Klopt, tenzij je een bepaalde item gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je alleen random geinvade als je coopt.
Ik had laatst Office 365 gekocht in Duitsland, kon/mocht ik niet activeren in Nederland. (Wat volgens mij illegaal is binnen de EU?) Dus ik bel MS helpdesk, zegt die Indiër aan de lijn: Gebruik gewoon een VPN lolquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hm oke, en is het nog veilig die vpn trick bij xbox? Heb veel games op mijn account staan, is het bannable?
err, okquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Offline spelen ? Dan is het geen Souls game meer.
Hmm nee dat gevoel speelt bij mij totaal niet.quote:Het is een totaal unieke ervaring door de online messages, ghost reflections van andere spelers en bloodstains.
Het geeft een gevoel alsof er wereldwijd wordt samengewerkt om het spel te verslaan. Alsof je een complexe wereldwijde belangrijke code probeert te ontcijferen samen waar ieder zijn eigen deel van heeft toegewezen gekregen.
Exact en juist daarom dus die eerste spelervaring compleet geïsoleerd doorlopen zonder allerlei hulpmiddelen, daarna komen alle jolly co-op en invasion funzies wel.quote:Voor latere playthroughs kan ik het mij voorstellen, maar die eerste unieke verse launch periode spelervaring is maar 1-malig.
Laat mij autisme zijn!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:05 schreef Coco het volgende:
Ik heb het niet over coop of invaden he, al zou het alleen om die ghost reflections gaan. Welk ander spel doet dat?
De creatieve manier waarop de community die (soms) hilarische messages maakten mij probeert te lokken in vallen.
![]()
wretched man that I am! Who will deliver me from this body of death? I thank God—through Jesus Christ our Lord!quote:
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Sfancta het volgende:
Heb deze game sinds gisteren, even een half uurtje geprobeerd, maar ik was zo moe en heb eigenlijk niet echt goed gekeken wat voor character ik gemaakt had. Gewoon doorgeklikt. Game zag er wel goed uit op de series X. Werd wel gelijk genakt door die grote soort spin in het begin al
Wil vanavond fatsoenlijk beginnen, welke class raden jullie aan als redelijke noob? En ik zag een hele lange lijst, covenants (?), welke is het beste voor die class?
Thanks, maar is het niet zoals een Class in WoW zeg maar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.
Hoe covenants werken begrijp ik nog niet zo. Volgens mij hoef je voorlopig nog niks ervan te doen
Nee, je hebt een starting class, maar na 15 x levelen ofzo kan je ervan maken wat je wilt. Je zit nooit aan je class vast dus, het is niet zoals wow of andere rpgsquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, maar is het niet zoals een Class in WoW zeg maar?
Ik wil een hybride, ook met wat vuuraanvallen enzo, en ook meppen met een zwaard. Waar moet ik dan naar kijken?
Gisteravond had ik trouwens een vagabond.
Maar is dat als noob ook echt makkelijker? Voor mijn gevoel is mage-achtig vooral eenvoudiger voor mensen die al bekend zijn met de serie en precies weten wat wanneer te gebruiken en buffs te stacken. Mensen die net beginnen lijken mij eenvoudiger met sword&board aan de bak te kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.
Dat vind ik ook aannemelijk klinken maar een maat van mij is volledig nieuw in de serie en hij faalt zo hard in mêlee, maar als mage doet hij goed mee. Sterker, hij heeft minder moeite bij sommige bosses, vandaar. All about range, denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar is dat als noob ook echt makkelijker? Voor mijn gevoel is mage-achtig vooral eenvoudiger voor mensen die al bekend zijn met de serie en precies weten wat wanneer te gebruiken en buffs te stacken. Mensen die net beginnen lijken mij eenvoudiger met sword&board aan de bak te kunnen.
Ik loop vaak wel tegen mijn stamina aan, en vooral tegen mijn equip load; nadeel van een colossal weapon.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Bij andere souls games level ik HP en stamina ongeveer gelijk op en str/dex (afhankelijk van build) komt daar een level of 10 achteraan.
Bij Elden Ring voelt dit anders. Ik heb bijna nooit een tekort aan stamina. Ik heb eerst vooral vigor tot 40 opgebouwd en daarna strength tot 40. Nu nog wat dexterity erbij, maar endurance op een leveltje of 25 werkt prima.
Absoluut. En ook als je al wat verder bent en je wederom bedenkt, kan je altijd nog respeccen. Enige zorg die je dan hebt is dat je andere equipment gebruikt die je dan nog moet upgraden, wat niet gratis is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een samurai aangemaakt omdat ik die ranged damage wel wat vind, ook even YouTube video's bekeken.
Maar dit is puur voor de eerste uren? Die samurai kan ook een dikke spellblaster worden of een tank met een dikke shield uiteindelijk?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een samurai aangemaakt omdat ik die ranged damage wel wat vind, ook even YouTube video's bekeken.
Maar dit is puur voor de eerste uren? Die samurai kan ook een dikke spellblaster worden of een tank met een dikke shield uiteindelijk?
Die chick die niet kan lopen, waar een quest aan vast zit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spirit summons gebruiken jullie eigenlijk?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Dat hoort, je kan wel online kijken voor de Q lines en wat je een beetje moet doen als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Heb na 2 uur spelen de mount, en een heleboel losse mobs gekilled. Vaak gestorven ook, en dat grote paard kan ik nog niet aaneen cave met wolven en een andere met ratten ook niet
Het is wel redelijk moeilijk. [b][b]Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op,[/b][/b] ik probeer maar wat gear te zoeken.
Nog steeds mr jellyfishquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die chick die niet kan lopen, waar een quest aan vast zit.
En die rotte hond als ik wil cheesen![]()
Jij?
Ja moet ik beide nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Jimbo het volgende:
er zijn maar twee endgame summons
Tiche en mimic. Maar sommige komen wel in de buurt, zoals lhutel en dat groepje skellies (icm psn)
https://rankedboost.com/elden-ring/best-spirits/ of dat
Ik kan wel zeggen dat de regio zuid oost n00b friendly is. (heel groot gebied daar)quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Heb na 2 uur spelen de mount, en een heleboel losse mobs gekilled. Vaak gestorven ook, en dat grote paard kan ik nog niet aaneen cave met wolven en een andere met ratten ook niet
Het is wel redelijk moeilijk. Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op, ik probeer maar wat gear te zoeken.
is vooral omdat ik nog geen betere hebquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die schijnt heel nuttig te zijn als je 'm leveled, maar ik vind 'm er zo saai uitzien
Thanks, straks even kijken daar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat de regio zuid oost n00b friendly is. (heel groot gebied daar)
Boeit niet echt. Ik doe meestal wel een poging om runes terug te krijgen maar het hoeft niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, straks even kijken daar.
Als je trouwens de pijp uitgaat, moet je dan elke keer terug naar die sterfplek om dat iets op te halen(geen idee wat het is nog)? Of boeit dat geen reet in het begin?
Als je bij die eerste groep bandieten komt niet de kist vergeten in de wagon (is net naast de grace)quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Het is wel redelijk moeilijk. Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op, ik probeer maar wat gear te zoeken.
Je dropt je runes, dat is zowel je currency als je exp. Heb je weinig bij je op een moment boeit het niet.(op het teruglopen en zo na) heb je veel bij je kan je het beter wel even ophalen om te levelen.(wat niet gelijk kan nog maar wel snel)quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, straks even kijken daar.
Als je trouwens de pijp uitgaat, moet je dan elke keer terug naar die sterfplek om dat iets op te halen(geen idee wat het is nog)? Of boeit dat geen reet in het begin?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:51 schreef Sfancta het volgende:
Ben geragequitLevel 15 nu Vagabond, maar wordt overal keihard genakt. Had wel die boss dood, die twee figuren die zo'n kar trekken.
Ben echt tering slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ach dat heeft iedereen, gewoon morgen nog eens proberenGisteravobd toch opnieuw gestart, maar met een ander soort character, die blauwe dingen schiet. Ben even de naam kwijt. Was met deze binnen 30 minuten even ver als met die vagabond in 4 uur. Ook die twee monsters gekilled voor die kar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet alleen nog niet hoe ik andere attacks enzo kan krijgen. Heb gelezen dat ik dan een book moet vinden ofzo.
Heb wel 2 Ash of war, deze op mijn zwaard gezet, maar zie geen verschil met iets.
Waarom reset alles zo snelqua mobs, ook die 2 grote. Je zou die dus kunnen farmen voor die runes om te levelen?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2022 11:23:27 ]
Met je ash of war kan je o.a. de scaling van je wapen veranderen later, en de weapon art die je met l2(playstation) uitvoert. En die kan je farmen voor runes ja en levelen om het allemaal wat makkelijker te maken.quote:Op zondag 3 april 2022 11:02 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Gisteravobd toch opnieuw gestart, maar met een ander soort character, die blauwe dingen schiet. Ben even de naam kwijt. Was met deze binnen 30 minuten even ver als met die vagabond in 4 uur. Ook die twee monsters gekilled voor die kar.
Weet alleen nog niet hoe ik andere attacks enzo kan krijgen. Heb gelezen dat ik dan een book moet vinden ofzo.
Heb wel 2 Ash of war, deze op mijn zwaard gezet, maar zie geen verschil met iets.
Waarom reset alles zo snelqua mobs, ook die 2 grote. Je zou die dus kunnen farmen voor die runes om te levelen?
THIS IS THE WAYquote:Op zondag 3 april 2022 14:09 schreef Sfancta het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vinden, ben zo'n cave ingelopen met ratten erin, en een deur geopend. Daarna geteleport naar een of andere mijn. Paar sprinkhanen genekt, en doorgelopen naar een of andere wereld met allemaal bloemen met spores.
Nu in een soort dorpje, met blauw lichtgevende mobs die schieten. Die nakken me helemaal kapot. Geen idee hoe ik weer in de normale wereld uitkom.
Het gaat een tijd goed, allemaal leuk, en dan wordt je weer helemaal kapotgemaakt de hele tijd. Ben alweer geragequit.
Je kan fast travelen, en als je door een transport dat niet kan, moet je een site of grace in de open lucht vinden, en dan kan het alsnog. Soms moet je gewoon sprinten, is geen schande.quote:Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik terug? Heb veel shit gemist in startgebied zag ik in video op YouTube
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprintenquote:Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik terug? Heb veel shit gemist in startgebied zag ik in video op YouTube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toast![]()
Best een lastige als je een astrologer bent: Instant kill als ie me raakt. Vaker dood gegaan met te laat dodgen in het being dan in het gevecht zelfTorrent bleek zeer handig hier
Dat heb ik me heel snel afgeleerdquote:
Tijdens de eerste demon's souls zelfs.
Dood gaan is normaal. Omarm it! Niet denken aan die paar k aan runes.
Je verliest alleen als je elden ring niet meer oppakt.
Boven de level 100 als je dan net niet aan een level kan komen dan loop je met aardig wat runes rond. Maar in het begin heb je wat je liet vallen al terug voor je op de plek bent waar je dood ging. Ik speel astrologer en snelle bazen zijn een probleem. Ik heb mijn wolfjes nodig zodat ze in het begin voor afleiding zorgen zodat ik kan aanvallen. Dus alle snelle bazen zijn lastig in het begin. Mooie van Elden Ring... alles is optioneel dus later terugkomen is een goed plan.Wie nietquote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/imgI] Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Level 64 nu en ik zie soms video's op youtube waar ik denk. eh. dat gebied had ik uitgekamt toch...nou niet dus.
Heb nu net eindelijk die headless spirit ash gekregen waar veel mensen lyrisch over zijn als je die upgrade. Dungeon had ik de grace al van maar blijkbaar nooit de baas verslagen
[ Bericht 32% gewijzigd door wdn op 03-04-2022 18:03:19 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |