SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hier idemquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef danilel het volgende:
pff heb ik eindelijk eens tijd om te cossen is er niks meer
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En die durft te beweren dat als ze wint de halve groep uitnodigt op reis.
Ze hebben mogen bellen met het thuisfrontquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef danilel het volgende:
en volgens mij is er weinig gebeurt want ik zie niks bij de streamverslagen staan
Dit klopt niet helemaal,quote:
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Toch zou het me niet verbazen dat Nouchine de winnares van Big Brother 2022 wordt.
Kristof: Maar nieuwe tandjes kost een hoop geld?
Nouchine: Maakt niet uit? Ik ga toch geld winnen!
Wie echt de dupe wordt is misschien Salar.....die heeft Kristof tot twee keer gered en als nu een Belg moet winnen is hij dat waarschijnlijk . Dat is zuur, alleen omdat je een Nederlander bent. Had Salar een Belg geweest had hij makkelijk van Kristof kunnen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie echt de dupe wordt is misschien Salar.....die heeft Kristof tot twee keer gered en als nu een Belg moet winnen is hij dat waarschijnlijk . Dat is zuur, alleen omdat je een Nederlander bent. Had Salar een Belg geweest had hij makkelijk van Kristof kunnen winnen.
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .
degene die het leukste was in deze RLS moet winnen , of het nou een Nederlander of een Belg is .
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.
Omdat vorig jaar een Nederlandse heeft gewonnen, zou de kans kunnen bestaan dat er nu iemand uit Belgie moet winnen.
Er kan veel gemanipuleerd worden, maar de uiteindelijke winnaar wordt volgens mij toch door de kijkers bepaald.
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .
Anders voortaan gewoon een BB zonder Belgen , wat een gezeik
Dom gedoe inderdaad, stemmen op de leukste ipv op een nationaliteit, Salar dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .
Die mag niet mee doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef Flow3r het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als iemand 2 nationaliteiten heeft, of meer
Is ook zo, maar ze moeten het wel aantrekkelijk maken om de Belgen te blijven trekken en niet het gevoel geven voor spek en bonen mee te laten doen.....quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .
degene die het leukste was in deze RLS moet winnen , of het nou een Nederlander of een Belg is .
Ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dom gedoe inderdaad, stemmen op de leukste ipv op een nationaliteit, Salar dus![]()
bijna alweer inwendig boos![]()
Ja maar dat is dan niet eerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze moeten het wel aantrekkelijk maken om de Belgen te blijven trekken en niet het gevoel geven voor spek en bonen mee te laten doen.....
Daar is het te duur voor dacht ik. Heb ook veel liever apart.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want dit slaat nergens opquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is het te duur voor dacht ik. Heb ook veel liever apart.
die valt bij de selectie afquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef Flow3r het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als iemand 2 nationaliteiten heeft, of meer
In feite hebben ze het al gemanipuleerd. Door Kristof uit te sluiten van nominatie....er is al veel gerommeld achter de schermen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.
Hij heeft toch het meeste geld geboden voor de sleutel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
In feite hebben ze het al gemanipuleerd. Door Kristof uit te sluiten van nominatie....er is al veel gerommeld achter de schermen.
ze hadden allemaal geld verdiend, en salar en kristoff het meeste (water overbrengen ofzo) Salar en kristoff moesten samen om de sleutel spelen Salar had net zo goed die sleutel kunnen kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft toch het meeste geld geboden voor de sleutel?
Hadden Nawel of Salar ook kunnen doen natuurlijk
Nee preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden allemaal geld verdiend, en salar en kristoff het meeste (water overbrengen ofzo) Salar en kristoff moesten samen om de sleutel spelen Salar had net zo goed die sleutel kunnen kopen.
Dus ik snap niet dat juist dit punt elke keer benoemd wordt als manipulatie. Ze wisten niet wat de sleutel inhield.
ik had nog geedit. : Degene die op de knop zou drukken zou persoonlijk geld krijgen, dus niet in de pot. en de andere zou de sleutel krijgen.quote:
Nog voor de sleutel....klein voorbeeldje geheime missie tussen Grace en Kristoff gelukt. Geld gewonnen .....oh nee Kristoff kon een pin kopen ervoor.. dat is nog niet eerder gebeurt....quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Salar wilde ook de sleutel, maar Kristof had meer geld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had nog geedit. : Degene die op de knop zou drukken zou persoonlijk geld krijgen, dus niet in de pot. en de andere zou de sleutel krijgen.
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog voor de sleutel....klein voorbeeldje geheime missie tussen Grace en Kristoff gelukt. Geld gewonnen .....oh nee Kristoff kon een pin kopen ervoor.. dat is nog niet eerder gebeurt....
En Nawel kon dat niet doen was maar voor twee man. En Salar die in ene voor een klein bedrag ging......zodat Kristoff rustig voor de sleutel kon gaan. Ik geloof niet meer in het sprooktje BB.
Het was maar voor twee man, klopt, maar het was wel tussen de twee die het meeste water hadden overgebracht. en Salar heeft inderdaad vroeg gedrukt, maar wist niet wat de sleutel in zou houden. Hij was bang dat de Kris zou drukken en dat hij dan de sleutel zou krijgen en dat de sleutel dan de sleutel van de poort zou betekenen, dus naar huis.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog voor de sleutel....klein voorbeeldje geheime missie tussen Grace en Kristoff gelukt. Geld gewonnen .....oh nee Kristoff kon een pin kopen ervoor.. dat is nog niet eerder gebeurt....
En Nawel kon dat niet doen was maar voor twee man. En Salar die in ene voor een klein bedrag ging......zodat Kristoff rustig voor de sleutel kon gaan. Ik geloof niet meer in het sprooktje BB.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was maar voor twee man, klopt, maar het was wel tussen de twee die het meeste water hadden overgebracht. en Salar heeft inderdaad vroeg gedrukt, maar wist niet wat de sleutel in zou houden. Hij was bang dat de Kris zou drukken en dat hij dan de sleutel zou krijgen en dat de sleutel dan de sleutel van de poort zou betekenen, dus naar huis.
Ik geloof best dat er wel op mensen wordt ingepraat om iemand al dan niet te nomineren, maar in dit geval geloof ik niet in manipulatie om Kris in de finale te krijgen.
En ik geloof dat Salar veel meer lef heeft dan Kristof om het erop te wagen normaal gesproken. Die had die gok genomen. Net zoals hij voor de doos ging in de minimall.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was maar voor twee man, klopt, maar het was wel tussen de twee die het meeste water hadden overgebracht. en Salar heeft inderdaad vroeg gedrukt, maar wist niet wat de sleutel in zou houden. Hij was bang dat de Kris zou drukken en dat hij dan de sleutel zou krijgen en dat de sleutel dan de sleutel van de poort zou betekenen, dus naar huis.
Ik geloof best dat er wel op mensen wordt ingepraat om iemand al dan niet te nomineren, maar in dit geval geloof ik niet in manipulatie om Kris in de finale te krijgen.
Waarom zou je dan als NL'er meedoen..quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.
Omdat vorig jaar een Nederlandse heeft gewonnen, zou de kans kunnen bestaan dat er nu iemand uit Belgie moet winnen.
Er kan veel gemanipuleerd worden, maar de uiteindelijke winnaar wordt volgens mij toch door de kijkers bepaald.
Het feit dat Kristof meer geld had, kwam omdat hij meer water had overgebracht. En dat had niets met de prijs van de sleutel te maken. Salar had volgens mij voor 2000 euro overgebracht en Kristoff voor 2500 en het maximum waar ze voor konden drukken zou dan 4500 zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar wilde ook de sleutel, maar Kristof had meer geld.
Daarom wist BB dat Kristof altijd de sleutel zou krijgen om hem in de finale te brengen.
Salar ziet inmiddels in alles een mindfuck en hij was er volgens mij niet van overtuigd dat de sleutel iets positiefs zou kunnen betekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En ik geloof dat Salar veel meer lef heeft dan Kristof om het erop te wagen normaal gesproken. Die had die gok genomen. Net zoals hij voor de doos ging in de minimall.
Naar Barcelona voor een feest ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Weet je wat ik haat vorig jaar gingen we naar Barcelona, we hadden een feest, kwam er een man naar me toe, hé je bent Grace, ik ben een fan van je, hij had mij vanuit insta gevolgd, hij kwam met een roos, ik vond het zo raar,
Nouchine: Zeker wanneer je dan in Barcelona bent.
Grace: Hij wist zelfs waar ik woonde, hij volgde me op insta, hij zei je komt uit de wijk .....
Nouchine: Vroeger droomde ik er van,
Grace: Ik ook wel een beetje, maar ik vraag me af vooral hoe het nu is, weet je wel, ik loop door Breda zonder dat iemand me kent, maar hoe is het nu?
Nouchine: Ja dan is het bij de mensen: wordt het Tobi of Tonny?
Grace: Haha, je kan echt bij een magazine werken.
Wel nee, heb het idee dat de hele familie van hot naar her gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Naar Barcelona voor een feest ?
Dan is er toch wel geld en is het geen armoe .
Ik vond deze groep wel prettiger dan de groep van vorig jaar, inderdaad geen nationaliteiten tegenover elkaar, Ze zijn ook veel creatiever met spelletjes en dingen doen en ze zeuren wel om dingen, maar lang niet zoveel als vorig jaar werd gezeurd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef zodeju het volgende:
Weet ook niet zeker als er weer een bb nederland belgie komt of ik ga kijken.
Vond dit keer wel dat tijdens deze drie maanden geen echte Belgische groep en Nederlandse groep gecreeërd was zoals verleden jaar gelijk gebeurde..
Dat zou ik inderdaad meer missen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond deze groep wel prettiger dan de groep van vorig jaar, inderdaad geen nationaliteiten tegenover elkaar, Ze zijn ook veel creatiever met spelletjes en dingen doen en ze zeuren wel om dingen, maar lang niet zoveel als vorig jaar werd gezeurd.
Ik weet ook niet of ik weer zou gaan kijken, maar ik zou wel in de cos komen meelezen
Ja Tonny heeft daar een huis.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, klopt, hij heeft een token of zoietsquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:52 schreef Stargazing het volgende:
de uitzending van vandaag heeft wel bevestigd dat Kristof bij de 3 laatsten zit. Hij is niet gewoon al zeker van de finaleweek, hij zit echt al zeker in dé finale.
ja ik vind het een raar spel hoe het gespeeld wordtquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het gewoon om finaleweek ging, niet de finale zelf.
Jawel en Kristoff gaat dat zeker niet redden, maar jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het gewoon om finaleweek ging, niet de finale zelf.
niet dat het veel uitmaakt want de eerste en tweede plaats blijven hetzelfde, daar zou Nouchine toch niet tegen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jawel en Kristoff gaat dat zeker niet redden, maar ja
Wie denk jij dat wint?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt want de eerste en tweede plaats blijven hetzelfde, daar zou Nouchine toch niet tegen winnen.
Ik vind dit wel lekker spannend. Een soort extra dimensie. Het is echt Nederland vs Belgie die extra laag drama i need it. Inject it in my veins pls.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik vind het een raar spel hoe het gespeeld wordt
Tobias is bijna al zijn stemmen kwijt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
De stemmen voor Tobias gaan naar Grace dus het wordt spannend tussen Grace en Salar, denk ik.
Ik vind ze beide niksquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
vraag me af of grace fans ook tobi zo tof vinden
ik ga met je meequote:Op donderdag 17 maart 2022 00:16 schreef suzi1 het volgende:
ik begin net moe te worden eigenlijk. al die bedden ook steeds in beeld
Ja, een paar keer meegemaakt in Boston, echt een feest ....quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
FEBO !!!! Morgen/vandaag 17 Maart is Saint Patricks Day .. gewoon leuk tijd voor een feestje
zoals bv in Spanje
Ze kiezen Salar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Was het al duidelijk wie nou door Nouchine en Kristoff gekozen zijn? En wie die pleidooi opdracht gewonnen heeft?
Hoe durven ze. 🤣quote:Op donderdag 17 maart 2022 04:59 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge, ze liggen alwéer te maffenZwaar belachelijk
Hoe minder mensen er zitten hoe minder er te beleven valt lijkt mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:11 schreef Angelflush het volgende:
Goedemorgen, weinig gebeurt gisteren zo te lezen in de cos, op de telefoon gesprekken na.
Nu zelfs al op de woensdag bankhangdag. Dat wordt dus nog een saaiere week dan saai voor de boeg.
Ook de geheime missie van kristof en nouchine nog geen uitslag terwijl ze 24 uur de tijd hadden.
Misschien tijd om nog een paar oud bewoners erin te gooien om de streams nog een klein beetje leuk te maken.
Goede morgen,quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Goed vandaag familie dag
Hoeven de streams dus ook niet aan want daarvoor krijgen we vast een SL.
Tobi en Grace beide op de bank, tenzij Nous salar een mes in de rug steekt
Grace wint
Dan hebben we een week met 4 mensen daarvan is Kris weer safe en zal Grace vertrekken(aanname) want die heeft minder fans dan nouchine en salar
Finale
Salar winnaar(verdiend )
Ik gun Tobi eigenlijk wel een Michel aftocht. Grace mag er van mij dus nu uit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Goed vandaag familie dag
Hoeven de streams dus ook niet aan want daarvoor krijgen we vast een SL.
Tobi en Grace beide op de bank, tenzij Nous salar een mes in de rug steekt
Grace wint
Dan hebben we een week met 4 mensen daarvan is Kris weer safe en zal Grace vertrekken(aanname) want die heeft minder fans dan nouchine en salar
Finale
Salar winnaar(verdiend )
Morguh Gerriequote:Op donderdag 17 maart 2022 08:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
GM cos![]()
Maak ik nou eruit op uit dat 2e filmpje van tegengas dat ze weten dat het de 26e over is ,hoorde nouch zeggen nog 9 dagen
Maar sommige hebben het nog over 3 weken zoals salar gisteren zeiquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Gerrie
Het leek mij al stug dat ze het niet wisten er was zoals @:rinardo gisteren al in cap liet zien al te zien in de filmpjes die ze mochten zien. Daar stond groots op 26 maar de finale met een foto van Kristof
Ik denk dat ze ons voor de gek houden ( weet het bijna wel zekerquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar sommige hebben het nog over 3 weken zoals salar gisteren zei
Thnxquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
https://www.showbizz24.be(...)-een-viezerik-134177
opmerkelijk uitspraak van nouchine welquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
Ik en een paar anderen waren nog wakker toen dit gebeurde @DGK_Tegengas zei nog ik maak er zo wel ff filmpje van maar die is het vergeten denk ik. Grace zei er nog achteraan " of wil je even in m'n tegels knijpen" maar eerst zei ze idd ik heb jeuk aan m'n vulvina ( of zo iets ) wil je even voelenquote:
Nee Grace, Nouchine zei , doe normaal, ik was wakker toen het gebeurdequote:Op donderdag 17 maart 2022 08:33 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
opmerkelijk uitspraak van nouchine wel
Echt heel raar, alsof je jeuk kan voelen. Maar al zou je het kunnen voelen dan vraag je dit soort dingen niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik en een paar anderen waren nog wakker toen dit gebeurde @:DGK_Tegengas zei nog ik maak er zo wel ff filmpje van maar die is het vergeten denk ik. Grace zei er nog achteraan " of wil je even in m'n tegels knijpen" maar eerst zei ze idd ik heb jeuk aan m'n vulvina ( of zo iets ) wil je even voelen
De wanhoop, Alles voor de kijkcijfers, het is komkommertijd, 5 saaie klieren , nog twee eraf tot de finale met de resterende 3 NoNo's .. ik snap best wel dat de Media nu mee gaat doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
Grace is een raar vies mens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel raar, alsof je jeuk kan voelen. Maar al zou je het kunnen voelen dan vraag je dit soort dingen niet.
Misschien komt dat filmpje nog. Maar je ziet nu wel hoe snel zoiets de media bereikt.
Ja k vind haar ook niet veel aan.quote:
Morguhquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. dromen aan elkaar vertellen ... en goedemorgen
Slaapzand..quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:07 schreef Lux069 het volgende:
Toch wel knap hoe ze het volhouden, standaard bijna iedereen om 22:00 in diepe slaap om vervolgens met moeite om 09:00 er weer uit te komen.
misschien oortje in?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:19 schreef spapaars het volgende:
Salar plotseling rennend naar de huiskamer om een show op te voeren.
Hebben ze ergens aan het plafond een scherm die ze wat verteld?
Ja hoorde jij het ook die spoort echt niet hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
Grace vertelde net dat haar zoon Johnny met haar borsten en tepels speelt. Wtf
Ja heel vreemd. Ik werd er ongemakkelijk vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoorde jij het ook die spoort echt niet hoor![]()
ja en hij boetseert er dingen van, de mount everest ofzo. Ik weet niet hoe oud hij toen wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zat Grace nou voor iets achterlijks te vertellen dat haar zoon aan haar tepels trekt
Ja belachelijk hequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en hij boetseert er dingen van, de mount everest ofzo. Ik weet niet hoe oud hij toen was
Maar tobi vroeg min of meer verbijsterd " En dat vind jij normaal " Ja hoor, zei Grace
En Kris heel droog " Ik denk niet dat ik dat bij mijn moeder moet doen "
misschien komt er nog wel een filmpje van. Het was echt een heel vreemd verhaal en de rest wist ook niet goed hoe ze erop moesten reageren, en Grace bleef maar lachen tijdens het vertellen.quote:
Ja die spoort voor geen meter en dan denkt ze ook nog interessant te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien komt er nog wel een filmpje van. Het was echt een heel vreemd verhaal en de rest wist ook niet goed hoe ze erop moesten reageren, en Grace bleef maar lachen tijdens het vertellen.
Gastroscopiequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en wonder dat de regie
niet in de mond erin filmt
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zat Grace nou voor iets achterlijks te vertellen dat haar zoon aan haar tepels trekt
@DGK_Tegengas heb je hier een filmpje vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
ja, heb al opgemerkt dat ze hun mango's ook met schil etenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
gedver, die kiwi's gaan met schil en al in de blender
Ja dat moet haast wel dat media dit oppaktquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]Ik zie al een volgende bericht in de media verschijnen
Dat mens spoort echt niet
doet t nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:39 schreef Poeziewoes het volgende:
[url=https://lovereality.nl/big-brother-grace-zorgt-weer-voor-ophef-wat-is-zij-een-viezerik/?fbclid=IwAR0MmhGrTkaBiOepXAO-SnhBSKuSAwsB6SkfFMUBY3ngQDggACcwxzn7K0Y[/url]
Lees maar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:42 schreef Poeziewoes het volgende:
https://www.facebook.com/(...)inks=681633079653470
Hoe dom kun je zijn net zoals vanmorgen Grace haar opmerkingen over dat haar zoon aan haar tepels trekt. Dat is het begin van het einde voor haarquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]![]()
![]()
grace serieus nemen.. daar gaat t fout
De schil van de kiwi kan je gewoon eten las ik laatst ergensquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
gedver, die kiwi's gaan met schil en al in de blender
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn net zoals vanmorgen Grace haar opmerkingen over dat haar zoon aan haar tepels trekt. Dat is het begin van het einde voor haar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De schil van de kiwi kan je gewoon eten las ik laatst ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ze lekker...quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn net zoals vanmorgen Grace haar opmerkingen over dat haar zoon aan haar tepels trekt. Dat is het begin van het einde voor haar
Ze spelen een spelletje mens erger je nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:00 schreef engine het volgende:
Geen commentaar meer... Geen streamverslagen...
Ze zijn een spelletje aan het doen, ik mis alleen nouchinequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:00 schreef engine het volgende:
Geen commentaar meer... Geen streamverslagen...
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:09 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is nouchine, zet net de stream aan maar ze haar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nouch is net naar de dagboekkamer geroepen. Grace was eerst in de dbk.en Kris is volgens mij ook al in de dagboekkamer geweest. Van salar en toob weet ik het nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn een spelletje aan het doen, ik mis alleen nouchine
Bijna dit hele seizoen tot nu toe is een spel mens erger je niet geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn een spelletje aan het doen, ik mis alleen nouchine
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:10 schreef lonneberga het volgende:
Moet ineens denken aan Little Brittain
Thnx, ze brengen wel veel tijd daar door he. ZO jammer dat wij het niet mogen zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
nouch is net naar de dagboekkamer geroepen. Grace was eerst in de dbk.en Kris is volgens mij ook al in de dagboekkamer geweest. Van salar en toob weet ik het niet
Ik erger mij niet aan Tobias, meer aan Grace en nouchine en Kristof vind ik ook een nep figuurquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Bijna dit hele seizoen tot nu toe is een spel mens erger je niet geweest.
Eerst Kitty, dan Leroy en Nawel, nu Tobias.
Waarschijnlijk omdat daar veel meer wordt besproken dan op tv te zien is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ze brengen wel veel tijd daar door he. ZO jammer dat wij het niet mogen zien
kan wel zo zijn maar hou het dan lekker voor jequote:
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat daar veel meer wordt besproken dan op tv te zien is.
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.
Terwijl wij ons hier ergeren aan de saaie beelden spelen ze in het huis Mens Erger je Niet
Is dat de samenvatting van de hele dinsdag?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze spelen een spelletje mens erger je niet
Dit was mijn streamverslag
Ze moeten daar stilaan toch ook gek worden, niets te doen, niets te ondernemen alleen hangen en hangenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Maar het kaarten is er niet meer.
En M E j N was ook een tijdje in de ban.
En eenmaal thuis gaat Grace haar zoon Jonathan aflikken, dat deed ze ook toen hij een baby en kleine jongen was, Jona heeft er een hekel aan, toch is Grace het weer van plan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
Nee, nu doet Nouchine ook meequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat de samenvatting van de hele dinsdag?
En dan ook nog de woensdag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben lang op bed gelegen, Grace heeft nog een bizar verhaal verteld over haar zoon, toob heeft koffie gezet, kris heeft smoothies gemaakt, met kiwi's inclusief de schil, en ze zijn 1 voor 1 naar de dbk geroepen, veel meer is er niet gebeurd volgens mij. En ze spelen nu mens erger je nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En eenmaal thuis gaat Grace haar zoon Jonathan aflikken, dat deed ze ook toen hij een baby en kleine jongen was, Jona heeft er een hekel aan, toch is Grace het weer van plan.
Dankquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben lang op bed gelegen, Grace heeft nog een bizar verhaal verteld over haar zoon, toob heeft koffie gezet, kris heeft smoothies gemaakt, met kiwi's inclusief de schil, en ze zijn 1 voor 1 naar de dbk geroepen, veel meer is er niet gebeurd volgens mij. En ze spelen nu mens erger je niet
Mssn kreeg hij tot voor kort nog borstvoeding, meer rare moeders die hun kinderen heel lang borstvoeding gevenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
Ga er toch maar vanuit dat Grace het had over haar zoon als zuigeling, en niet als volwassene.
hij is toch pas later bij haar gekomen ? Als zuigeling was hij volgens mij bij haar moeder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
Ga er toch maar vanuit dat Grace het had over haar zoon als zuigeling, en niet als volwassene.
Misschien misvat grace de uitdrukking MILFquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kreeg hij tot voor kort nog borstvoeding, meer rare moeders die hun kinderen heel lang borstvoeding geven
Toen was haar zoon niet bij haarquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
In sommige culturen is het normaal om langer borstvoeding te geven, dat maakt het toch geen rare moeders?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kreeg hij tot voor kort nog borstvoeding, meer rare moeders die hun kinderen heel lang borstvoeding geven
Nee. Eerst vertelde grace dat ze haar moeder bij haar “ tietjes grijpt “ en dat de moeder van grace dan zegt grace niet doen, waarop grace antwoord dat het lekker is. Daarna vertelde ze dat ze thuis meestal topless slaapt, keertje zat ze op de wc ( topless) en kwam haar zoon tegen in de hal en toen trok en draaide haar zoon aan haar tepels. ( wat ze vertelde gewoon recent ). Ook ligt ze soms thuis topless in bed en gaat haar zoon dan haar borsten boetseren als bergen en tepels rechtop zetten en maakt dan grapjes over Superman en dergelijke. Tobias zei zelfs wtf en Salar keek met grote ogen. Alleen nouchine zei ooh das schattig he.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
Was haar zoon toen niet bij haar zus en was Grace naar haar moeder in NL? Haar zoon is wat ik begrepen heb een paar jaar later in NL gekomenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen was haar zoon niet bij haar
Helemaal correctquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was haar zoon toen niet bij haar zus en was Grace naar haar moeder in NL? Haar zoon is wat ik begrepen heb een paar jaar later in NL gekomen
Ik bedoel met rare moeders in dit geval tot de volwassen leeftijd, dat vind ik persoonlijk echt niet gezond en normaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
In sommige culturen is het normaal om langer borstvoeding te geven, dat maakt het toch geen rare moeders?
Het is maar net wat de "norm" is.
nee wat Grace doet of laat doen vind ik dan weer niet normaal
Kijk de finale wel. Doen ze weer eerst alles nog eens herhalen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week is er nog minder te beleven...
Tot zijn 20e?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das een speciaal soort ziek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee. Eerst vertelde grace dat ze haar moeder bij haar “ tietjes grijpt “ en dat de moeder van grace dan zegt grace niet doen, waarop grace antwoord dat het lekker is. Daarna vertelde ze dat ze thuis meestal topless slaapt, keertje zat ze op de wc ( topless) en kwam haar zoon tegen in de hal en toen trok en draaide haar zoon aan haar tepels. ( wat ze vertelde gewoon recent ). Ook ligt ze soms thuis topless in bed en gaat haar zoon dan haar borsten boetseren als bergen en tepels rechtop zetten en maakt dan grapjes over Superman en dergelijke. Tobias zei zelfs wtf en Salar keek met grote ogen. Alleen nouchine zei ooh das schattig he.
wtfquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee. Eerst vertelde grace dat ze haar moeder bij haar “ tietjes grijpt “ en dat de moeder van grace dan zegt grace niet doen, waarop grace antwoord dat het lekker is. Daarna vertelde ze dat ze thuis meestal topless slaapt, keertje zat ze op de wc ( topless) en kwam haar zoon tegen in de hal en toen trok en draaide haar zoon aan haar tepels. ( wat ze vertelde gewoon recent ). Ook ligt ze soms thuis topless in bed en gaat haar zoon dan haar borsten boetseren als bergen en tepels rechtop zetten en maakt dan grapjes over Superman en dergelijke. Tobias zei zelfs wtf en Salar keek met grote ogen. Alleen nouchine zei ooh das schattig he.
Het is echt waar. Zal wel een filmpje van komen. Kristoff maakte ook nog de opmerking : proud to be foutquote:
ik bedoel dat grace dit lultquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:47 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het is echt waar. Zal wel een filmpje van komen. Kristoff maakte ook nog de opmerking : proud to be fout
Ze heeft een beetje rare ideeën over haar geslachtsdelen. Wil anderen even aan haar poeni laten voelen en anderen in het kruis graaien. Zoon met haar tepels spelen. Moest mijn zoon niet proberen, maar zou het ook niet in zijn hersens halenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar verder laat Tobias zich niet kennen natuurlijk....quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef suzi1 het volgende:
tobie heeft geen zin meer om goede vrienden te spelen met kriss
hahahaha lsr
Zal straks wel bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:54 schreef Polleke1234 het volgende:
Ja Grace tegen Tobias as zaterdag.
Salar in de finale zegt Nous net.
Ja was echt een van de saaiste weken of niet, volgende week zal niet veel beter zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanmiddag nog even de jackpot bekend maken, en daarna de 3e finale weker. Zit deze week er weer op tot zaterdagavond 20:00.
Oud deelnemers terug denk ik, dat is misschien wel leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt een van de saaiste weken of niet, volgende week zal niet veel beter zijn vermoed ik.
Zijn ware aard is toch snel naar boven genomen, met zijn toneelspel is hij ver gekomen, maar zal de finale niet halen, vergeet dat de kijkers alles zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
DIe tobias is toch een vreselijke gozer, heeft zich heel anders voorgedaan in het begin en is nu een jaloers en zure knul die af en toe lelijk uit de hoek kan komen.
Wat een raar gestoord wijf is het ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Vind het zo jammer van Grace he dat ze haar eigen glazen ingooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje rare ideeën over haar geslachtsdelen. Wil anderen even aan haar poeni laten voelen en anderen in het kruis graaien. Zoon met haar tepels spelen. Moest mijn zoon niet proberen, maar zou het ook niet in zijn hersens halen
nee kris wordt nu nog gehaat door sommige mensen door mss niet zo slimme opmerking in begin,maar was niets vergeleken bij wat grace eruit gooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat een raar gestoord wijf is het ook![]()
![]()
Toen Vera haar Opa was overleden zei ze tegen haar moet ik je tietjes likken![]()
en tegen Nawel als je te nerveus bent zeg het maar dan knijp ik in je tepels![]()
en die keer dat ze die meiden in hun kruis pakt![]()
Hoe kunnen ze zo`n idioot mens in dat huis stoppen...had een van de mannen eens moeten doen of zeggen
dan was de wereld te klein geweest
Echt het wordt met de minuut gekker, wat een raar mens zegquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Denk niet dat het nep is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Tobi doet altijd een nep gaapje als ie niks te melden heeft maar denkt dat er iets van hem verwacht wordt
ja er gaat veel inwendig in hem omquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Denk niet dat het nep is.
Het lijkt een soort van oversprong gedrag te zijn.
Een innerlijk conflict zeg maar. Het lijkt te duiden op een verschil tussen wat er in hem omgaat en wat hij uit.
kris zei ook nog : ik moet dat niet bij mijn moeder doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje rare ideeën over haar geslachtsdelen. Wil anderen even aan haar poeni laten voelen en anderen in het kruis graaien. Zoon met haar tepels spelen. Moest mijn zoon niet proberen, maar zou het ook niet in zijn hersens halen
ja, dat is iets van de laatste dagen, hij is zo nerveus als de neten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Tobi doet altijd een nep gaapje als ie niks te melden heeft maar denkt dat er iets van hem verwacht wordt
bij mij werkt het eerder negatief...was niet echt een fan van de groene kamer en gun die mensen het niet echt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:27 schreef humpty het volgende:
Nouch gaat als ze wint (las ik) met de hele groene kamer op vakantie en zij betaald
Grace heeft ze ook al geld belooft
Denk ook een soort tactiek zo van die moet maar winnen want die gunt een
ander ook heel veel
Ondertussen drukt ze alles wat los en vast zit achterover en pakt altijd
het volste glas en verstopt dingen als chips enz
ze heeft ook al gezegd dat ze erover denkt om haar tanden te laten doen, net als Nawel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:27 schreef humpty het volgende:
Nouch gaat als ze wint (las ik) met de hele groene kamer op vakantie en zij betaald
ander ook heel veel
Volgens mij is het vooral afkopen van een schuldgevoel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:27 schreef humpty het volgende:
ander ook heel veel
Nou ja tja.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook al gezegd dat ze erover denkt om haar tanden te laten doen, net als Nawel.
ze mag wel wat aan haar relatie met dago werken imoquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook al gezegd dat ze erover denkt om haar tanden te laten doen, net als Nawel.
ja waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Verida het volgende:
oh,als ze het over "den Dave" hebben, hebben ze het over Leroy
Zei ik de tweede week al. Tobias is nooit zichzelf maar constant bezig met hoe hij overkomt... Richting de groep en richting de kijker. Soms is hij even zichzelf zoals tegen Kristof op zijn verjaardag en vrij snel realiseert hij zich waar hij mee bezig is en gaat daarna dingen verdraaien en andere zaken erbij halen om zichzelf weer schoon te praten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nou ja tja.
Het lijkt erop dat hij gewend is een masker te dragen, een bepaald imago of iets in die geest te behouden.
Dat is moeilijk vol te houden, zeker in zo’n 24/7 situatie waar hij nu in zit en dat levert van die oversprong gedragingen op.
Eigenlijk kan je het simpel uitleggen als van de ene hersenhelft naar de andere over springen. Die uitleg klopt niet helemaal. Vrijwel alle zoogdieren, zeker de sociale zoogdieren, hebben dit.
Hij maakt dus niet alleen verschil tussen wat er in hem omgaat en wat hij uit, maar springt ook heen en weer tussen gevoelens en onderdrukt dat.
Dn Dave uit Schijndelquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Verida het volgende:
oh,als ze het over "den Dave" hebben, hebben ze het over Leroy
Leroy had het altijd over new kidsquote:
Misschien vinden ze 'm op Dave Roelvink lijkenquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri heeft ook een mes tussen de ribben gestoken bij Salar. Zou hij dat inmiddels al weten?
Nee, die hij heeft hij volgens mij nooit terug beredeneerd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri heeft ook een mes tussen de ribben gestoken bij Salar. Zou hij dat inmiddels al weten?
Die heeft hem op de bank gezet in de week dat hij zelf moest vertrekken uiteindelijk.quote:
Dat was niet alleen Dimi, er hadden nog meer mensen op Kris gestemd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft hem op de bank gezet in de week dat hij zelf moest vertrekken uiteindelijk.
Misschien dat hij hem dat zelf nog wel gaat vertellen van de week.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, die hij heeft hij volgens mij nooit terug beredeneerd.
echt he, hij vindt zichzelf zo machtig interessant met zijn sambal enzoquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een nasietje.. Het is dat je weet wat hij eet, maar anders(Toby)
blegh, ik kan die stem niet meer horen en die kop niet meer zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt lekker man, heerlijk een nasietje, goed gedaan Greesie. Erg lekker, zo lekker, goed gemaakt. Heerlijk tussen de middag warm eten, zon nasietje![]()
Ja vreselijk hequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt lekker man, heerlijk een nasietje, goed gedaan Greesie. Erg lekker, zo lekker, goed gemaakt. Heerlijk tussen de middag warm eten, zon nasietje![]()
Zo overdreven, vooral als Grees wat heeft gemaakt, hij kruipt haar nog net niet in de kont. Ik haat dat overdreven gedoe. het is fijn als je hebt gekookt, dat de eters zeggen dat het lekker is en dat het smaakt, maar kom op. Als mijn man zo zou doen, zou ik hem niet meer geloven en denken: wat mankeert er aanquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
blegh, ik kan die stem niet meer horen en die kop niet meer zien.
Zelden zo;n hekel gehad aan een deelnemer.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo overdreven, vooral als Grees wat heeft gemaakt, hij kruipt haar nog net niet in de kont. Ik haat dat overdreven gedoe. het is fijn als je hebt gekookt, dat de eters zeggen dat het lekker is en dat het smaakt, maar kom op. Als mijn man zo zou doen, zou ik hem niet meer geloven en denken: wat mankeert er aan
Hier ook een SL op 1.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Vlaanderen krijgt een SL voorgeschoteld .. en stream 2 heeft wel gewoon beeld.
ook zo overdreven over de koffie die hij heeft gezet, moet ook iedereen horen. Vanmorgen had hij ook koffie gezet en ging toen heel interessant staan vertellen tegen kris dat hij misschien na het huis iets met koffie wou gaan doen, iets met eigen bonen uitbrengen ofzo, want hij vind koffiebonen zo'n mooi product...blablabla en het moest dan natuurlijk allemaal wel fair trade zijn enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo overdreven, vooral als Grees wat heeft gemaakt, hij kruipt haar nog net niet in de kont. Ik haat dat overdreven gedoe. het is fijn als je hebt gekookt, dat de eters zeggen dat het lekker is en dat het smaakt, maar kom op. Als mijn man zo zou doen, zou ik hem niet meer geloven en denken: wat mankeert er aan
wie weet was het wel betaald voor haarquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond deze groep wel prettiger dan de groep van vorig jaar, inderdaad geen nationaliteiten tegenover elkaar, Ze zijn ook veel creatiever met spelletjes en dingen doen en ze zeuren wel om dingen, maar lang niet zoveel als vorig jaar werd gezeurd.
Ik weet ook niet of ik weer zou gaan kijken, maar ik zou wel in de cos komen meelezen
bij BB 3 bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie wou dat ook Utopia is ook niks geworden!quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ook zo overdreven over de koffie die hij heeft gezet, moet ook iedereen horen. Vanmorgen had hij ook koffie gezet en ging toen heel interessant staan vertellen tegen kris dat hij misschien na het huis iets met koffie wou gaan doen, iets met eigen bonen uitbrengen ofzo, want hij vind koffiebonen zo'n mooi product...blablabla en het moest dan natuurlijk allemaal wel fair trade zijn enzo.
blaaskaak
ook zo'n figuur, ze hebben totaal geen verstand van koffie of koffiebonen, maar pretenderen dit wel, en voelen zich machtig interessant om erover te praten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:20 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jessie wou dat ook Utopia is ook niks geworden!
was ook een blaaskaakquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:20 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jessie wou dat ook Utopia is ook niks geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |