Ze kiezen Salar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Was het al duidelijk wie nou door Nouchine en Kristoff gekozen zijn? En wie die pleidooi opdracht gewonnen heeft?
Hoe durven ze. 🤣quote:Op donderdag 17 maart 2022 04:59 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge, ze liggen alwéer te maffenZwaar belachelijk
Hoe minder mensen er zitten hoe minder er te beleven valt lijkt mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:11 schreef Angelflush het volgende:
Goedemorgen, weinig gebeurt gisteren zo te lezen in de cos, op de telefoon gesprekken na.
Nu zelfs al op de woensdag bankhangdag. Dat wordt dus nog een saaiere week dan saai voor de boeg.
Ook de geheime missie van kristof en nouchine nog geen uitslag terwijl ze 24 uur de tijd hadden.
Misschien tijd om nog een paar oud bewoners erin te gooien om de streams nog een klein beetje leuk te maken.
Goede morgen,quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Goed vandaag familie dag
Hoeven de streams dus ook niet aan want daarvoor krijgen we vast een SL.
Tobi en Grace beide op de bank, tenzij Nous salar een mes in de rug steekt
Grace wint
Dan hebben we een week met 4 mensen daarvan is Kris weer safe en zal Grace vertrekken(aanname) want die heeft minder fans dan nouchine en salar
Finale
Salar winnaar(verdiend )
Ik gun Tobi eigenlijk wel een Michel aftocht. Grace mag er van mij dus nu uit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Goed vandaag familie dag
Hoeven de streams dus ook niet aan want daarvoor krijgen we vast een SL.
Tobi en Grace beide op de bank, tenzij Nous salar een mes in de rug steekt
Grace wint
Dan hebben we een week met 4 mensen daarvan is Kris weer safe en zal Grace vertrekken(aanname) want die heeft minder fans dan nouchine en salar
Finale
Salar winnaar(verdiend )
Morguh Gerriequote:Op donderdag 17 maart 2022 08:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
GM cos![]()
Maak ik nou eruit op uit dat 2e filmpje van tegengas dat ze weten dat het de 26e over is ,hoorde nouch zeggen nog 9 dagen
Maar sommige hebben het nog over 3 weken zoals salar gisteren zeiquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Gerrie
Het leek mij al stug dat ze het niet wisten er was zoals @:rinardo gisteren al in cap liet zien al te zien in de filmpjes die ze mochten zien. Daar stond groots op 26 maar de finale met een foto van Kristof
Ik denk dat ze ons voor de gek houden ( weet het bijna wel zekerquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar sommige hebben het nog over 3 weken zoals salar gisteren zei
Thnxquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
https://www.showbizz24.be(...)-een-viezerik-134177
opmerkelijk uitspraak van nouchine welquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
Ik en een paar anderen waren nog wakker toen dit gebeurde @DGK_Tegengas zei nog ik maak er zo wel ff filmpje van maar die is het vergeten denk ik. Grace zei er nog achteraan " of wil je even in m'n tegels knijpen" maar eerst zei ze idd ik heb jeuk aan m'n vulvina ( of zo iets ) wil je even voelenquote:
Nee Grace, Nouchine zei , doe normaal, ik was wakker toen het gebeurdequote:Op donderdag 17 maart 2022 08:33 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
opmerkelijk uitspraak van nouchine wel
Echt heel raar, alsof je jeuk kan voelen. Maar al zou je het kunnen voelen dan vraag je dit soort dingen niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik en een paar anderen waren nog wakker toen dit gebeurde @:DGK_Tegengas zei nog ik maak er zo wel ff filmpje van maar die is het vergeten denk ik. Grace zei er nog achteraan " of wil je even in m'n tegels knijpen" maar eerst zei ze idd ik heb jeuk aan m'n vulvina ( of zo iets ) wil je even voelen
De wanhoop, Alles voor de kijkcijfers, het is komkommertijd, 5 saaie klieren , nog twee eraf tot de finale met de resterende 3 NoNo's .. ik snap best wel dat de Media nu mee gaat doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
Grace is een raar vies mens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel raar, alsof je jeuk kan voelen. Maar al zou je het kunnen voelen dan vraag je dit soort dingen niet.
Misschien komt dat filmpje nog. Maar je ziet nu wel hoe snel zoiets de media bereikt.
Ja k vind haar ook niet veel aan.quote:
Morguhquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. dromen aan elkaar vertellen ... en goedemorgen
Slaapzand..quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:07 schreef Lux069 het volgende:
Toch wel knap hoe ze het volhouden, standaard bijna iedereen om 22:00 in diepe slaap om vervolgens met moeite om 09:00 er weer uit te komen.
misschien oortje in?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:19 schreef spapaars het volgende:
Salar plotseling rennend naar de huiskamer om een show op te voeren.
Hebben ze ergens aan het plafond een scherm die ze wat verteld?
Ja hoorde jij het ook die spoort echt niet hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
Grace vertelde net dat haar zoon Johnny met haar borsten en tepels speelt. Wtf
Ja heel vreemd. Ik werd er ongemakkelijk vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoorde jij het ook die spoort echt niet hoor![]()
ja en hij boetseert er dingen van, de mount everest ofzo. Ik weet niet hoe oud hij toen wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zat Grace nou voor iets achterlijks te vertellen dat haar zoon aan haar tepels trekt
Ja belachelijk hequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en hij boetseert er dingen van, de mount everest ofzo. Ik weet niet hoe oud hij toen was
Maar tobi vroeg min of meer verbijsterd " En dat vind jij normaal " Ja hoor, zei Grace
En Kris heel droog " Ik denk niet dat ik dat bij mijn moeder moet doen "
misschien komt er nog wel een filmpje van. Het was echt een heel vreemd verhaal en de rest wist ook niet goed hoe ze erop moesten reageren, en Grace bleef maar lachen tijdens het vertellen.quote:
Ja die spoort voor geen meter en dan denkt ze ook nog interessant te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien komt er nog wel een filmpje van. Het was echt een heel vreemd verhaal en de rest wist ook niet goed hoe ze erop moesten reageren, en Grace bleef maar lachen tijdens het vertellen.
Gastroscopiequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en wonder dat de regie
niet in de mond erin filmt
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zat Grace nou voor iets achterlijks te vertellen dat haar zoon aan haar tepels trekt
@DGK_Tegengas heb je hier een filmpje vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
ja, heb al opgemerkt dat ze hun mango's ook met schil etenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
gedver, die kiwi's gaan met schil en al in de blender
Ja dat moet haast wel dat media dit oppaktquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]Ik zie al een volgende bericht in de media verschijnen
Dat mens spoort echt niet
doet t nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:39 schreef Poeziewoes het volgende:
[url=https://lovereality.nl/big-brother-grace-zorgt-weer-voor-ophef-wat-is-zij-een-viezerik/?fbclid=IwAR0MmhGrTkaBiOepXAO-SnhBSKuSAwsB6SkfFMUBY3ngQDggACcwxzn7K0Y[/url]
Lees maar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:42 schreef Poeziewoes het volgende:
https://www.facebook.com/(...)inks=681633079653470
Hoe dom kun je zijn net zoals vanmorgen Grace haar opmerkingen over dat haar zoon aan haar tepels trekt. Dat is het begin van het einde voor haarquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]![]()
![]()
grace serieus nemen.. daar gaat t fout
De schil van de kiwi kan je gewoon eten las ik laatst ergensquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
gedver, die kiwi's gaan met schil en al in de blender
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn net zoals vanmorgen Grace haar opmerkingen over dat haar zoon aan haar tepels trekt. Dat is het begin van het einde voor haar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De schil van de kiwi kan je gewoon eten las ik laatst ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ze lekker...quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn net zoals vanmorgen Grace haar opmerkingen over dat haar zoon aan haar tepels trekt. Dat is het begin van het einde voor haar
Ze spelen een spelletje mens erger je nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:00 schreef engine het volgende:
Geen commentaar meer... Geen streamverslagen...
Ze zijn een spelletje aan het doen, ik mis alleen nouchinequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:00 schreef engine het volgende:
Geen commentaar meer... Geen streamverslagen...
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:09 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is nouchine, zet net de stream aan maar ze haar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nouch is net naar de dagboekkamer geroepen. Grace was eerst in de dbk.en Kris is volgens mij ook al in de dagboekkamer geweest. Van salar en toob weet ik het nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn een spelletje aan het doen, ik mis alleen nouchine
Bijna dit hele seizoen tot nu toe is een spel mens erger je niet geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn een spelletje aan het doen, ik mis alleen nouchine
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:10 schreef lonneberga het volgende:
Moet ineens denken aan Little Brittain
Thnx, ze brengen wel veel tijd daar door he. ZO jammer dat wij het niet mogen zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
nouch is net naar de dagboekkamer geroepen. Grace was eerst in de dbk.en Kris is volgens mij ook al in de dagboekkamer geweest. Van salar en toob weet ik het niet
Ik erger mij niet aan Tobias, meer aan Grace en nouchine en Kristof vind ik ook een nep figuurquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Bijna dit hele seizoen tot nu toe is een spel mens erger je niet geweest.
Eerst Kitty, dan Leroy en Nawel, nu Tobias.
Waarschijnlijk omdat daar veel meer wordt besproken dan op tv te zien is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ze brengen wel veel tijd daar door he. ZO jammer dat wij het niet mogen zien
kan wel zo zijn maar hou het dan lekker voor jequote:
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat daar veel meer wordt besproken dan op tv te zien is.
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.
Terwijl wij ons hier ergeren aan de saaie beelden spelen ze in het huis Mens Erger je Niet
Is dat de samenvatting van de hele dinsdag?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze spelen een spelletje mens erger je niet
Dit was mijn streamverslag
Ze moeten daar stilaan toch ook gek worden, niets te doen, niets te ondernemen alleen hangen en hangenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Maar het kaarten is er niet meer.
En M E j N was ook een tijdje in de ban.
En eenmaal thuis gaat Grace haar zoon Jonathan aflikken, dat deed ze ook toen hij een baby en kleine jongen was, Jona heeft er een hekel aan, toch is Grace het weer van plan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
Nee, nu doet Nouchine ook meequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat de samenvatting van de hele dinsdag?
En dan ook nog de woensdag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben lang op bed gelegen, Grace heeft nog een bizar verhaal verteld over haar zoon, toob heeft koffie gezet, kris heeft smoothies gemaakt, met kiwi's inclusief de schil, en ze zijn 1 voor 1 naar de dbk geroepen, veel meer is er niet gebeurd volgens mij. En ze spelen nu mens erger je nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En eenmaal thuis gaat Grace haar zoon Jonathan aflikken, dat deed ze ook toen hij een baby en kleine jongen was, Jona heeft er een hekel aan, toch is Grace het weer van plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |