De wanhoop, Alles voor de kijkcijfers, het is komkommertijd, 5 saaie klieren , nog twee eraf tot de finale met de resterende 3 NoNo's .. ik snap best wel dat de Media nu mee gaat doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef rinardo het volgende:
Grace in opspraak![]()
https://www.showbizz24.be(...)-een-viezerik-134177
Grace is een raar vies mens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel raar, alsof je jeuk kan voelen. Maar al zou je het kunnen voelen dan vraag je dit soort dingen niet.
Misschien komt dat filmpje nog. Maar je ziet nu wel hoe snel zoiets de media bereikt.
Ja k vind haar ook niet veel aan.quote:
Morguhquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. dromen aan elkaar vertellen ... en goedemorgen
Slaapzand..quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:07 schreef Lux069 het volgende:
Toch wel knap hoe ze het volhouden, standaard bijna iedereen om 22:00 in diepe slaap om vervolgens met moeite om 09:00 er weer uit te komen.
misschien oortje in?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:19 schreef spapaars het volgende:
Salar plotseling rennend naar de huiskamer om een show op te voeren.
Hebben ze ergens aan het plafond een scherm die ze wat verteld?
Ja hoorde jij het ook die spoort echt niet hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Sofia35 het volgende:
Grace vertelde net dat haar zoon Johnny met haar borsten en tepels speelt. Wtf
Ja heel vreemd. Ik werd er ongemakkelijk vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoorde jij het ook die spoort echt niet hoor![]()
ja en hij boetseert er dingen van, de mount everest ofzo. Ik weet niet hoe oud hij toen wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zat Grace nou voor iets achterlijks te vertellen dat haar zoon aan haar tepels trekt
Ja belachelijk hequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en hij boetseert er dingen van, de mount everest ofzo. Ik weet niet hoe oud hij toen was
Maar tobi vroeg min of meer verbijsterd " En dat vind jij normaal " Ja hoor, zei Grace
En Kris heel droog " Ik denk niet dat ik dat bij mijn moeder moet doen "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |