Jawel en Kristoff gaat dat zeker niet redden, maar jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het gewoon om finaleweek ging, niet de finale zelf.
niet dat het veel uitmaakt want de eerste en tweede plaats blijven hetzelfde, daar zou Nouchine toch niet tegen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jawel en Kristoff gaat dat zeker niet redden, maar ja
Wie denk jij dat wint?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt want de eerste en tweede plaats blijven hetzelfde, daar zou Nouchine toch niet tegen winnen.
Ik vind dit wel lekker spannend. Een soort extra dimensie. Het is echt Nederland vs Belgie die extra laag drama i need it. Inject it in my veins pls.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik vind het een raar spel hoe het gespeeld wordt
Tobias is bijna al zijn stemmen kwijt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
De stemmen voor Tobias gaan naar Grace dus het wordt spannend tussen Grace en Salar, denk ik.
Ik vind ze beide niksquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
vraag me af of grace fans ook tobi zo tof vinden
ik ga met je meequote:Op donderdag 17 maart 2022 00:16 schreef suzi1 het volgende:
ik begin net moe te worden eigenlijk. al die bedden ook steeds in beeld
Ja, een paar keer meegemaakt in Boston, echt een feest ....quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
FEBO !!!! Morgen/vandaag 17 Maart is Saint Patricks Day .. gewoon leuk tijd voor een feestje
zoals bv in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |