Het feit dat Kristof meer geld had, kwam omdat hij meer water had overgebracht. En dat had niets met de prijs van de sleutel te maken. Salar had volgens mij voor 2000 euro overgebracht en Kristoff voor 2500 en het maximum waar ze voor konden drukken zou dan 4500 zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar wilde ook de sleutel, maar Kristof had meer geld.
Daarom wist BB dat Kristof altijd de sleutel zou krijgen om hem in de finale te brengen.
Salar ziet inmiddels in alles een mindfuck en hij was er volgens mij niet van overtuigd dat de sleutel iets positiefs zou kunnen betekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En ik geloof dat Salar veel meer lef heeft dan Kristof om het erop te wagen normaal gesproken. Die had die gok genomen. Net zoals hij voor de doos ging in de minimall.
Naar Barcelona voor een feest ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Weet je wat ik haat vorig jaar gingen we naar Barcelona, we hadden een feest, kwam er een man naar me toe, hé je bent Grace, ik ben een fan van je, hij had mij vanuit insta gevolgd, hij kwam met een roos, ik vond het zo raar,
Nouchine: Zeker wanneer je dan in Barcelona bent.
Grace: Hij wist zelfs waar ik woonde, hij volgde me op insta, hij zei je komt uit de wijk .....
Nouchine: Vroeger droomde ik er van,
Grace: Ik ook wel een beetje, maar ik vraag me af vooral hoe het nu is, weet je wel, ik loop door Breda zonder dat iemand me kent, maar hoe is het nu?
Nouchine: Ja dan is het bij de mensen: wordt het Tobi of Tonny?
Grace: Haha, je kan echt bij een magazine werken.
Wel nee, heb het idee dat de hele familie van hot naar her gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Naar Barcelona voor een feest ?
Dan is er toch wel geld en is het geen armoe .
Ik vond deze groep wel prettiger dan de groep van vorig jaar, inderdaad geen nationaliteiten tegenover elkaar, Ze zijn ook veel creatiever met spelletjes en dingen doen en ze zeuren wel om dingen, maar lang niet zoveel als vorig jaar werd gezeurd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef zodeju het volgende:
Weet ook niet zeker als er weer een bb nederland belgie komt of ik ga kijken.
Vond dit keer wel dat tijdens deze drie maanden geen echte Belgische groep en Nederlandse groep gecreeërd was zoals verleden jaar gelijk gebeurde..
Dat zou ik inderdaad meer missen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond deze groep wel prettiger dan de groep van vorig jaar, inderdaad geen nationaliteiten tegenover elkaar, Ze zijn ook veel creatiever met spelletjes en dingen doen en ze zeuren wel om dingen, maar lang niet zoveel als vorig jaar werd gezeurd.
Ik weet ook niet of ik weer zou gaan kijken, maar ik zou wel in de cos komen meelezen
Ja Tonny heeft daar een huis.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Naar Barcelona voor een feest ?
Dan is er toch wel geld en is het geen armoe .
Ja, klopt, hij heeft een token of zoietsquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:52 schreef Stargazing het volgende:
de uitzending van vandaag heeft wel bevestigd dat Kristof bij de 3 laatsten zit. Hij is niet gewoon al zeker van de finaleweek, hij zit echt al zeker in dé finale.
ja ik vind het een raar spel hoe het gespeeld wordtquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het gewoon om finaleweek ging, niet de finale zelf.
Jawel en Kristoff gaat dat zeker niet redden, maar jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het gewoon om finaleweek ging, niet de finale zelf.
niet dat het veel uitmaakt want de eerste en tweede plaats blijven hetzelfde, daar zou Nouchine toch niet tegen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jawel en Kristoff gaat dat zeker niet redden, maar ja
Wie denk jij dat wint?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt want de eerste en tweede plaats blijven hetzelfde, daar zou Nouchine toch niet tegen winnen.
Ik vind dit wel lekker spannend. Een soort extra dimensie. Het is echt Nederland vs Belgie die extra laag drama i need it. Inject it in my veins pls.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik vind het een raar spel hoe het gespeeld wordt
Tobias is bijna al zijn stemmen kwijt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
De stemmen voor Tobias gaan naar Grace dus het wordt spannend tussen Grace en Salar, denk ik.
Ik vind ze beide niksquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
vraag me af of grace fans ook tobi zo tof vinden
ik ga met je meequote:Op donderdag 17 maart 2022 00:16 schreef suzi1 het volgende:
ik begin net moe te worden eigenlijk. al die bedden ook steeds in beeld
Ja, een paar keer meegemaakt in Boston, echt een feest ....quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
FEBO !!!! Morgen/vandaag 17 Maart is Saint Patricks Day .. gewoon leuk tijd voor een feestje
zoals bv in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |