SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hier idemquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef danilel het volgende:
pff heb ik eindelijk eens tijd om te cossen is er niks meer
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En die durft te beweren dat als ze wint de halve groep uitnodigt op reis.
Ze hebben mogen bellen met het thuisfrontquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef danilel het volgende:
en volgens mij is er weinig gebeurt want ik zie niks bij de streamverslagen staan
Dit klopt niet helemaal,quote:
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Toch zou het me niet verbazen dat Nouchine de winnares van Big Brother 2022 wordt.
Kristof: Maar nieuwe tandjes kost een hoop geld?
Nouchine: Maakt niet uit? Ik ga toch geld winnen!
Wie echt de dupe wordt is misschien Salar.....die heeft Kristof tot twee keer gered en als nu een Belg moet winnen is hij dat waarschijnlijk . Dat is zuur, alleen omdat je een Nederlander bent. Had Salar een Belg geweest had hij makkelijk van Kristof kunnen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie echt de dupe wordt is misschien Salar.....die heeft Kristof tot twee keer gered en als nu een Belg moet winnen is hij dat waarschijnlijk . Dat is zuur, alleen omdat je een Nederlander bent. Had Salar een Belg geweest had hij makkelijk van Kristof kunnen winnen.
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .
degene die het leukste was in deze RLS moet winnen , of het nou een Nederlander of een Belg is .
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.
Omdat vorig jaar een Nederlandse heeft gewonnen, zou de kans kunnen bestaan dat er nu iemand uit Belgie moet winnen.
Er kan veel gemanipuleerd worden, maar de uiteindelijke winnaar wordt volgens mij toch door de kijkers bepaald.
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .
Anders voortaan gewoon een BB zonder Belgen , wat een gezeik
Dom gedoe inderdaad, stemmen op de leukste ipv op een nationaliteit, Salar dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .
Die mag niet mee doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef Flow3r het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als iemand 2 nationaliteiten heeft, of meer
Is ook zo, maar ze moeten het wel aantrekkelijk maken om de Belgen te blijven trekken en niet het gevoel geven voor spek en bonen mee te laten doen.....quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .
degene die het leukste was in deze RLS moet winnen , of het nou een Nederlander of een Belg is .
Ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dom gedoe inderdaad, stemmen op de leukste ipv op een nationaliteit, Salar dus![]()
bijna alweer inwendig boos![]()
Ja maar dat is dan niet eerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze moeten het wel aantrekkelijk maken om de Belgen te blijven trekken en niet het gevoel geven voor spek en bonen mee te laten doen.....
Daar is het te duur voor dacht ik. Heb ook veel liever apart.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want dit slaat nergens opquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is het te duur voor dacht ik. Heb ook veel liever apart.
die valt bij de selectie afquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef Flow3r het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als iemand 2 nationaliteiten heeft, of meer
In feite hebben ze het al gemanipuleerd. Door Kristof uit te sluiten van nominatie....er is al veel gerommeld achter de schermen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.
Hij heeft toch het meeste geld geboden voor de sleutel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
In feite hebben ze het al gemanipuleerd. Door Kristof uit te sluiten van nominatie....er is al veel gerommeld achter de schermen.
ze hadden allemaal geld verdiend, en salar en kristoff het meeste (water overbrengen ofzo) Salar en kristoff moesten samen om de sleutel spelen Salar had net zo goed die sleutel kunnen kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft toch het meeste geld geboden voor de sleutel?
Hadden Nawel of Salar ook kunnen doen natuurlijk
Nee preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden allemaal geld verdiend, en salar en kristoff het meeste (water overbrengen ofzo) Salar en kristoff moesten samen om de sleutel spelen Salar had net zo goed die sleutel kunnen kopen.
Dus ik snap niet dat juist dit punt elke keer benoemd wordt als manipulatie. Ze wisten niet wat de sleutel inhield.
ik had nog geedit. : Degene die op de knop zou drukken zou persoonlijk geld krijgen, dus niet in de pot. en de andere zou de sleutel krijgen.quote:
Nog voor de sleutel....klein voorbeeldje geheime missie tussen Grace en Kristoff gelukt. Geld gewonnen .....oh nee Kristoff kon een pin kopen ervoor.. dat is nog niet eerder gebeurt....quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Salar wilde ook de sleutel, maar Kristof had meer geld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had nog geedit. : Degene die op de knop zou drukken zou persoonlijk geld krijgen, dus niet in de pot. en de andere zou de sleutel krijgen.
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog voor de sleutel....klein voorbeeldje geheime missie tussen Grace en Kristoff gelukt. Geld gewonnen .....oh nee Kristoff kon een pin kopen ervoor.. dat is nog niet eerder gebeurt....
En Nawel kon dat niet doen was maar voor twee man. En Salar die in ene voor een klein bedrag ging......zodat Kristoff rustig voor de sleutel kon gaan. Ik geloof niet meer in het sprooktje BB.
Het was maar voor twee man, klopt, maar het was wel tussen de twee die het meeste water hadden overgebracht. en Salar heeft inderdaad vroeg gedrukt, maar wist niet wat de sleutel in zou houden. Hij was bang dat de Kris zou drukken en dat hij dan de sleutel zou krijgen en dat de sleutel dan de sleutel van de poort zou betekenen, dus naar huis.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog voor de sleutel....klein voorbeeldje geheime missie tussen Grace en Kristoff gelukt. Geld gewonnen .....oh nee Kristoff kon een pin kopen ervoor.. dat is nog niet eerder gebeurt....
En Nawel kon dat niet doen was maar voor twee man. En Salar die in ene voor een klein bedrag ging......zodat Kristoff rustig voor de sleutel kon gaan. Ik geloof niet meer in het sprooktje BB.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was maar voor twee man, klopt, maar het was wel tussen de twee die het meeste water hadden overgebracht. en Salar heeft inderdaad vroeg gedrukt, maar wist niet wat de sleutel in zou houden. Hij was bang dat de Kris zou drukken en dat hij dan de sleutel zou krijgen en dat de sleutel dan de sleutel van de poort zou betekenen, dus naar huis.
Ik geloof best dat er wel op mensen wordt ingepraat om iemand al dan niet te nomineren, maar in dit geval geloof ik niet in manipulatie om Kris in de finale te krijgen.
En ik geloof dat Salar veel meer lef heeft dan Kristof om het erop te wagen normaal gesproken. Die had die gok genomen. Net zoals hij voor de doos ging in de minimall.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was maar voor twee man, klopt, maar het was wel tussen de twee die het meeste water hadden overgebracht. en Salar heeft inderdaad vroeg gedrukt, maar wist niet wat de sleutel in zou houden. Hij was bang dat de Kris zou drukken en dat hij dan de sleutel zou krijgen en dat de sleutel dan de sleutel van de poort zou betekenen, dus naar huis.
Ik geloof best dat er wel op mensen wordt ingepraat om iemand al dan niet te nomineren, maar in dit geval geloof ik niet in manipulatie om Kris in de finale te krijgen.
Waarom zou je dan als NL'er meedoen..quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.
Omdat vorig jaar een Nederlandse heeft gewonnen, zou de kans kunnen bestaan dat er nu iemand uit Belgie moet winnen.
Er kan veel gemanipuleerd worden, maar de uiteindelijke winnaar wordt volgens mij toch door de kijkers bepaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |