SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hier idemquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef danilel het volgende:
pff heb ik eindelijk eens tijd om te cossen is er niks meer
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En die durft te beweren dat als ze wint de halve groep uitnodigt op reis.
Ze hebben mogen bellen met het thuisfrontquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef danilel het volgende:
en volgens mij is er weinig gebeurt want ik zie niks bij de streamverslagen staan
Dit klopt niet helemaal,quote:
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Toch zou het me niet verbazen dat Nouchine de winnares van Big Brother 2022 wordt.
Kristof: Maar nieuwe tandjes kost een hoop geld?
Nouchine: Maakt niet uit? Ik ga toch geld winnen!
Wie echt de dupe wordt is misschien Salar.....die heeft Kristof tot twee keer gered en als nu een Belg moet winnen is hij dat waarschijnlijk . Dat is zuur, alleen omdat je een Nederlander bent. Had Salar een Belg geweest had hij makkelijk van Kristof kunnen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou dan een heel onterechte winnaar zijn. Maar het zou kunnen, het is een beetje "twee honden vechten om een been" verhaal aan het worden en dan Nouch wel eens de derde hond zijn, en die gewoon BB wint.
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie echt de dupe wordt is misschien Salar.....die heeft Kristof tot twee keer gered en als nu een Belg moet winnen is hij dat waarschijnlijk . Dat is zuur, alleen omdat je een Nederlander bent. Had Salar een Belg geweest had hij makkelijk van Kristof kunnen winnen.
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als het er om gaat dat er nu perse een Belg moet gaan winnen .
degene die het leukste was in deze RLS moet winnen , of het nou een Nederlander of een Belg is .
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat wel in hun contract dat er twee Nederlanders en twee Belgen in de finale moeten staan.
Omdat vorig jaar een Nederlandse heeft gewonnen, zou de kans kunnen bestaan dat er nu iemand uit Belgie moet winnen.
Er kan veel gemanipuleerd worden, maar de uiteindelijke winnaar wordt volgens mij toch door de kijkers bepaald.
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .
Anders voortaan gewoon een BB zonder Belgen , wat een gezeik
Dom gedoe inderdaad, stemmen op de leukste ipv op een nationaliteit, Salar dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan gaat het er imo niet over of iemand Belg of Nederlander is ,maar de leukste persoon van BB .
Anders voortaan gewoon een BB zonder Belgen , wat een gezeik
Die mag niet mee doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef Flow3r het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als iemand 2 nationaliteiten heeft, of meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |