Dankquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben lang op bed gelegen, Grace heeft nog een bizar verhaal verteld over haar zoon, toob heeft koffie gezet, kris heeft smoothies gemaakt, met kiwi's inclusief de schil, en ze zijn 1 voor 1 naar de dbk geroepen, veel meer is er niet gebeurd volgens mij. En ze spelen nu mens erger je niet
Mssn kreeg hij tot voor kort nog borstvoeding, meer rare moeders die hun kinderen heel lang borstvoeding gevenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
Ga er toch maar vanuit dat Grace het had over haar zoon als zuigeling, en niet als volwassene.
hij is toch pas later bij haar gekomen ? Als zuigeling was hij volgens mij bij haar moeder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
Ga er toch maar vanuit dat Grace het had over haar zoon als zuigeling, en niet als volwassene.
Misschien misvat grace de uitdrukking MILFquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kreeg hij tot voor kort nog borstvoeding, meer rare moeders die hun kinderen heel lang borstvoeding geven
Toen was haar zoon niet bij haarquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
In sommige culturen is het normaal om langer borstvoeding te geven, dat maakt het toch geen rare moeders?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kreeg hij tot voor kort nog borstvoeding, meer rare moeders die hun kinderen heel lang borstvoeding geven
Nee. Eerst vertelde grace dat ze haar moeder bij haar “ tietjes grijpt “ en dat de moeder van grace dan zegt grace niet doen, waarop grace antwoord dat het lekker is. Daarna vertelde ze dat ze thuis meestal topless slaapt, keertje zat ze op de wc ( topless) en kwam haar zoon tegen in de hal en toen trok en draaide haar zoon aan haar tepels. ( wat ze vertelde gewoon recent ). Ook ligt ze soms thuis topless in bed en gaat haar zoon dan haar borsten boetseren als bergen en tepels rechtop zetten en maakt dan grapjes over Superman en dergelijke. Tobias zei zelfs wtf en Salar keek met grote ogen. Alleen nouchine zei ooh das schattig he.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:28 schreef spapaars het volgende:
Was haar zoon toen niet bij haar zus en was Grace naar haar moeder in NL? Haar zoon is wat ik begrepen heb een paar jaar later in NL gekomenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen was haar zoon niet bij haar
Helemaal correctquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was haar zoon toen niet bij haar zus en was Grace naar haar moeder in NL? Haar zoon is wat ik begrepen heb een paar jaar later in NL gekomen
Ik bedoel met rare moeders in dit geval tot de volwassen leeftijd, dat vind ik persoonlijk echt niet gezond en normaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
In sommige culturen is het normaal om langer borstvoeding te geven, dat maakt het toch geen rare moeders?
Het is maar net wat de "norm" is.
nee wat Grace doet of laat doen vind ik dan weer niet normaal
Kijk de finale wel. Doen ze weer eerst alles nog eens herhalen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week is er nog minder te beleven...
Tot zijn 20e?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das een speciaal soort ziek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee. Eerst vertelde grace dat ze haar moeder bij haar “ tietjes grijpt “ en dat de moeder van grace dan zegt grace niet doen, waarop grace antwoord dat het lekker is. Daarna vertelde ze dat ze thuis meestal topless slaapt, keertje zat ze op de wc ( topless) en kwam haar zoon tegen in de hal en toen trok en draaide haar zoon aan haar tepels. ( wat ze vertelde gewoon recent ). Ook ligt ze soms thuis topless in bed en gaat haar zoon dan haar borsten boetseren als bergen en tepels rechtop zetten en maakt dan grapjes over Superman en dergelijke. Tobias zei zelfs wtf en Salar keek met grote ogen. Alleen nouchine zei ooh das schattig he.
wtfquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee. Eerst vertelde grace dat ze haar moeder bij haar “ tietjes grijpt “ en dat de moeder van grace dan zegt grace niet doen, waarop grace antwoord dat het lekker is. Daarna vertelde ze dat ze thuis meestal topless slaapt, keertje zat ze op de wc ( topless) en kwam haar zoon tegen in de hal en toen trok en draaide haar zoon aan haar tepels. ( wat ze vertelde gewoon recent ). Ook ligt ze soms thuis topless in bed en gaat haar zoon dan haar borsten boetseren als bergen en tepels rechtop zetten en maakt dan grapjes over Superman en dergelijke. Tobias zei zelfs wtf en Salar keek met grote ogen. Alleen nouchine zei ooh das schattig he.
Het is echt waar. Zal wel een filmpje van komen. Kristoff maakte ook nog de opmerking : proud to be foutquote:
ik bedoel dat grace dit lultquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:47 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het is echt waar. Zal wel een filmpje van komen. Kristoff maakte ook nog de opmerking : proud to be fout
Ze heeft een beetje rare ideeën over haar geslachtsdelen. Wil anderen even aan haar poeni laten voelen en anderen in het kruis graaien. Zoon met haar tepels spelen. Moest mijn zoon niet proberen, maar zou het ook niet in zijn hersens halenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar verder laat Tobias zich niet kennen natuurlijk....quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef suzi1 het volgende:
tobie heeft geen zin meer om goede vrienden te spelen met kriss
hahahaha lsr
Zal straks wel bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:54 schreef Polleke1234 het volgende:
Ja Grace tegen Tobias as zaterdag.
Salar in de finale zegt Nous net.
Ja was echt een van de saaiste weken of niet, volgende week zal niet veel beter zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanmiddag nog even de jackpot bekend maken, en daarna de 3e finale weker. Zit deze week er weer op tot zaterdagavond 20:00.
Oud deelnemers terug denk ik, dat is misschien wel leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt een van de saaiste weken of niet, volgende week zal niet veel beter zijn vermoed ik.
Zijn ware aard is toch snel naar boven genomen, met zijn toneelspel is hij ver gekomen, maar zal de finale niet halen, vergeet dat de kijkers alles zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
DIe tobias is toch een vreselijke gozer, heeft zich heel anders voorgedaan in het begin en is nu een jaloers en zure knul die af en toe lelijk uit de hoek kan komen.
Wat een raar gestoord wijf is het ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Vind het zo jammer van Grace he dat ze haar eigen glazen ingooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje rare ideeën over haar geslachtsdelen. Wil anderen even aan haar poeni laten voelen en anderen in het kruis graaien. Zoon met haar tepels spelen. Moest mijn zoon niet proberen, maar zou het ook niet in zijn hersens halen
nee kris wordt nu nog gehaat door sommige mensen door mss niet zo slimme opmerking in begin,maar was niets vergeleken bij wat grace eruit gooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat een raar gestoord wijf is het ook![]()
![]()
Toen Vera haar Opa was overleden zei ze tegen haar moet ik je tietjes likken![]()
en tegen Nawel als je te nerveus bent zeg het maar dan knijp ik in je tepels![]()
en die keer dat ze die meiden in hun kruis pakt![]()
Hoe kunnen ze zo`n idioot mens in dat huis stoppen...had een van de mannen eens moeten doen of zeggen
dan was de wereld te klein geweest
Echt het wordt met de minuut gekker, wat een raar mens zegquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Denk niet dat het nep is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Tobi doet altijd een nep gaapje als ie niks te melden heeft maar denkt dat er iets van hem verwacht wordt
ja er gaat veel inwendig in hem omquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Denk niet dat het nep is.
Het lijkt een soort van oversprong gedrag te zijn.
Een innerlijk conflict zeg maar. Het lijkt te duiden op een verschil tussen wat er in hem omgaat en wat hij uit.
kris zei ook nog : ik moet dat niet bij mijn moeder doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje rare ideeën over haar geslachtsdelen. Wil anderen even aan haar poeni laten voelen en anderen in het kruis graaien. Zoon met haar tepels spelen. Moest mijn zoon niet proberen, maar zou het ook niet in zijn hersens halen
ja, dat is iets van de laatste dagen, hij is zo nerveus als de neten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Tobi doet altijd een nep gaapje als ie niks te melden heeft maar denkt dat er iets van hem verwacht wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |