quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow @:sked je bent wel echt een goede moderator ohniiiiee
Ik heb op mijn oude mentor gestemd die ervoor heeft gezorgd dat ik niet van school af werd geschopt in het kader van voor wat hoort watquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je gestemd makker?
Ik zelf op een vrouw van Volt, hopelijk nu op iemand die niet mensen aanrandt
Die had goed gezien dat jij alsnog goed terecht kon komenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb op mijn oude mentor gestemd die ervoor heeft gezorgd dat ik niet van school af werd geschopt in het kader van voor wat hoort wat
LOKAAL want dat is lekker hip
Zo is dat makkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Die had goed gezien dat jij alsnog goed terecht kon komen
Dat lijkt mij wel een wedstrijdtopic waard, even wat leuke plaatjes zoeken van voetballers die dood zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen hier gaat kijken.
Dat wordt een genotstopic.
Nu je het zegt, tong is er niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een wedstrijdtopic waard, even wat leuke plaatjes zoeken van voetballers die dood zijn.
Leuke vrouw, jammer dat ze van GroenLinks is.quote:
Houden van autoluwe steden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuke vrouw, jammer dat ze van GroenLinks is.
Nee eigenlijk niet jammer. Links meisjes houden van
Ik hoorde maar een paar zinnen, iets met maagzuur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vind het een aardige gast. Is er al bekend wat hij precies mankeerde?
Gelukkig weten ze het nu en kan hij gericht behandeld worden. Het heeft eigenlijk best lang geduurd voor ze de diagnose hadden. Maar ja, op kweek kost natuurlijk veel tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde maar een paar zinnen, iets met maagzuur.
Het raarste aan heel dat verhaal blijf ik vinden dat hij pas na 2 weken geen eten binnen kunnen houden besloot misschien toch eens naar de dokter/ziekenhuis te gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze het nu en kan hij gericht behandeld worden. Het heeft eigenlijk best lang geduurd voor ze de diagnose hadden. Maar ja, op kweek kost natuurlijk veel tijd.
Hans is een bikkel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het raarste aan heel dat verhaal blijf ik vinden dat hij pas na 2 weken geen eten binnen kunnen houden besloot misschien toch eens naar de dokter/ziekenhuis te gaan.
Wellicht angst? Het niet willen weten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het raarste aan heel dat verhaal blijf ik vinden dat hij pas na 2 weken geen eten binnen kunnen houden besloot misschien toch eens naar de dokter/ziekenhuis te gaan.
Zoiets moet het zijn. Ik ga gewoon maar de fomoshow op YouTube kijken om alles te verwerken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wellicht angst? Het niet willen weten?
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Toch gestemd.
Ik hoop dat @:GGMM en @:maxi-mus mij nu wél serieus nemen. (lol)
Rare naam voor een partij, Toch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Toch gestemd.
Ik hoop dat @:GGMM en @:maxi-mus mij nu wél serieus nemen. (lol)
Is dat filmpje van Biden echt of bewerkt? Ik weiger zelf onderzoek te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hiervan moet ome Donald toch wel kunnen winnen. #SleepyJoe en #CrazyNancy
[ twitter ]
[ twitter ]
Jemig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Trumpgodquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat zegt het over Trump dat de Amerikanen liever deze man hadden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Fake news en een hoop druk van de internationale media die bang waren dat Amerika echt weer wat zou gaan betekenen op het wereldtoneel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zegt het over Trump dat de Amerikanen liever deze man hadden?
Het staat op twitter, dus het moet wel echt zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat filmpje van Biden echt of bewerkt? Ik weiger zelf onderzoek te doen.
Allemaal hersenspoeling door MSM!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zegt het over Trump dat de Amerikanen liever deze man hadden?
Het lijkt erop dat @Sked dit nog steeds niet doorheeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fake news en een hoop druk van de internationale media die bang waren dat Amerika echt weer wat zou gaan betekenen op het wereldtoneel.
Kan je hier geen vlog van maken en op YouTube zetten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet nu KFC Kipbitterballen hot & spicy en ze zijn niet spicy.
Tot zover deze review
Ik volg niet zo wat die man nu nog uitspookt. Erg vermoeiend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Allemaal hersenspoeling door MSM!
Je hebt zeker ook zijn briljante oplossing om de oorlog in de Oekraïne te beëindigen niet meegekregen?
Ligt ook een beetje aan Trump zelf natuurlijk daar waar hij een nette verkiezing nastreefde en weigerde in te gaan op de haters.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat @:Sked dit nog steeds niet doorheeft
Fluddurus krijgt er van langs.quote:"Mark-Jan is een mannetje dat geen tegenspraak duldt en niet tegen kritiek kan. Dat heeft ook wel een beetje met zijn persoonlijkheid te maken. Hij heeft niet alleen maar problemen met mij, maar ook bij collega-directeuren staat hij er niet goed op. Mark-Jan zit hier nog wel jaren, waarop Gudde heeft gezegd dat hij daar ook met hem over in gesprek is. Maar aan de ene kant verwijt je mensen bepaald gedrag, terwijl andere mensen dat gedrag ook ventileren."
Dit is toch een briljante strategie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik volg niet zo wat die man nu nog uitspookt. Erg vermoeiend.
quote:According to audio obtained by The Washington Post, Trump told a group of Republican donors in New Orleans that the United States should paint Chinese flags on its F-22 planes and then use those planes to bomb Russia.
"And then we say, 'China did it, we didn't do it, China did it,' and then they start fighting with each other and we sit back and watch," Trump concluded.
Bizar dom van The Washington post om zoiets te laten lekken want dit zou gewoon kunnen werken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch een briljante strategie.
[..]
Zelfs nu probeert de media hem nog kapot te maken!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar dom van The Washington post om zoiets te laten lekken want dit zou gewoon kunnen werken.
Geniaal. Kunnen we die man niet de baas van de NAVO maken nu hij zo gedemoniseerd wordt in eigen land?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch een briljante strategie.
[..]
Je draait snel bij in positieve zin en denk dat ik inmiddels van je houd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Geniaal. Kunnen we die man niet de baas van de NAVO maken nu hij zo gedemoniseerd wordt in eigen land?
Ik zie dat je dingen erg snel in je opneemt, geen wonder dat jij wel moddereter bent geworden!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Geniaal. Kunnen we die man niet de baas van de NAVO maken nu hij zo gedemoniseerd wordt in eigen land?
Even elkaars posts liken dan weten mensen dat we de waarheid bezigen voordat @Sked besluit terug te krabbelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat je dingen erg snel in je opneemt, geen wonder dat jij wel moddereter bent geworden!
Hiervan moet ik een beetje blozen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je draait snel bij in positieve zin en denk dat ik inmiddels van je houd.
Leuk toch om te horen dat je gewaardeerd wordt;)quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk toch om te horen dat je gewaardeerd wordt;)
En zeker hier op VBL. Dat is een grote eer. (Vind ik)
Hier een van zijn voorspellingen om het wat makkelijker te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Lavender zo lief blijft doen heb ik toch bijna moeite om in mijn Trumprol te blijven.
lachte lachtequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier een van zijn voorspellingen om het wat makkelijker te maken.
[ twitter ]
Ik hoop het wel, dat was echt een topshow.quote:
Elke ochtend weer vermaak en een reden om überhaupt nog wakker te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dat was echt een topshow.
Ik vind het wel jammer dat hij van Twitter is afgegooid.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke ochtend weer vermaak en een reden om überhaupt nog wakker te worden.
Een radio 2 top 2000 lp collectie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist een aankoop gedaan waardoor ik me voor het eerst een ontzettende boomer voelde
Jullie mogen raden
Pantoffels?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist een aankoop gedaan waardoor ik me voor het eerst een ontzettende boomer voelde
Jullie mogen raden
Wat is daar Boomer aan???quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:39 schreef Caland het volgende:
Het was een kleine thermoskan voor koffie.
Ik lees net elders dat er nu al 8500 euro is gedoneerd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef AFCNiels het volgende: [..] Dat zou het ook kunnen zijn. Zullen er echt idioten zijn die daarvoor geld geven?
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat er nu al 8500 euro is gedoneerd.
@:danny draait zich om in zijn donatie paginagraf
Edit: oh de 13k voorbij zelfs
Pantoffelsquote:
Ik kom erdoor als ik naar Rotterdam ga.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Wat doe je steeds hier?
Laat @Oriente en mij gewoon met rust.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom erdoor als ik naar Rotterdam ga.
Nouja zegquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat @:oriente en mij gewoon met rust.
1 zetel gepakt hier, wel de kleinste partij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
De fascisten van forum hebben geen zetel weten te bemachtigen in mijn gemeente
Erg mooi
Heb je op Smolders gestempt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb een weekje verlof en ik ben daar ERG blij mee.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, we leven tenslotte gelukkig wel in een vrij landquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk toch om te horen dat je gewaardeerd wordt;)
En zeker hier op VBL. Dat is een grote eer. (Vind ik)
Waar heb jij op gestempt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:20 schreef KingRoland het volgende:
waar je ook alles kan zeggen wat je wil zeggen
En maar klagen terwijl je om de haverklap verlof hebt. Loop anders maar eens mee in het onderwijs.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Totaal grijs en bewolkt hier.
Hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Totaal grijs en bewolkt hier.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En maar klagen terwijl je om de haverklap verlof hebt. Loop anders maar eens mee in het onderwijs.
Verstandig makker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
De Xinomie 12X is een optie
@:onlogisch
Ik krijg pas om 3 uur gezelschap en ben nog aan het werk.quote:
Ik begin ook rond die tijd met bier. Ga je naar de pub?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg pas om 3 uur gezelschap en ben nog aan het werk.
Is dat een ding in Nederland ja?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begin ook rond die tijd met bier. Ga je naar de pub?
St Patrick's Day
In de pubs wel. Heb het 3x in Ierland gevierd. Mooi feestje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een ding in Nederland ja?
Dan snap ik waar het warme gevoel vandaan komt en de zin erin.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de pubs wel. Heb het 3x in Ierland gevierd. Mooi feestje.
Alleen bij tokkiesquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dan Guinness drinken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begin ook rond die tijd met bier. Ga je naar de pub?
St Patrick's Day
Nee, ik heb net een banaan te pakkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Toch geen stress hoop ik
Nog even bikkelen dan Caland!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg pas om 3 uur gezelschap en ben nog aan het werk.
Ik ben na een halve liter altijd wel weer klaar met Guinness.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind Guinness erg lekker.
Jij niet?
Hij heeft zijn uitgaansbudget al aan Roddelpraat gedoneerd.quote:
Dat schooien van die lui is echt chanant.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben na een halve liter altijd wel weer klaar met Guinness.
[..]
Hij heeft zijn uitgaansbudget al aan Roddelpraat gedoneerd.
Gewoon witte mensen die in de kroeg willen zuipenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word er stiekem best droevig van dat ze binnen paar uur 25k weten binnen te harken nog los van de reguliere donaties.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat schooien van die lui is echt chanant.
Volgens mij boeren ze heel goed, rijden in ieder geval in dikke oto's las ik. Er is een hoop dom volk helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word er stiekem best droevig van dat ze binnen paar uur 25k weten binnen te harken nog los van de reguliere donaties.
Kijk jij dat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat schooien van die lui is echt chanant.
blankquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon witte mensen die in de kroeg willen zuipen
Ja dus
Ik ben niet boos.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd.
Heb jij de laatste tijd nog iets leuks ondernomen?
De keren dat ik in een Ierse pub was dan dronk ik dat ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij niet?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.
Nee ja eergisteren naar m'n broertje geweest Ajax kijken.
Dus het antwoord op je vraag is nee
Goed bezig @GGMM ! De bananandief op je kantoor zal zo langzamerhand wel ontmoedigd raken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een banaan te pakken
@:wereldgozer @:afcniels
Je mag lunchen Rolandquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb echt honger als een beer jongens
Ik vind het niet echt lekker naar binnen gieten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij niet?
Ook niet de mijne, een goeie pint Guinness gaat er altijd wel in bij mijquote:
Veel plezier ouwe reus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook niet de mijne, een goeie pint Guinness gaat er altijd wel in bij mij
Ik ga er vanavond minimaal één drinken voordat ik naar de Kuip ga met mijn pa!
Vrijheid van meningsuiting is alleen leuk als het je eigen mening is. Die Gideon is wel een heel eng mannetje trouwens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel zijn column blijft ook nog altijd gevoelig liggen
Wat een wereld.
Wat is jouw mening betreft Willem Engel?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel zijn column blijft ook nog altijd gevoelig liggen
Wat een wereld.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft Willem Engel?
Balen dat Spangas stopt want na het zien van zijn acteertalent had hij zo kunnen instromen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft Willem Engel?
Wat een onwaarschijnlijk verhaal.quote:
die Gideon doet me een beetje aan Herr Flick denkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is alleen leuk als het je eigen mening is. Die Gideon is wel een heel eng mannetje trouwens.
En Raisa is dan Helga?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Gideon doet me een beetje aan Herr Flick denken
Die Gideon wil je gewoon een ouderwets pak rammel geven. In de middeleeuwen werden dat soort mensen in een kerker gegooid. Nu pakken ze 120k met hun staat van psychose. Wal-ge-lijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Gideon doet me een beetje aan Herr Flick denken
Wanneer ga je weer aan het werk?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha deze esport Eredivisieshow op espn momenteel. Ik ben toch te oud hiervoor.
Als je nog naar buiten moet, kijk je dan een beetje uit!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha deze esport Eredivisieshow op espn momenteel. Ik ben toch te oud hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nog altijd bizar moe en de reactie van mijn baas was zo debiel dat ik deze week gewoon uitzit.quote:
Wat was zijn reactie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd bizar moe en de reactie van mijn baas was zo debiel dat ik deze week gewoon uitzit.
Ben je mij zo zat? :$
Hopelijk heb je geen longcovid!quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd bizar moe en de reactie van mijn baas was zo debiel dat ik deze week gewoon uitzit.
Nee, ik vind het heel gezellig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had vorige week al klachten toch? Mooi, dan kan je morgen weer beginnen.quote:
Zonder mijn baan zou er geen verkoop van grond, bouw of werkzaamheden doorgang vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heel gezellig.
Ik kreeg alleen een beetje de indruk dat je je niet bepaald nuttig voelde momenteel.
Alhoewel jouw werk daar misschien geen bijdrage aan levert.
Ik heb een collega die kan geen corona krijgen omdat hij een superieur afweersysteem heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had vorige week al klachten toch? Mooi, dan kan je morgen weer beginnen.
Terwijl ik voor zijn planning ziek doorwerkte en hem duidelijk maakte niet meer te kunnen.
Stiekem heb ik er respect voor.
Hij deed dus mee aan ons toneelstukje?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een collega die kan geen corona krijgen omdat hij een superieur afweersysteem heeft.
Dat dacht hij tenminste tot drie weken geleden, sinds die tijd is hij doodziek.
Ik heb natuurlijk nog steeds nergens last van gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij deed dus mee aan ons toneelstukje?
Heb ik ook afgeleerd nadat Inso bijna overleed na maanden van lachen om corona samenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk nog steeds nergens last van gehad.![]()
Het kost me wel heel erg veel moeite om hem niet te pesten. Het zou toch lullig zijn als het laatste bericht dat hij leest is dat hij wordt gepest door mij.
Misschien kun je samen met Sylvana uitzieken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik ook afgeleerd nadat Inso bijna overleed na maanden van lachen om corona samen
Komt goed uit aangezien ik morgen toch richting Schiphol moet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met Sylvana uitzieken.
[ twitter ]
Ga je daar superspreaden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit aangezien ik morgen toch richting Schiphol moet.
Succes! Met een beetje pech is dit een van je laatste kansen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poging wagen in ieder geval en ik ben slecht in nee zeggen.
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KinRoland Maakt deze meeuw de juiste keuze?
[ twitter ]
Jij maakt wat mee!quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.
Dus anderen hebben het probleem voor je opgelost.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.
@KingRolandquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KinRoland Maakt deze meeuw de juiste keuze?
[ twitter ]
Godverdomme!quote:
Met plakken kaas?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met plakken kaas?
Bruine bonenschotel.
Rijst/boontjes/kipquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Nee, ikzelf, maar voor hetzelfde geld heb je een groep mensen van de Partij van de Dieren om je heen en die kijken je dan boos aan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus anderen hebben het probleem voor je opgelost.
Waardeloos verhaal zeg. Ik had op z'n minst hierop gehoopt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Basisplaats bij west ham.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
De katten zijn na de sterilisatie ONTZETTEND druk. Wat kost de pootjes amputeren?
Doe het niet Roland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond maar eens dominos pizza halen
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:52 schreef Oriente het volgende:
@:Coco beetje vertrouwen in HERR SCHMIDT vanavond of zie je het somber in?
Nooit naar gekeken LRquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze stoppen eindelijk met M. Wat is dat slecht.
Wow toevallig, ik ook niet.quote:
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.quote:
Gelukkig voor jou hoef je haar niet te missen, ze gaat nieuwe wegen bewandelen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.
Het was satire voordat mensen echt denken dat ik een oogje op haar hebquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hoef je haar niet te missen, ze gaat nieuwe wegen bewandelen!
[ twitter ]
Het verbaasde me wel, maar als het jouw smaak is, wie ben ik dan om jouw geluk in de weg te willen zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was satire voordat mensen echt denken dat ik een oogje op haar heb
Ah zo. Naja ik heb liever Aziatenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.
Precies. Ik gun LR alle geluk van de wereld. Ik zou wel een glas coca cola zero een keer met hem willen drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel, maar als het jouw smaak is, wie ben ik dan om jouw geluk in de weg te willen zitten.
Zolang ze maar niet als barbiepoppen zijn opgemaakt vind ik ze vaak ook best liefquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah zo. Naja ik heb liever Aziaten
Ik las het ja, wat een treurig volk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus Marcel zijn kinderen worden inmiddels zelfs bedreigd door de fvd helden.
Walgelijk volk, dat mensen hier ooit op gestemd hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus Marcel zijn kinderen worden inmiddels zelfs bedreigd door de fvd helden.
Bewust en op de inhoud nog wel en dan kijkt maxi-mus op mij neer voor het stemmen op tieten en een verder onschuldig partijprogramma.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Walgelijk volk, dat mensen hier ooit op gestemd hebben.
Precies, Femke gaat nog wel terugkomen denk ik, sterker dan ooit!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewust en op de inhoud nog wel en dan kijkt maxi-mus op mij neer voor het stemmen op tieten en een verder onschuldig partijprogramma.
Zetel in Woerden gepakt!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, Femke gaat nog wel terugkomen denk ik, sterker dan ooit!
4,4 procent van de stemmen uit mijn hoofd.quote:
En 0,4 tijdens de landelijke verkiezingen uit het hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
4,4 procent van de stemmen uit mijn hoofd.
We weten van elkaar dat we loyale Splinterleden en dus stemmers zijn dus ik wist heus dat jij deze tweet allang in het hart had opgeslagen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben echt een politiek beest![]()
[ twitter ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We weten van elkaar dat we loyale Splinterleden en dus stemmers zijn dus ik wist heus dat jij deze tweet allang in het hart had opgeslagen.
Die wordle5 was echt kut ja. Had hem gelukkig nog net.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 272 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Dit is niet leuk.
Woordle6 68 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 58 4/6
⬛⬛🟪⬛🟪🟩🟩🟪
⬛🟪⬛🟪🟪🟩🟩🟩
⬛🟩🟪🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Woordle 272 X/6quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 272 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Dit is niet leuk.
Woordle6 68 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 58 4/6
⬛⬛🟪⬛🟪🟩🟩🟪
⬛🟪⬛🟪🟪🟩🟩🟩
⬛🟩🟪🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Woordle 272 6/6quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woordle 272 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Ja verdomme.
Woordle6 68 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
Op naar de Brienenoord.
Nee, zeker niet als je ze allebei niet op weet te lossenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:09 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Woordle spelen hebben doorgaans geen vrouwelijk fysiek contact.
Woordle6 68 6/6quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als je ze allebei niet op weet te lossen
Ruud Boojemans lijkt mij wel een leuke gast, zal hem straks even aanslingeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:45 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om die Verbeek anekdote in de Cor Potcast @:el-stinho @:maxi-mus
Een dubbele like zelfs! Jouw dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb haar net zelfs even een bemoedigende tweet gestuurd!
Variant is mannelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:59 schreef KingRoland het volgende:
maar dan gewoon echt een nieuwe variant dat erger is
Je salaris weer binnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 272 5/6
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 68 5/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟨🟨🟨🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Morgen ga ik neuken@:rambodirk
Zo'n 2600 euro. Jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef Coco het volgende:
Krijgen jullie geld terug van de belasting?
neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef Coco het volgende:
Krijgen jullie geld terug van de belasting?
Gaaf! vergeet je klysma niet, wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 272 5/6
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 68 5/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟨🟨🟨🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Morgen ga ik neuken@:rambodirk
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie Ajax al gefeliciteerd vandaag?
Zijn ze alsnog geplaatst?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie Ajax al gefeliciteerd vandaag?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar dat wist je best volgens mij
Dit weekend kan nu al niet meer stuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dubbele like zelfs! Jouw dag kan niet meer stuk.
Via Play of de race?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft hier iemand via Viaplay naar de F1 gekeken? Ik lees net dat het extreem slecht was.
Viaplayquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft hier iemand via Viaplay naar de F1 gekeken? Ik lees net dat het extreem slecht was.
Dit lijkt me een prima idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland krijgt nationaal coronaherdenkingsmoment: mogelijk dag of monument.
Wellicht kan dit in plaats van carnaval komen.
Akkoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland krijgt nationaal coronaherdenkingsmoment: mogelijk dag of monument.
Wellicht kan dit in plaats van carnaval komen.
Op naar het Viaplay topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
In de browser is het niet echt mooi, op TV via chromecast ziet het er beter uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dat is illegaalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef tong80 het volgende:
Iemand een link hoe ik illegaal kan kijken ? Naar Verstappen.
Gewoon betalen gierigaardquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef tong80 het volgende:
Betaal lekker voor sportwedstrijden.quote:
Bedelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies dan blijf jij wel gewoon online bedelen!
Jan Roos moet dood.quote:
Van jou kan ik het hebben.quote:
Hesgoal heeft wel links. Wel Engels commentaar denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |