Dat schooien van die lui is echt chanant.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben na een halve liter altijd wel weer klaar met Guinness.
[..]
Hij heeft zijn uitgaansbudget al aan Roddelpraat gedoneerd.
Gewoon witte mensen die in de kroeg willen zuipenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een ding in Nederland ja?
Ik word er stiekem best droevig van dat ze binnen paar uur 25k weten binnen te harken nog los van de reguliere donaties.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat schooien van die lui is echt chanant.
Volgens mij boeren ze heel goed, rijden in ieder geval in dikke oto's las ik. Er is een hoop dom volk helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word er stiekem best droevig van dat ze binnen paar uur 25k weten binnen te harken nog los van de reguliere donaties.
Kijk jij dat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat schooien van die lui is echt chanant.
blankquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon witte mensen die in de kroeg willen zuipen
Ja dus
Ik ben niet boos.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd.
Heb jij de laatste tijd nog iets leuks ondernomen?
De keren dat ik in een Ierse pub was dan dronk ik dat ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind Guinness erg lekker.
Jij niet?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.
Nee ja eergisteren naar m'n broertje geweest Ajax kijken.
Dus het antwoord op je vraag is nee
Goed bezig @GGMM ! De bananandief op je kantoor zal zo langzamerhand wel ontmoedigd raken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een banaan te pakken
@:wereldgozer @:afcniels
Je mag lunchen Rolandquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb echt honger als een beer jongens
Ik vind het niet echt lekker naar binnen gieten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind Guinness erg lekker.
Jij niet?
Ook niet de mijne, een goeie pint Guinness gaat er altijd wel in bij mijquote:
Veel plezier ouwe reus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook niet de mijne, een goeie pint Guinness gaat er altijd wel in bij mij
Ik ga er vanavond minimaal één drinken voordat ik naar de Kuip ga met mijn pa!
Vrijheid van meningsuiting is alleen leuk als het je eigen mening is. Die Gideon is wel een heel eng mannetje trouwens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel zijn column blijft ook nog altijd gevoelig liggen
Wat een wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |