Hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Totaal grijs en bewolkt hier.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En maar klagen terwijl je om de haverklap verlof hebt. Loop anders maar eens mee in het onderwijs.
Verstandig makker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
De Xinomie 12X is een optie
@:onlogisch
Ik krijg pas om 3 uur gezelschap en ben nog aan het werk.quote:
Ik begin ook rond die tijd met bier. Ga je naar de pub?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg pas om 3 uur gezelschap en ben nog aan het werk.
Is dat een ding in Nederland ja?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begin ook rond die tijd met bier. Ga je naar de pub?
St Patrick's Day
In de pubs wel. Heb het 3x in Ierland gevierd. Mooi feestje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een ding in Nederland ja?
Dan snap ik waar het warme gevoel vandaan komt en de zin erin.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de pubs wel. Heb het 3x in Ierland gevierd. Mooi feestje.
Alleen bij tokkiesquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een ding in Nederland ja?
Ga je dan Guinness drinken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begin ook rond die tijd met bier. Ga je naar de pub?
St Patrick's Day
Nee, ik heb net een banaan te pakkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Toch geen stress hoop ik
Nog even bikkelen dan Caland!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg pas om 3 uur gezelschap en ben nog aan het werk.
Ik ben na een halve liter altijd wel weer klaar met Guinness.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind Guinness erg lekker.
Jij niet?
Hij heeft zijn uitgaansbudget al aan Roddelpraat gedoneerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |