Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KinRoland Maakt deze meeuw de juiste keuze?
[ twitter ]
Jij maakt wat mee!quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.
Dus anderen hebben het probleem voor je opgelost.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.
@KingRolandquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KinRoland Maakt deze meeuw de juiste keuze?
[ twitter ]
Godverdomme!quote:
Met plakken kaas?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met plakken kaas?
Bruine bonenschotel.
Rijst/boontjes/kipquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Nee, ikzelf, maar voor hetzelfde geld heb je een groep mensen van de Partij van de Dieren om je heen en die kijken je dan boos aan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus anderen hebben het probleem voor je opgelost.
Waardeloos verhaal zeg. Ik had op z'n minst hierop gehoopt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Basisplaats bij west ham.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
De katten zijn na de sterilisatie ONTZETTEND druk. Wat kost de pootjes amputeren?
Doe het niet Roland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond maar eens dominos pizza halen
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:52 schreef Oriente het volgende:
@:Coco beetje vertrouwen in HERR SCHMIDT vanavond of zie je het somber in?
Nooit naar gekeken LRquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze stoppen eindelijk met M. Wat is dat slecht.
Wow toevallig, ik ook niet.quote:
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.quote:
Gelukkig voor jou hoef je haar niet te missen, ze gaat nieuwe wegen bewandelen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.
Het was satire voordat mensen echt denken dat ik een oogje op haar hebquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hoef je haar niet te missen, ze gaat nieuwe wegen bewandelen!
[ twitter ]
Het verbaasde me wel, maar als het jouw smaak is, wie ben ik dan om jouw geluk in de weg te willen zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was satire voordat mensen echt denken dat ik een oogje op haar heb
Ah zo. Naja ik heb liever Aziatenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.
Precies. Ik gun LR alle geluk van de wereld. Ik zou wel een glas coca cola zero een keer met hem willen drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel, maar als het jouw smaak is, wie ben ik dan om jouw geluk in de weg te willen zitten.
Zolang ze maar niet als barbiepoppen zijn opgemaakt vind ik ze vaak ook best liefquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah zo. Naja ik heb liever Aziaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |