Misschien kun je samen met Sylvana uitzieken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik ook afgeleerd nadat Inso bijna overleed na maanden van lachen om corona samen
Komt goed uit aangezien ik morgen toch richting Schiphol moet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met Sylvana uitzieken.
[ twitter ]
Ga je daar superspreaden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit aangezien ik morgen toch richting Schiphol moet.
Succes! Met een beetje pech is dit een van je laatste kansen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poging wagen in ieder geval en ik ben slecht in nee zeggen.
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KinRoland Maakt deze meeuw de juiste keuze?
[ twitter ]
Jij maakt wat mee!quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.
Dus anderen hebben het probleem voor je opgelost.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was een keer op Zandvoort, dacht een wijf in de buurt dat het een goed idee was om patat te gaan voeren aan meeuwen... meteen zo'n hele zwerm van 20 meeuwen die iedereen daar terroriseerde. Gelukkig was ik niet de enige die het niet kon waarderen en droop ze gauw af.
@KingRolandquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KinRoland Maakt deze meeuw de juiste keuze?
[ twitter ]
Godverdomme!quote:
Met plakken kaas?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met plakken kaas?
Bruine bonenschotel.
Rijst/boontjes/kipquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Nee, ikzelf, maar voor hetzelfde geld heb je een groep mensen van de Partij van de Dieren om je heen en die kijken je dan boos aan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus anderen hebben het probleem voor je opgelost.
Waardeloos verhaal zeg. Ik had op z'n minst hierop gehoopt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Basisplaats bij west ham.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
De katten zijn na de sterilisatie ONTZETTEND druk. Wat kost de pootjes amputeren?
Doe het niet Roland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond maar eens dominos pizza halen
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:52 schreef Oriente het volgende:
@:Coco beetje vertrouwen in HERR SCHMIDT vanavond of zie je het somber in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |