Nooit naar gekeken LRquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze stoppen eindelijk met M. Wat is dat slecht.
Wow toevallig, ik ook niet.quote:
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.quote:
Gelukkig voor jou hoef je haar niet te missen, ze gaat nieuwe wegen bewandelen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.
Het was satire voordat mensen echt denken dat ik een oogje op haar hebquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hoef je haar niet te missen, ze gaat nieuwe wegen bewandelen!
[ twitter ]
Het verbaasde me wel, maar als het jouw smaak is, wie ben ik dan om jouw geluk in de weg te willen zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was satire voordat mensen echt denken dat ik een oogje op haar heb
Ah zo. Naja ik heb liever Aziatenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg verliefd op Margriet met haar gekke kuif en bikkelharde vragen dus dan blijf je hangen.
Precies. Ik gun LR alle geluk van de wereld. Ik zou wel een glas coca cola zero een keer met hem willen drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel, maar als het jouw smaak is, wie ben ik dan om jouw geluk in de weg te willen zitten.
Zolang ze maar niet als barbiepoppen zijn opgemaakt vind ik ze vaak ook best liefquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah zo. Naja ik heb liever Aziaten
Ik las het ja, wat een treurig volk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus Marcel zijn kinderen worden inmiddels zelfs bedreigd door de fvd helden.
Walgelijk volk, dat mensen hier ooit op gestemd hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus Marcel zijn kinderen worden inmiddels zelfs bedreigd door de fvd helden.
Bewust en op de inhoud nog wel en dan kijkt maxi-mus op mij neer voor het stemmen op tieten en een verder onschuldig partijprogramma.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Walgelijk volk, dat mensen hier ooit op gestemd hebben.
Precies, Femke gaat nog wel terugkomen denk ik, sterker dan ooit!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewust en op de inhoud nog wel en dan kijkt maxi-mus op mij neer voor het stemmen op tieten en een verder onschuldig partijprogramma.
Zetel in Woerden gepakt!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, Femke gaat nog wel terugkomen denk ik, sterker dan ooit!
4,4 procent van de stemmen uit mijn hoofd.quote:
En 0,4 tijdens de landelijke verkiezingen uit het hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
4,4 procent van de stemmen uit mijn hoofd.
We weten van elkaar dat we loyale Splinterleden en dus stemmers zijn dus ik wist heus dat jij deze tweet allang in het hart had opgeslagen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben echt een politiek beest![]()
[ twitter ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We weten van elkaar dat we loyale Splinterleden en dus stemmers zijn dus ik wist heus dat jij deze tweet allang in het hart had opgeslagen.
Die wordle5 was echt kut ja. Had hem gelukkig nog net.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 272 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Dit is niet leuk.
Woordle6 68 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 58 4/6
⬛⬛🟪⬛🟪🟩🟩🟪
⬛🟪⬛🟪🟪🟩🟩🟩
⬛🟩🟪🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Woordle 272 X/6quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 272 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Dit is niet leuk.
Woordle6 68 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 58 4/6
⬛⬛🟪⬛🟪🟩🟩🟪
⬛🟪⬛🟪🟪🟩🟩🟩
⬛🟩🟪🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Woordle 272 6/6quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woordle 272 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Ja verdomme.
Woordle6 68 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
Op naar de Brienenoord.
Nee, zeker niet als je ze allebei niet op weet te lossenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:09 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Woordle spelen hebben doorgaans geen vrouwelijk fysiek contact.
Woordle6 68 6/6quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als je ze allebei niet op weet te lossen
Ruud Boojemans lijkt mij wel een leuke gast, zal hem straks even aanslingeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:45 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om die Verbeek anekdote in de Cor Potcast @:el-stinho @:maxi-mus
Een dubbele like zelfs! Jouw dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb haar net zelfs even een bemoedigende tweet gestuurd!
Variant is mannelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:59 schreef KingRoland het volgende:
maar dan gewoon echt een nieuwe variant dat erger is
Je salaris weer binnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 272 5/6
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 68 5/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟨🟨🟨🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Morgen ga ik neuken@:rambodirk
Zo'n 2600 euro. Jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef Coco het volgende:
Krijgen jullie geld terug van de belasting?
neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef Coco het volgende:
Krijgen jullie geld terug van de belasting?
Gaaf! vergeet je klysma niet, wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 272 5/6
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 68 5/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟨🟨🟨🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Morgen ga ik neuken@:rambodirk
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie Ajax al gefeliciteerd vandaag?
Zijn ze alsnog geplaatst?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie Ajax al gefeliciteerd vandaag?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar dat wist je best volgens mij
Dit weekend kan nu al niet meer stuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dubbele like zelfs! Jouw dag kan niet meer stuk.
Via Play of de race?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft hier iemand via Viaplay naar de F1 gekeken? Ik lees net dat het extreem slecht was.
Viaplayquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft hier iemand via Viaplay naar de F1 gekeken? Ik lees net dat het extreem slecht was.
Dit lijkt me een prima idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland krijgt nationaal coronaherdenkingsmoment: mogelijk dag of monument.
Wellicht kan dit in plaats van carnaval komen.
Akkoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland krijgt nationaal coronaherdenkingsmoment: mogelijk dag of monument.
Wellicht kan dit in plaats van carnaval komen.
Op naar het Viaplay topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
In de browser is het niet echt mooi, op TV via chromecast ziet het er beter uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dat is illegaalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef tong80 het volgende:
Iemand een link hoe ik illegaal kan kijken ? Naar Verstappen.
Gewoon betalen gierigaardquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef tong80 het volgende:
Betaal lekker voor sportwedstrijden.quote:
Bedelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies dan blijf jij wel gewoon online bedelen!
Jan Roos moet dood.quote:
Van jou kan ik het hebben.quote:
Hesgoal heeft wel links. Wel Engels commentaar denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |