Wat is jouw mening betreft Willem Engel?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel zijn column blijft ook nog altijd gevoelig liggen
Wat een wereld.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft Willem Engel?
Balen dat Spangas stopt want na het zien van zijn acteertalent had hij zo kunnen instromen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft Willem Engel?
Wat een onwaarschijnlijk verhaal.quote:
die Gideon doet me een beetje aan Herr Flick denkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is alleen leuk als het je eigen mening is. Die Gideon is wel een heel eng mannetje trouwens.
En Raisa is dan Helga?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Gideon doet me een beetje aan Herr Flick denken
Die Gideon wil je gewoon een ouderwets pak rammel geven. In de middeleeuwen werden dat soort mensen in een kerker gegooid. Nu pakken ze 120k met hun staat van psychose. Wal-ge-lijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Gideon doet me een beetje aan Herr Flick denken
Wanneer ga je weer aan het werk?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha deze esport Eredivisieshow op espn momenteel. Ik ben toch te oud hiervoor.
Als je nog naar buiten moet, kijk je dan een beetje uit!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha deze esport Eredivisieshow op espn momenteel. Ik ben toch te oud hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nog altijd bizar moe en de reactie van mijn baas was zo debiel dat ik deze week gewoon uitzit.quote:
Wat was zijn reactie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd bizar moe en de reactie van mijn baas was zo debiel dat ik deze week gewoon uitzit.
Ben je mij zo zat? :$
Hopelijk heb je geen longcovid!quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd bizar moe en de reactie van mijn baas was zo debiel dat ik deze week gewoon uitzit.
Nee, ik vind het heel gezellig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had vorige week al klachten toch? Mooi, dan kan je morgen weer beginnen.quote:
Zonder mijn baan zou er geen verkoop van grond, bouw of werkzaamheden doorgang vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heel gezellig.
Ik kreeg alleen een beetje de indruk dat je je niet bepaald nuttig voelde momenteel.
Alhoewel jouw werk daar misschien geen bijdrage aan levert.
Ik heb een collega die kan geen corona krijgen omdat hij een superieur afweersysteem heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had vorige week al klachten toch? Mooi, dan kan je morgen weer beginnen.
Terwijl ik voor zijn planning ziek doorwerkte en hem duidelijk maakte niet meer te kunnen.
Stiekem heb ik er respect voor.
Hij deed dus mee aan ons toneelstukje?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een collega die kan geen corona krijgen omdat hij een superieur afweersysteem heeft.
Dat dacht hij tenminste tot drie weken geleden, sinds die tijd is hij doodziek.
Ik heb natuurlijk nog steeds nergens last van gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij deed dus mee aan ons toneelstukje?
Heb ik ook afgeleerd nadat Inso bijna overleed na maanden van lachen om corona samenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk nog steeds nergens last van gehad.![]()
Het kost me wel heel erg veel moeite om hem niet te pesten. Het zou toch lullig zijn als het laatste bericht dat hij leest is dat hij wordt gepest door mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |