Leuk toch om te horen dat je gewaardeerd wordt;)quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk toch om te horen dat je gewaardeerd wordt;)
En zeker hier op VBL. Dat is een grote eer. (Vind ik)
Hier een van zijn voorspellingen om het wat makkelijker te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Lavender zo lief blijft doen heb ik toch bijna moeite om in mijn Trumprol te blijven.
lachte lachtequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier een van zijn voorspellingen om het wat makkelijker te maken.
[ twitter ]
Ik hoop het wel, dat was echt een topshow.quote:
Elke ochtend weer vermaak en een reden om überhaupt nog wakker te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dat was echt een topshow.
Ik vind het wel jammer dat hij van Twitter is afgegooid.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke ochtend weer vermaak en een reden om überhaupt nog wakker te worden.
Een radio 2 top 2000 lp collectie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist een aankoop gedaan waardoor ik me voor het eerst een ontzettende boomer voelde
Jullie mogen raden
Pantoffels?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist een aankoop gedaan waardoor ik me voor het eerst een ontzettende boomer voelde
Jullie mogen raden
Wat is daar Boomer aan???quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:39 schreef Caland het volgende:
Het was een kleine thermoskan voor koffie.
Ik lees net elders dat er nu al 8500 euro is gedoneerd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef AFCNiels het volgende: [..] Dat zou het ook kunnen zijn. Zullen er echt idioten zijn die daarvoor geld geven?
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat er nu al 8500 euro is gedoneerd.
@:danny draait zich om in zijn donatie paginagraf
Edit: oh de 13k voorbij zelfs
Pantoffelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |