SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En ze is werkzoekende, hoe wil ze al die festivals bekostigen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
Grace heeft zin in festivals. maar zegt erbij dat ze dit pas kan doen als ze weet hoe het met mama is. Wel 3 maanden wegkunnen zonder contact, maar eventueel niet naar een festival waar je gewoon je telefoon mee kunt nemen?
vul zelf maar inquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze is werkzoekende, hoe wil ze al die festivals bekostigen?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
Stuur maar snel naar z'n vriendin terug want het gaat niet goed met hem.
[ afbeelding ]
is dat familie van besjamel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff avondje fluffen bij Kimmie Hollandaise
Aha!! Thnx!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze hebben geloof ik belminuten, die ze kunnen kopen
ze hebben een spelgespeelt vanmorgenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze hebben geloof ik belminuten, die ze kunnen kopen
zouden het dezelfde zijn als die ze voor Kitty zong?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zelfde 10 klote zinnen die we al 3 maanden horen
mini mallquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:59 schreef Rhosyn het volgende:
Grace deelt zuurstokken uit.
Hoe komt ze daar nu weer aan?
Die heeft ze gekozen in de minimallquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:59 schreef Rhosyn het volgende:
Nog net geen flitsbezorging aan huis daarquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:59 schreef Rhosyn het volgende:
Minimallquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:59 schreef Rhosyn het volgende:
doen ze regelmatig hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben een kussen van een buitenbank vast getapte aan een balk. En niet met een klein stukje maar een hele rol zowat.
![]()
Ze gaan niet echt zuinig om met de spullen van een ander.
Begin het zelfs nog te geloven ook. Volgens mij trekken ze langer door maar is dat nog niet officieel bekend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
Salar: we zitten hier maximaal nog 3 weken.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Begin het zelfs nog te geloven ook. Volgens mij trekken ze langer door maar is dat nog niet officieel bekend.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Begin het zelfs nog te geloven ook. Volgens mij trekken ze langer door maar is dat nog niet officieel bekend.
Omdat het te lang duurt voordat ze het krijgen te horen, misschien dat ze achter de schermen met een verlenging bezig zijn ook omdat er na Big Brother op RTL 5 ook geen ander programma van start gaat, enkel een herhaling.quote:
De Mol belgië start dit weekens. Kost BB een hoop kijkers bij ons.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het te lang duurt voordat ze het krijgen te horen, misschien dat ze achter de schermen met een verlenging bezig zijn ook omdat er na Big Brother op RTL 5 ook geen ander programma van start gaat, enkel een herhaling.
wat is een hoop kijkers?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
De Mol belgië start dit weekens. Kost BB een hoop kijkers bij ons.
Kris heeft gister met 2 spiegeltjes in de badkamer zelf met tondeuse gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:43 schreef Verida het volgende:
Zijn ze trouwens bij een kapper geweest? de heren? Of heeft Grace het weer geschoren?
Kristoff gedaan die wilde boksen, deed die ook leuk met leuk bekje trekkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben een kussen van een buitenbank vast getapte aan een balk. En niet met een klein stukje maar een hele rol zowat.
![]()
Ze gaan niet echt zuinig om met de spullen van een ander.
Nee, maar die 13 belgische kijkers stappen mogelijk allemaal over naar de Mol, wegens saaiheid BB.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is een hoop kijkers?
hangen toch geen honderdenduizenden belgen voor de buis?
Van de week toen ze filmpjes te zien kregen was duidelijk te zien dat 26 maart de finale wasquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het te lang duurt voordat ze het krijgen te horen, misschien dat ze achter de schermen met een verlenging bezig zijn ook omdat er na Big Brother op RTL 5 ook geen ander programma van start gaat, enkel een herhaling.
Is al een politie programma op maandag om half 9 gepresenteerd 28 mrt dacht ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die missen we niet op die miljoenen Nederlanders die diehard fan zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar die 13 belgische kijkers stappen mogelijk allemaal over naar de Mol, wegens saaiheid BB.
Ik wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef Sofia35 het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid op stream 2?
ooh ooohh... in ned is men al overgestapt op Heel BB Baktquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar die 13 belgische kijkers stappen mogelijk allemaal over naar de Mol, wegens saaiheid BB.
Hunted ex-BB ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is al een politie programma op maandag om half 9 gepresenteerd 28 mrt dacht ik
Ja, maar ik denk dat ze die ook mee terug naar hier gaat nemen. Dus niet lief.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
dus als nouss wint neemt ze julio, nawel en leroy mee naar curacau.
vind ik lief
Salar niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
vind ik lief
yep, die posters van Kris zn ouders stond het ook opquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week toen ze filmpjes te zien kregen was duidelijk te zien dat 26 maart de finale was
Stomquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef suzi1 het volgende:
nee salar niet. alleen de overgebleven groep van de groene kamer
Ielghhhhhhhhhquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Smoothie met pindakaas???
Vond het toch al er niet uitzien met zijn kwark
dankje, dat had ik dan gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kris heeft gister met 2 spiegeltjes in de badkamer zelf met tondeuse gedaan
Dat is iets voor op brood of crackers. Ze zullen wel een brooddag houden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef Angelique61 het volgende:
Grace gaat tapenade maken maar das toch niet iets vor het avond eten?
die spoort dan echt nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
vind ik lief
Tussen de middag hebben ze curry van gisteren gegeten en vanavond gaat Grees koken,quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is iets voor op brood of crackers. Ze zullen wel een brooddag houden.
Nu je het zegt, ik vergis me dacht dat het soort pasteitjes wasquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is iets voor op brood of crackers. Ze zullen wel een brooddag houden.
Nee is voor op toastjes of op brood.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vergis me dacht dat het soort pasteitjes was
kan op heel veel manieren gebruikt worden, naast toast of brood, bijv in de pastasaus, bij groente enz.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee is voor op toastjes of op brood.
Uit verveling ga je ook snoepen en etenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef suzi1 het volgende:
niks mis met beetje vet
hij is van plan hierna gwn weer te gaan sporten
met een beetje geluk zeggen zijn vrienden wel dat hij zijn haar weer mooi achterover doet
Eens, zo dik is hij ook weer niet, of chubby . Komt wel weer goed na BBquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef suzi1 het volgende:
niks mis met beetje vet
hij is van plan hierna gwn weer te gaan sporten
met een beetje geluk zeggen zijn vrienden wel dat hij zijn haar weer mooi achterover doet
ja leuk voor hemquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Kristof heeft dus Sharon gesproken zojuist
zo jammer, ze hebben niet eens door hoe bevoorrecht ze zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:50 schreef C.A.I het volgende:
ze klagen nu al terwijl ze in hun handen mogen knijpen dat ze uberhaupt contact mogen hebben met de buitenwereld neee klagen dat het kort is en maar 1 persoon vooral die grace en noucine klaag klaag klaag
Volgend jaar echt niet meer doen dit. Ze worden al weken gepamperd met nieuws van familie en in deze week dubbel en dwars, sinds love week al.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:51 schreef just me het volgende:
[..]
zo jammer, ze hebben niet eens door hoe bevoorrecht ze zijn
Kris was wel helemaal in de gloria over zijn telefoontje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:51 schreef just me het volgende:
[..]
zo jammer, ze hebben niet eens door hoe bevoorrecht ze zijn
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Kris was wel helemaal in de gloria over zijn telefoontje.
en dan daarna controleren of zijn tetten nog op dezelfde plaats zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:01 schreef duyvisoke het volgende:
en salar maar in zn neus peuteren brrrrr
Het interesseert hem ook helemaal niets.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tobi toont weinig interesse voor Kristof zijn gesprek ,zegt alleen maar spannend man
typisch Tobi, ikke, ikke, ikkequote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tobi toont weinig interesse voor Kristof zijn gesprek ,zegt alleen maar spannend man
Nee valt op het grace ook trouwensquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het interesseert hem ook helemaal niets.
Grace zal zelf wel tot in den treure over haar gesprekken praten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:04 schreef just me het volgende:
[..]
typisch Tobi, ikke, ikke, ikke
wacht maar totdat Grace haar gesprekken heeft gehad
ontstoken, is al bij een huisarts geweest (bij de febo) en hij heeft een zalfje wat nouchine een paar keer per dag in zijn oog doet.quote:
Ahh vandaarquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ontstoken, is al bij een huisarts geweest (bij de febo) en hij heeft een zalfje wat nouchine een paar keer per dag in zijn oog doet.
Kristof vertelde dat de sokken die hij kreeg van een fan dezelfde fan is als die de kaas aan Tobi gaf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee dat zei hij niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kristof vertelde dat de sokken die hij kreeg van een fan dezelfde fan is als die de kaas aan Tobi gaf.
En dat zijn vriendin contact heeft met die fan.
Wat hij dus eigenlijk zegt: onze fans vinden ons allebei nog leuk en niet dat ik in het spel over lijken ga.
hij gaf ook aan dat het inmiddels een kennis is van Sharon en dat die foto van Sharon afkwam. en dat Sharon vaak even bij die Katrien langs gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kristof vertelde dat de sokken die hij kreeg van een fan dezelfde fan is als die de kaas aan Tobi gaf.
En dat zijn vriendin contact heeft met die fan.
Wat hij dus eigenlijk zegt: onze fans vinden ons allebei nog leuk en niet dat ik in het spel over lijken ga.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
hij gaf ook aan dat het inmiddels een kennis is van Sharon en dat die foto van Sharon afkwam. en dat Sharon vaak even bij die Katrien langs gaat.
vond toob geloof ik niet zo leuk, die wil liever een fan die alleen fan van hem is
Dat is best wel kinderachtig idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
hij gaf ook aan dat het inmiddels een kennis is van Sharon en dat die foto van Sharon afkwam. en dat Sharon vaak even bij die Katrien langs gaat.
vond toob geloof ik niet zo leuk, die wil liever een fan die alleen fan van hem is
Ik denk ook niet dat ze iemand meeneemt. ze kan niet delen....en nu een hele reis....quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
die spoort dan echt niet
Nawel oké
maar die lapschwansen... dat kan echt niet weet je wel
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
zie haar eerst maar eens te winnen. als ik daar zou zitten zou ik de buren toekrijssen dat ik hun reis 1e klas nog naar hun thuisland zou betalenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze iemand meeneemt. ze kan niet delen....en nu een hele reis....
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, die posters van Kris zn ouders stond het ook op
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Duidelijk te zien inderdaad. Ik denk dat ze er niet op hebben gelet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, die posters van Kris zn ouders stond het ook op
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh wat sneuquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef Jockari het volgende:
De bewoners denken dat Grace ziek is: heeft het steeds koud en heeft een hoestje.
verkleinwoordjes bedoel je zekerquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:27 schreef Verida het volgende:
toob : Grees neem dan even vitamientjes en een theetje
die verkleinwoorden overal achter
Ook een aanname ban Tobi denk ik ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
sjesus. Toob vertelt nu dat de moeder van Grees zo ziek is dat ze misschien niet in staat is om te bellen
Wat doet Grace daar dan nog /![]()
Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat ze in BB is gegaan met het gegeven dat ze 3 maanden weg zou blijven
Geld is belangrijkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
sjesus. Toob vertelt nu dat de moeder van Grees zo ziek is dat ze misschien niet in staat is om te bellen
Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat ze in BB is gegaan met het gegeven dat ze 3 maanden weg zou blijven
en Grace zei zelf, als ik het goed onthouden heb, dat haar moeder altijd zachtjes sprak en dat ze hoopte dat ze Portugees met haar moeder mocht praten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
ze zullen daar best samen over gesproken hebben dat haar moeder zo ziek isquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een aanname ban Tobi denk ik ?
Portugees is een prachtige taal , Nederlandse taal leren is niet makkelijk, zeker niet voor oudere mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef suzi1 het volgende:
grace moeder kijkt de hele dag, dus ze zal ondertussen wel nl's kunnen verstaan
dan weten we van wie Grace dat heeftquote:
Ik dacht meteen al: oeps..nu krijgt Nouchine het nog moeilijker als ze moet kiezen voor Salar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:39 schreef Verida het volgende:
oh mama is ook niet gek, die zegt dat Grace niet nouche alleen moet laten...
en ze vindt tobi knap, echt een model
Lekker op de emotie spelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht meteen al: oeps..nu krijgt Nouchine het nog moeilijker als ze moet kiezen voor Salar.
ze verstaat het wel dus en kan het zelfs sprekenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Portugees is een prachtige taal , Nederlandse taal leren is niet makkelijk, zeker niet voor oudere mensen.
als zij geen NL verstaat vind ik dat niet echt heel raar.
Nee je denkt niet slechtquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
en nog een keer dat ze bij nouchine moet blijven...
nouchine moet nog een stem geven aan een Nederlander (of denk ik nu te slecht ? )
Grace is nu minder zielig toch omdat het met haar moeder beter gaatquote:
Zou hetquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
Grace is nu minder zielig toch omdat het met haar moeder beter gaat
ik denk het nietquote:
Beter toch ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze verstaat het wel dus en kan het zelfs spreken
Non binary gewichtenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Bruh ik kijk nu de afl van gisteren? De vrouwen krijgen 3kg en de mannen 5kg???? Wat als er een non binary persoon was? Mocht die dan kiezen?
wat lief dat je zo over mij denktquote:
4 kg natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Bruh ik kijk nu de afl van gisteren? De vrouwen krijgen 3kg en de mannen 5kg???? Wat als er een non binary persoon was? Mocht die dan kiezen?
Zo raar dat ze dat zelf niet gezien hebben, was toch duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week toen ze filmpjes te zien kregen was duidelijk te zien dat 26 maart de finale was
Ja, was heel duidelijk in beeld. Misschien weten ze het wel maar mogen ze er niet over praten of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo raar dat ze dat zelf niet gezien hebben, was toch duidelijk in beeld.
net als haar dromen..quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij verzint ze het allemaal ter plekke....
Awkwardquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Verida het volgende:
de moeder van grace heeft ook gezegd dat Grace verliefd is, dat ze haar nog nooit zo verliefd heeft gezien
tobi verblikt of verbloosd niet en zeg : komt goed.
zo totaal zonder emotie.
Het zijn wel jankers wat eten betreftquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:18 schreef Verida het volgende:
nouch lust geen koriander.....dus doet ze er niet zoveel in en hakt vervolgens een half bosje koriander fijn
als je echt geen koriander lust, is een blaadje al genoeg om het hele gerecht naar zeep te laten smaken
Ze zat zo te fantaseren dat Salar op gegeven moment zei "je wint geen tonnen he"quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
die spoort dan echt niet
Nawel oké
maar die lapschwansen... dat kan echt niet weet je wel
Ze moeten heel verrast en verward reageren voor een tv-moment nadat ze het is verteld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was heel duidelijk in beeld. Misschien weten ze het wel maar mogen ze er niet over praten of zo
die geilt alleen op zichzelf, luisterd niet alleen maar naar de complimenten over hem..het is altijd bij hem..ik ik en spreekt zich steeds meer tegen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Verida het volgende:
de moeder van grace heeft ook gezegd dat Grace verliefd is, dat ze haar nog nooit zo verliefd heeft gezien
zo totaal zonder emotie.
Dat heb ik nou totaal niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace doet thuis bijna overal koriander in, neemt ook regelmatig een bakje koriander om zo uit het vuistje te eten, Tobias eet het niet graag, zegt dat het naar zeep smaakt.
ja, ze heeft nu de paprika's in de blender gedaan, omdat salar geen paprika lust maar misschien op deze manier wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zijn wel jankers wat eten betreft
Vreemd he..hij reist meestal naar al die landen waar ze dit overal eten..ik hou ook van koriander , snap zelf niet dat dit naar zeep smaakt, lavendel vind ik meer naar zeep smaken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace doet thuis bijna overal koriander in, neemt ook regelmatig een bakje koriander om zo uit het vuistje te eten, Tobias eet het niet graag, zegt dat het naar zeep smaakt.
dat is met koriander, je vindt het lekker of je vindt het echt heel erg vies. is geen tussenwegquote:
Dat konden ze bij dag 1 al niet geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Ik word super ziek hier.
Nouchine: Ik ook, mijn darmen kunnen het niet aan.
ik heb een oude hobby opgepakt. dat was me deze bb dan weer wel waardquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Zou graag verder willen kijken, maar ik trek het niet meer, eerst was het nog fun, maar nu een tering hekel aan die Nous, met haar papagaai gedrag en haar hmmnn, het is gewoon niet meer aan te horen..die halve garen is echt niet normaal, daar komt geen zinnig woord uit..maar oke...verder met meer en meer verwennerij, ook al zo niet de game.
Zo praat je niet over de toekomstige winnaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Zou graag verder willen kijken, maar ik trek het niet meer, eerst was het nog fun, maar nu een tering hekel aan die Nous, met haar papagaai gedrag en haar hmmnn, het is gewoon niet meer aan te horen..die halve garen is echt niet normaal, daar komt geen zinnig woord uit..maar oke...verder met meer en meer verwennerij, ook al zo niet de game.
is ze al geweest ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Verida het volgende:
zo totaal zonder emotie.
dan ken je mijn nog niet haahahquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zijn wel jankers wat eten betreft
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is met koriander, je vindt het lekker of je vindt het echt heel erg vies. is geen tussenweg
ja dat zegt die kok van rtl 4 Hugo ook altijd, ik lust het ook niet en het stinkt zo al als bosjequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is met koriander, je vindt het lekker of je vindt het echt heel erg vies. is geen tussenweg
ze denken echt dat ze heel wat zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:47 schreef Silves het volgende:
Serieus de familie in het huis..wat is dit bezoek uur bij de P.A.A.z afdeling.
is erg normaal melk in flessen..weet wel de melkboer die melk in flessen verkoopt..quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:49 schreef spapaars het volgende:
Denk als ze de melk in die flessen zouden verkopen, het een gegarandeerde succes zal zijn.
Jawel, maar toch niet met een beugelsluiting?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:50 schreef Silves het volgende:
[..]
is erg normaal melk in flessen..weet wel de melkboer die melk in flessen verkoopt..
balen die heb ik dan gemist toen ze terug kwamquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja Grace was als eerder vanmiddag geweest
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:58 schreef Verida het volgende:
Het is een blender, geen mixer.
zo blijven ze wel lekker bezig
Salar maakt ze gek en zegt de hele dag al dat ze achter een spiegel staan, zeg maar net als vorig jaar hij gelooft er heilig in dat dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ze denken echt dat ze heel wat zijn.
Kris relativeert het nog en zegt : Kan niet, Sharon was live aan het kijken.
Maar de kleutertjes denken omdat ze zo duidelijk te horen waren, dat ze wel dichtbij zullen zijn ofzo
dom volk, Je kunt vanuit Japan bellen en dan klinkt het ook alsof ze naast je staan
melksausje..kan ze net zo goed bechamel saus ervan maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Maak daar maar eens blader/empanada deeg van .... het loopt gewoon weg ...
Wie kwam er met melk ? Tobi tochquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
[..]
melksausje..kan ze net zo goed bechamel saus ervan maken.
Grace: ik ben zo blij met de roomboter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Maak daar maar eens blader/empanada deeg van .... het loopt gewoon weg ...
Tobias: Zit ik trouwens in de weg wanneer ik hier zit?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit weet ik niet, weet wel dat hij voor de camera zijn plekje weer heeft uitgezocht.
Doet hij al vanaf dag 1quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dalar zit echt iedereen gek te maken met zijn suggesties
daar is hij ook nog in staat is om dit te doen, ipv achter te laten en te zeggen geniet ervan..de vrek.quote:
Ik vind juist dat ze heel goed weet wat ze aan het doen is, ze is heel georganiseerd bezig al de hele middagquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Grace met een groot vraagteken op haar voorhoofd...wat ben ik hier aan het doen..
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
wie weet dump dago haar wel via de foon..dit is pas tv.
hij heeft genoeg gepraat int filmpje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?
Wat aardigquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
wie weet dump dago haar wel via de foon..dit is pas tv.
oh, ik dacht dat Nouchine het erover had gehad dat Dago er alleen maar bijgezeten had en niets had gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij heeft genoeg gepraat int filmpje hoor
Wat een onzinquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
en ik zou me niks verbazen als ze met 3en in 1 bed slapen
maak nie uit
ja kan ze haar domme riedel weer opzeggen..niet normaallll, neuh neuh..die rotte lach ertussen..amai amai..4 min voorbij..de halve mongoolquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?
Nee hoor hij heeft zeker wel wat gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat Nouchine het erover had gehad dat Dago er alleen maar bijgezeten had en niets had gezegd
ik heb het zelf niet gezien.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
en ik zou me niks verbazen als ze met 3en in 1 bed slapen
maak nie uit
EO.nl is mss iets voor je op te gaan snuffelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:24 schreef puzziepie het volgende:
Als hier ook mensen met dit soort oordelen en aannames op social media lopen te plempen , dan is dat wel iets om je kapot voor te schamen.
Of je blijft van faebook of tv weg ipv al die domme aannames lopen te verheerlijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
EO.nl is mss iets voor je op te gaan snuffelen
We zitten hier in de COS...commentaar op streams ofzo....quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of je blijft van faebook of tv weg ipv al die domme aannames lopen te verheerlijken
ik zie vooral een hoop aannames die niet op de streams te zien zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Silves het volgende:
[..]
We zitten hier in de COS...commentaar op streams ofzo....
En ik zie al jaren sommige die nooit streams kijken en hier persoonlijke aanvallen komen doen..en ik bedoel al van de tijd in utopia ..quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik zie vooral een hoop aannames die niet op de streams te zien zijn
Heb er ook mijn vraagtekens bij....net zoals Jill stewardess was.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:37 schreef suzi1 het volgende:
je bent een verpleegster en vraagt je af hoe je vriend zich wast met die knie
irmc
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
dat is sinds enkele maanden ook mijn favo kleur!
het gaat over vreemde termen
Dat jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er ook mijn vraagtekens bij....net zoals Jill stewardess was.
ja maar ze heeft er een draai geloof ik aangegeven..er staat ook boter en ketjup en ketjap op tafel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
empenadas is toch zo een deeglapje brood?
De kans daarop is dan ook 95%quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
als ik de laatste keer nog
kijkte zijn ze bank gehangen
en nu ook
met mama?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine, Salar wachten op een telefoongesprek.
Ik maak het met quiche deeg. Daar dan vulling in en een beetje kaas. Dichtvouwen als een flapje en in de oven.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
empenadas is toch zo een deeglapje brood?
er zit geraspte kaas overheenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Silves het volgende:
lekker veel kaas zegt de salar? ik dacht dat dit een deegje was?
Geen Kitty?, of is die alweer gewist uit haar geheugen. Als ze iemand daar mee blij kan maken is het Kitty wel. Die had het thuis zo slecht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
vind ik lief
vitamine, moet van toob omdat ze zich ziekjes voeldequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
Wat voor een pil moet Grace nu weer nemen
den kit werd idd niet genoemd!quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen Kitty?, of is die alweer gewist uit haar geheugen. Als ze iemand daar mee blij kan maken is het Kitty wel. Die had het thuis zo slecht.
oke dan een lasange uit brasil..en de empenadas als mindfuckquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
er zit geraspte kaas overheen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jeezzzzquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vitamine, moet van toob omdat ze zich ziekjes voelde
En dan meteen geld op van Nousquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen Kitty?, of is die alweer gewist uit haar geheugen. Als ze iemand daar mee blij kan maken is het Kitty wel. Die had het thuis zo slecht.
Ze barsten nu van alle produckten om er een te maken..en niemand die er op komt om dit te maken..wachten zeker weer op BB die newyork pizza gaat bellen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
Heb zoveel zin in een pizza zegt tobi
Waarom heb je die dan niet gemaakt????
likt me en betje veel pizza vor 6quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
er zit geraspte kaas overheen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt niet al te snugger zijn ze somsquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze barsten nu van alle produckten om er een te maken..en niemand die er op komt om dit te maken..wachten zeker weer op BB die newyork pizza gaat bellen.
Heb wel zijn mama gezien, geen vader.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine denk met haar vriend Dago en Salar met mama of papa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |