Dat konden ze bij dag 1 al niet geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Ik word super ziek hier.
Nouchine: Ik ook, mijn darmen kunnen het niet aan.
ik heb een oude hobby opgepakt. dat was me deze bb dan weer wel waardquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Zou graag verder willen kijken, maar ik trek het niet meer, eerst was het nog fun, maar nu een tering hekel aan die Nous, met haar papagaai gedrag en haar hmmnn, het is gewoon niet meer aan te horen..die halve garen is echt niet normaal, daar komt geen zinnig woord uit..maar oke...verder met meer en meer verwennerij, ook al zo niet de game.
Zo praat je niet over de toekomstige winnaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Zou graag verder willen kijken, maar ik trek het niet meer, eerst was het nog fun, maar nu een tering hekel aan die Nous, met haar papagaai gedrag en haar hmmnn, het is gewoon niet meer aan te horen..die halve garen is echt niet normaal, daar komt geen zinnig woord uit..maar oke...verder met meer en meer verwennerij, ook al zo niet de game.
is ze al geweest ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Verida het volgende:
de moeder van grace heeft ook gezegd dat Grace verliefd is, dat ze haar nog nooit zo verliefd heeft gezien
tobi verblikt of verbloosd niet en zeg : komt goed.
zo totaal zonder emotie.
dan ken je mijn nog niet haahahquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zijn wel jankers wat eten betreft
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is met koriander, je vindt het lekker of je vindt het echt heel erg vies. is geen tussenweg
ja dat zegt die kok van rtl 4 Hugo ook altijd, ik lust het ook niet en het stinkt zo al als bosjequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is met koriander, je vindt het lekker of je vindt het echt heel erg vies. is geen tussenweg
ze denken echt dat ze heel wat zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:47 schreef Silves het volgende:
Serieus de familie in het huis..wat is dit bezoek uur bij de P.A.A.z afdeling.
is erg normaal melk in flessen..weet wel de melkboer die melk in flessen verkoopt..quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:49 schreef spapaars het volgende:
Denk als ze de melk in die flessen zouden verkopen, het een gegarandeerde succes zal zijn.
Jawel, maar toch niet met een beugelsluiting?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:50 schreef Silves het volgende:
[..]
is erg normaal melk in flessen..weet wel de melkboer die melk in flessen verkoopt..
balen die heb ik dan gemist toen ze terug kwamquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja Grace was als eerder vanmiddag geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |