quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:58 schreef Verida het volgende:
Het is een blender, geen mixer.
zo blijven ze wel lekker bezig
Salar maakt ze gek en zegt de hele dag al dat ze achter een spiegel staan, zeg maar net als vorig jaar hij gelooft er heilig in dat dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ze denken echt dat ze heel wat zijn.
Kris relativeert het nog en zegt : Kan niet, Sharon was live aan het kijken.
Maar de kleutertjes denken omdat ze zo duidelijk te horen waren, dat ze wel dichtbij zullen zijn ofzo
dom volk, Je kunt vanuit Japan bellen en dan klinkt het ook alsof ze naast je staan
melksausje..kan ze net zo goed bechamel saus ervan maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Maak daar maar eens blader/empanada deeg van .... het loopt gewoon weg ...
Wie kwam er met melk ? Tobi tochquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
[..]
melksausje..kan ze net zo goed bechamel saus ervan maken.
Grace: ik ben zo blij met de roomboter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Maak daar maar eens blader/empanada deeg van .... het loopt gewoon weg ...
Tobias: Zit ik trouwens in de weg wanneer ik hier zit?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit weet ik niet, weet wel dat hij voor de camera zijn plekje weer heeft uitgezocht.
Doet hij al vanaf dag 1quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dalar zit echt iedereen gek te maken met zijn suggesties
daar is hij ook nog in staat is om dit te doen, ipv achter te laten en te zeggen geniet ervan..de vrek.quote:
Ik vind juist dat ze heel goed weet wat ze aan het doen is, ze is heel georganiseerd bezig al de hele middagquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Grace met een groot vraagteken op haar voorhoofd...wat ben ik hier aan het doen..
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
wie weet dump dago haar wel via de foon..dit is pas tv.
hij heeft genoeg gepraat int filmpje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?
Wat aardigquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
wie weet dump dago haar wel via de foon..dit is pas tv.
oh, ik dacht dat Nouchine het erover had gehad dat Dago er alleen maar bijgezeten had en niets had gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij heeft genoeg gepraat int filmpje hoor
Wat een onzinquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
en ik zou me niks verbazen als ze met 3en in 1 bed slapen
maak nie uit
ja kan ze haar domme riedel weer opzeggen..niet normaallll, neuh neuh..die rotte lach ertussen..amai amai..4 min voorbij..de halve mongoolquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?
Nee hoor hij heeft zeker wel wat gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat Nouchine het erover had gehad dat Dago er alleen maar bijgezeten had en niets had gezegd
ik heb het zelf niet gezien.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
en ik zou me niks verbazen als ze met 3en in 1 bed slapen
maak nie uit
EO.nl is mss iets voor je op te gaan snuffelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:24 schreef puzziepie het volgende:
Als hier ook mensen met dit soort oordelen en aannames op social media lopen te plempen , dan is dat wel iets om je kapot voor te schamen.
Of je blijft van faebook of tv weg ipv al die domme aannames lopen te verheerlijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
EO.nl is mss iets voor je op te gaan snuffelen
We zitten hier in de COS...commentaar op streams ofzo....quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of je blijft van faebook of tv weg ipv al die domme aannames lopen te verheerlijken
ik zie vooral een hoop aannames die niet op de streams te zien zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Silves het volgende:
[..]
We zitten hier in de COS...commentaar op streams ofzo....
En ik zie al jaren sommige die nooit streams kijken en hier persoonlijke aanvallen komen doen..en ik bedoel al van de tijd in utopia ..quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik zie vooral een hoop aannames die niet op de streams te zien zijn
Heb er ook mijn vraagtekens bij....net zoals Jill stewardess was.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:37 schreef suzi1 het volgende:
je bent een verpleegster en vraagt je af hoe je vriend zich wast met die knie
irmc
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
dat is sinds enkele maanden ook mijn favo kleur!
het gaat over vreemde termen
Dat jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er ook mijn vraagtekens bij....net zoals Jill stewardess was.
ja maar ze heeft er een draai geloof ik aangegeven..er staat ook boter en ketjup en ketjap op tafel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
empenadas is toch zo een deeglapje brood?
De kans daarop is dan ook 95%quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
als ik de laatste keer nog
kijkte zijn ze bank gehangen
en nu ook
met mama?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine, Salar wachten op een telefoongesprek.
Ik maak het met quiche deeg. Daar dan vulling in en een beetje kaas. Dichtvouwen als een flapje en in de oven.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
empenadas is toch zo een deeglapje brood?
er zit geraspte kaas overheenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Silves het volgende:
lekker veel kaas zegt de salar? ik dacht dat dit een deegje was?
Geen Kitty?, of is die alweer gewist uit haar geheugen. Als ze iemand daar mee blij kan maken is het Kitty wel. Die had het thuis zo slecht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
dus als nouss wint neemt ze julio, nawel en leroy mee naar curacau.
vind ik lief
vitamine, moet van toob omdat ze zich ziekjes voeldequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
Wat voor een pil moet Grace nu weer nemen
den kit werd idd niet genoemd!quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen Kitty?, of is die alweer gewist uit haar geheugen. Als ze iemand daar mee blij kan maken is het Kitty wel. Die had het thuis zo slecht.
oke dan een lasange uit brasil..en de empenadas als mindfuckquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
er zit geraspte kaas overheen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jeezzzzquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vitamine, moet van toob omdat ze zich ziekjes voelde
En dan meteen geld op van Nousquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen Kitty?, of is die alweer gewist uit haar geheugen. Als ze iemand daar mee blij kan maken is het Kitty wel. Die had het thuis zo slecht.
Ze barsten nu van alle produckten om er een te maken..en niemand die er op komt om dit te maken..wachten zeker weer op BB die newyork pizza gaat bellen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
Heb zoveel zin in een pizza zegt tobi
Waarom heb je die dan niet gemaakt????
likt me en betje veel pizza vor 6quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
er zit geraspte kaas overheen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt niet al te snugger zijn ze somsquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze barsten nu van alle produckten om er een te maken..en niemand die er op komt om dit te maken..wachten zeker weer op BB die newyork pizza gaat bellen.
Heb wel zijn mama gezien, geen vader.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nouchine denk met haar vriend Dago en Salar met mama of papa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |