of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
wie weet dump dago haar wel via de foon..dit is pas tv.
hij heeft genoeg gepraat int filmpje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?
Wat aardigquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
wie weet dump dago haar wel via de foon..dit is pas tv.
oh, ik dacht dat Nouchine het erover had gehad dat Dago er alleen maar bijgezeten had en niets had gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij heeft genoeg gepraat int filmpje hoor
Wat een onzinquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
en ik zou me niks verbazen als ze met 3en in 1 bed slapen
maak nie uit
ja kan ze haar domme riedel weer opzeggen..niet normaallll, neuh neuh..die rotte lach ertussen..amai amai..4 min voorbij..de halve mongoolquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij zegt gewoon 4 minuten niets....in het filmpje had hij toch ook niets gezegd?
Nee hoor hij heeft zeker wel wat gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat Nouchine het erover had gehad dat Dago er alleen maar bijgezeten had en niets had gezegd
ik heb het zelf niet gezien.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
en ik zou me niks verbazen als ze met 3en in 1 bed slapen
maak nie uit
EO.nl is mss iets voor je op te gaan snuffelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:24 schreef puzziepie het volgende:
Als hier ook mensen met dit soort oordelen en aannames op social media lopen te plempen , dan is dat wel iets om je kapot voor te schamen.
Of je blijft van faebook of tv weg ipv al die domme aannames lopen te verheerlijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
EO.nl is mss iets voor je op te gaan snuffelen
We zitten hier in de COS...commentaar op streams ofzo....quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of je blijft van faebook of tv weg ipv al die domme aannames lopen te verheerlijken
ik zie vooral een hoop aannames die niet op de streams te zien zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Silves het volgende:
[..]
We zitten hier in de COS...commentaar op streams ofzo....
En ik zie al jaren sommige die nooit streams kijken en hier persoonlijke aanvallen komen doen..en ik bedoel al van de tijd in utopia ..quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik zie vooral een hoop aannames die niet op de streams te zien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |