quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:58 schreef Verida het volgende:
Het is een blender, geen mixer.
zo blijven ze wel lekker bezig
Salar maakt ze gek en zegt de hele dag al dat ze achter een spiegel staan, zeg maar net als vorig jaar hij gelooft er heilig in dat dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ze denken echt dat ze heel wat zijn.
Kris relativeert het nog en zegt : Kan niet, Sharon was live aan het kijken.
Maar de kleutertjes denken omdat ze zo duidelijk te horen waren, dat ze wel dichtbij zullen zijn ofzo
dom volk, Je kunt vanuit Japan bellen en dan klinkt het ook alsof ze naast je staan
melksausje..kan ze net zo goed bechamel saus ervan maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Maak daar maar eens blader/empanada deeg van .... het loopt gewoon weg ...
Wie kwam er met melk ? Tobi tochquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
[..]
melksausje..kan ze net zo goed bechamel saus ervan maken.
Grace: ik ben zo blij met de roomboter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Maak daar maar eens blader/empanada deeg van .... het loopt gewoon weg ...
Tobias: Zit ik trouwens in de weg wanneer ik hier zit?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit weet ik niet, weet wel dat hij voor de camera zijn plekje weer heeft uitgezocht.
Doet hij al vanaf dag 1quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dalar zit echt iedereen gek te maken met zijn suggesties
daar is hij ook nog in staat is om dit te doen, ipv achter te laten en te zeggen geniet ervan..de vrek.quote:
Ik vind juist dat ze heel goed weet wat ze aan het doen is, ze is heel georganiseerd bezig al de hele middagquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Grace met een groot vraagteken op haar voorhoofd...wat ben ik hier aan het doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |