Portugees is een prachtige taal , Nederlandse taal leren is niet makkelijk, zeker niet voor oudere mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef suzi1 het volgende:
grace moeder kijkt de hele dag, dus ze zal ondertussen wel nl's kunnen verstaan
dan weten we van wie Grace dat heeftquote:
Ik dacht meteen al: oeps..nu krijgt Nouchine het nog moeilijker als ze moet kiezen voor Salar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:39 schreef Verida het volgende:
oh mama is ook niet gek, die zegt dat Grace niet nouche alleen moet laten...
en ze vindt tobi knap, echt een model
Lekker op de emotie spelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht meteen al: oeps..nu krijgt Nouchine het nog moeilijker als ze moet kiezen voor Salar.
ze verstaat het wel dus en kan het zelfs sprekenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Portugees is een prachtige taal , Nederlandse taal leren is niet makkelijk, zeker niet voor oudere mensen.
als zij geen NL verstaat vind ik dat niet echt heel raar.
Nee je denkt niet slechtquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
en nog een keer dat ze bij nouchine moet blijven...
nouchine moet nog een stem geven aan een Nederlander (of denk ik nu te slecht ? )
Grace is nu minder zielig toch omdat het met haar moeder beter gaatquote:
Zou hetquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
Grace is nu minder zielig toch omdat het met haar moeder beter gaat
ik denk het nietquote:
Beter toch ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze verstaat het wel dus en kan het zelfs spreken
Non binary gewichtenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Bruh ik kijk nu de afl van gisteren? De vrouwen krijgen 3kg en de mannen 5kg???? Wat als er een non binary persoon was? Mocht die dan kiezen?
wat lief dat je zo over mij denktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |