quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
hij gaf ook aan dat het inmiddels een kennis is van Sharon en dat die foto van Sharon afkwam. en dat Sharon vaak even bij die Katrien langs gaat.
vond toob geloof ik niet zo leuk, die wil liever een fan die alleen fan van hem is
Dat is best wel kinderachtig idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
hij gaf ook aan dat het inmiddels een kennis is van Sharon en dat die foto van Sharon afkwam. en dat Sharon vaak even bij die Katrien langs gaat.
vond toob geloof ik niet zo leuk, die wil liever een fan die alleen fan van hem is
Ik denk ook niet dat ze iemand meeneemt. ze kan niet delen....en nu een hele reis....quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
die spoort dan echt niet
Nawel oké
maar die lapschwansen... dat kan echt niet weet je wel
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
zie haar eerst maar eens te winnen. als ik daar zou zitten zou ik de buren toekrijssen dat ik hun reis 1e klas nog naar hun thuisland zou betalenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze iemand meeneemt. ze kan niet delen....en nu een hele reis....
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, die posters van Kris zn ouders stond het ook op
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Duidelijk te zien inderdaad. Ik denk dat ze er niet op hebben gelet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, die posters van Kris zn ouders stond het ook op
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh wat sneuquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef Jockari het volgende:
De bewoners denken dat Grace ziek is: heeft het steeds koud en heeft een hoestje.
verkleinwoordjes bedoel je zekerquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:27 schreef Verida het volgende:
toob : Grees neem dan even vitamientjes en een theetje
die verkleinwoorden overal achter
Ook een aanname ban Tobi denk ik ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
sjesus. Toob vertelt nu dat de moeder van Grees zo ziek is dat ze misschien niet in staat is om te bellen
Wat doet Grace daar dan nog /![]()
Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat ze in BB is gegaan met het gegeven dat ze 3 maanden weg zou blijven
Geld is belangrijkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
sjesus. Toob vertelt nu dat de moeder van Grees zo ziek is dat ze misschien niet in staat is om te bellen
Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat ze in BB is gegaan met het gegeven dat ze 3 maanden weg zou blijven
en Grace zei zelf, als ik het goed onthouden heb, dat haar moeder altijd zachtjes sprak en dat ze hoopte dat ze Portugees met haar moeder mocht praten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
ze zullen daar best samen over gesproken hebben dat haar moeder zo ziek isquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een aanname ban Tobi denk ik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |