Is weer even wennen denk ik voor ze terug gezet worden in de maatschappijquote:
BB denkt ook aan hun dit jaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
SL vandaag weer speciaal voor doven en slechthorende?
Hij had de pitjes er ook in gelaten dat had die al niet moeten doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft zich gewoon vergist, teveel peper er in gedaan, maar koppig vol blijven houden hoor
Nou is nulletje extra dan die 500quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
nouch blijft een beetje wereldvreemd, salar heeft zijn baardlijn laten laseren, kost in totaal 500 euro, en dan is inclusief nog een paar keer nazorg, dus weglaseren van terugkerende haartjes. Nouch vindt dat heel veel geld voor zoiets...
maar ze denk er wel over om haar tandjes te laten doen, net als Nawel. Dit vertelde zij gisteren, want dat lijkt haar zo mooi..
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
Stuur maar snel naar z'n vriendin terug want het gaat niet goed met hem.
[ afbeelding ]
welk perspectief kiezen we danquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
We gaan met ze allen BB overnieuw kijken haha en dan in ander perspectief![]()
Haha ja en de vriendschappen checken vanaf begin hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
welk perspectief kiezen we dan
Pro Nawel en Kitty?
Wie is ditquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
Stuur maar snel naar z'n vriendin terug want het gaat niet goed met hem.
[ afbeelding ]
Dat weten ze toch nog niet, of ik moet iets gemist hebbenquote:
Niet dat ik weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |