Ja, maar ik denk dat ze die ook mee terug naar hier gaat nemen. Dus niet lief.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
dus als nouss wint neemt ze julio, nawel en leroy mee naar curacau.
vind ik lief
Salar niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
vind ik lief
yep, die posters van Kris zn ouders stond het ook opquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week toen ze filmpjes te zien kregen was duidelijk te zien dat 26 maart de finale was
Stomquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef suzi1 het volgende:
nee salar niet. alleen de overgebleven groep van de groene kamer
Ielghhhhhhhhhquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Smoothie met pindakaas???
Vond het toch al er niet uitzien met zijn kwark
dankje, dat had ik dan gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kris heeft gister met 2 spiegeltjes in de badkamer zelf met tondeuse gedaan
Dat is iets voor op brood of crackers. Ze zullen wel een brooddag houden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef Angelique61 het volgende:
Grace gaat tapenade maken maar das toch niet iets vor het avond eten?
die spoort dan echt nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
vind ik lief
Tussen de middag hebben ze curry van gisteren gegeten en vanavond gaat Grees koken,quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is iets voor op brood of crackers. Ze zullen wel een brooddag houden.
Nu je het zegt, ik vergis me dacht dat het soort pasteitjes wasquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is iets voor op brood of crackers. Ze zullen wel een brooddag houden.
Nee is voor op toastjes of op brood.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vergis me dacht dat het soort pasteitjes was
kan op heel veel manieren gebruikt worden, naast toast of brood, bijv in de pastasaus, bij groente enz.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee is voor op toastjes of op brood.
Uit verveling ga je ook snoepen en etenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef suzi1 het volgende:
niks mis met beetje vet
hij is van plan hierna gwn weer te gaan sporten
met een beetje geluk zeggen zijn vrienden wel dat hij zijn haar weer mooi achterover doet
Eens, zo dik is hij ook weer niet, of chubby . Komt wel weer goed na BBquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef suzi1 het volgende:
niks mis met beetje vet
hij is van plan hierna gwn weer te gaan sporten
met een beetje geluk zeggen zijn vrienden wel dat hij zijn haar weer mooi achterover doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |