SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
Neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je ook een navelpiercing?
Dattumquote:
Amenquote:
Lekker plot, maar het doet wel erg denken aan de Terrans uit Discovery en Enterprise. En volgens mij hadden ze in Voyager ook al zo’n verhaallijntjequote:
There there.gifquote:
Ja overbekend (what if Nazi) plot wel maar lekkere uitvoering met die Borg Queen en Q.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker plot, maar het doet wel erg denken aan de Terrans uit Discovery en Enterprise. En volgens mij hadden ze in Voyager ook al zo’n verhaallijntje
Sowiesoquote:
Ja eensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja overbekend (what if Nazi) plot wel maar lekkere uitvoering met die Borg Queen en Q.
En Seven
Teveel eerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij uitgroeit tot een vaste waarde hier
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij uitgroeit tot een vaste waarde hier
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar wel bedankt
Also;
[ afbeelding ]
We zijn ook blij met jouquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Is het wereldwijde complimentjesdag ofzo?
Dat zou het minder gemeend maken. Dus zonde.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je zo gespierd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
Heerlijk, kroeltopics. Zou jullie allemaal in mijn gespierde armen nemen
Vandaag smeren we elkaar in met suikerspin, sabbelen we op elkaars aardbeienlolly en gooien we rode rozenblaadjes met lieve gedichtjes naar elkaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik loogquote:
Het is vandaag International Fanny Packs Dayquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeg je dit omdat het wereldwijde complimentjesdag is?
bah wat zoetsappigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag smeren we elkaar in met suikerspin, sabbelen we op elkaars aardbeienlolly en gooien we rode rozenblaadjes met lieve gedichtjes naar elkaar
Onatopp is that you?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Mijn benen wel tho. Killing machines, die dingen
Hoi Xenia Onatopp.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Ga verderquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Zou dan ook weer niet zeggen dat ik slap ben, nee. Boer'n-roots eh :$quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéSinds Pipi Langkous heb ik wel wat met sterke vrouwen.
Die ken ik niet, maar ik ga het nu onderzoekenquote:
meh, bubbeltjeswater met zwartebessenvleugjequote:
Fanny packsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is vandaag International Fanny Packs Day
Famke Janssen in 007 GoldenEyequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dan ook weer niet zeggen dat ik slap ben, nee. Boer'n-roots eh :$
[..]
Die ken ik niet, maar ik ga het nu onderzoeken
En rood peenhaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéSinds Pipi Langkous heb ik wel wat met sterke vrouwen.
Dat was het wel, eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Famke Janssen in 007 GoldenEye
Thanks anywayquote:
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat weer begonnen?![]()
Nee, ik heb Star Trek zitten kijken
Is dat op de publieke omroep? Dan kan ik het ook eens kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoog
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat op de publieke omroep? Dan kan ik het ook eens kijken
Ga ik morgen terugkijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoog
Nee, nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Kijken jullie ook allemaal boer zoekt vrouw?
NEE NEE NEE.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..quote:
Is toch romantischquote:
Buda om 5 uur op om de koeien te melkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..![]()
Ik kijk beidequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk.
HHB heeft te veel een BZV gehalte
Ja, lijkt me niks.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda om 5 uur op om de koeien te melken
Ze is een schapenherder(in)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda om 5 uur op om de koeien te melken
Ik ga nog liever verplicht in een ijsbad liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch romantischBeetje met je kerel op de bank, rood wijntje erbij, kaarslicht, en dan romantiek op de trekker kijken
Om 11:30 warme prak, daarna hooi van zolder halen, beetje ploegen met de trekker, om 18:00 weer warme prak, daarna de boerin melken en dan op Kwiwitijd naar bedquote:
En woont hier vlak bijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is een schapenherder(in)
Hhb wel eigenlijk.quote:
Dat spektakelstuk van de weekwinnares was echtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hhb wel eigenlijk.
Bzv steeds minder
Niks zeggen, ik ben met wat vertraging begonnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat spektakelstuk van de weekwinnares was echt
Was doddie een boerendochter?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Dqod het volgende:
Best leuk om te doen, koei'n melk'n
Vroegah als mini-dkut altijd mee met pa
Mindere kant; opspattende koeienvlaaien
Okee, dan houd ik verder mijn mondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks zeggen, ik ben met wat vertraging begonnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga nog liever verplicht in een ijsbad liggen.
Sort of. Pa zat destijds bij de bedrijfsverzorging. Op oproep koeien melken en boerderij/vee-dingen doenquote:
Doe even normaal johquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch romantischBeetje met je kerel op de bank, rood wijntje erbij, kaarslicht, en dan romantiek op de trekker kijken
Mocht je ook op de trekker rijden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sort of. Pa zat destijds bij de bedrijfsverzorging. Op oproep koeien melken en boerderij/vee-dingen doen
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreselijk nuffig mens is dat ja.
Regelrechte misdaad tegen de mannelijke libido.
Het is dimm hè, normaal is een vies woordquote:
Nou, TOEN nog niet neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mocht je ook op de trekker rijden?
Op wie lijkt jouw vrouw eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.
Bah en het is nog een naar misselijk mens ook, hups het ravijn in.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.
Was de wereld maar normaalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is dimm hè, normaal is een vies woord
niks van gemerkt gelukkigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Poahquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, TOEN nog niet nee
Later wel een keer, met een van m'n stages. Landje geploegd
Normaal is relatiefquote:
Op wat voor soort stages doe je ‘land ploegen’ ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, TOEN nog niet nee
Later wel een keer, met een van m'n stages. Landje geploegd
Von'k best knap van mezelf ja. Op 1 klein inschattingsfoutje in de eerste bocht na, ging het gewoon keigoedquote:
Waar komt gij zo ineens vandaan?quote:
Stageplek op boerderij. Tijdens mijn opleiding dierverzorgingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op wat voor soort stages doe je ‘land ploegen’ ?
Geitenwollensokjes erbij, knus dekentje, borrelplankje met 100% verantwoorde biologische kaas en snackgroente.quote:
Leah Remini.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je die Amerikaanse sitcom met die dikke en die vrouw?
Dat zijn er veel, maar ik gok op king of Queensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt op die dikke?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ploegen niet meer iets voor een landbouwbedrijf?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stageplek op boerderij. Tijdens mijn opleiding dierverzorging
Nou ja, als je het zo stelt…quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om 11:30 warme prak, daarna hooi van zolder halen, beetje ploegen met de trekker, om 18:00 weer warme prak, daarna de boerin melken en dan op Kwiwitijd naar bed
Met die FedEx gast?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is ploegen niet meer iets voor een landbouwbedrijf?
Roseanne?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon machtig mooi, Ygje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is ploegen niet meer iets voor een landbouwbedrijf?
Fixed that for youquote:
Toch een regionaal dingetjequote:
Maar dat klopt ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Ik had een blonde in mijn hoofd bedacht
Wah vur kleur trekker hedde gij?quote:
Amerikaanse matroos oplaaienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda![]()
[ afbeelding ]
Hij is niet voor de gezelligheid hier
Smek smek smek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak je dan toch gewoon zo’n smiley mondje mee?
Wel interessantquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda![]()
[ afbeelding ]
Ik zie een jonge dqod helemaal los gaan op de schuurfeestenquote:
Ik denk het wel, maar twijfel nog lichtelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
s dat de sequal op brommers kiekn?
Op zijn Liesjes?
Straight until wet, daar ga je alquote:
Ooit wel jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie een jonge dqod helemaal los gaan op de schuurfeesten
Ah jawel joh beetje ganzeborden in de zon jatogggquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Dat hoop ik ook zo te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben nog nooit bij een schuurfeest geweest
Vuile randstedelingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
Dan heb je heel wat drank nodigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:10 schreef Dqod het volgende:
Was best gezellig hoor. Vooral achter de schuur/tent
De kutmuziek was alleen niet te harden, maar daar had je dan weer drank voor
En ook gewoon zo in bed kruipen. Te lam om te douchenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit wel ja
Zeiknat van 't bier thuiskomen
Dat was er dan ook in overvloedquote:
Een regenpak fetisjist!quote:
Niet rouwig om dat ik dit heb gemistquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ook gewoon zo in bed kruipen. Te lam om te douchen
Haha, yep.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, er zijn betere feestjesquote:
Dat is niet alleen bij schuurfeesten zo hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom jij uit Lospedrosiaanse streken?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, er zijn betere feestjes
Maar het was wel een hele ervaring
Dat geloof ik meteen! Ik zie mezelf niet snel naar een schuurfeest gaan maar wellicht valt het mee met genoeg drank.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, er zijn betere feestjes
Maar het was wel een hele ervaring
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de dag er na hopen dat je schoenen ooit nog herkenbaar zouden worden onder de laag bier, zooi, kots en geen idee wat allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha, yep.
Volgende dag dikke spijt natuurlijk, want je hele beddengoed meurde als de ziekte en het was geen beddengoedwasdag
Zelf meurde je ook alsof je al drie dagen op de grond van een kroeg had gelegen. Kleren 2x wassen om de rookwalm eruit te krijgen. Ging je onder de douche staan en kwam het gewoon je porien uit walmen…. Toptijdenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha, yep.
Volgende dag dikke spijt natuurlijk, want je hele beddengoed meurde als de ziekte en het was geen beddengoedwasdag
Waar komt Lp vandaan dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom jij uit Lospedrosiaanse streken?
Los woont ook in de achterhoekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar komt Lp vandaan dan?
Ben getogen in een boerendorpje in Overijssel iig
Los komt oet Twentequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar komt Lp vandaan dan?
Ben getogen in een boerendorpje in Overijssel iig
Ik ben Bos81, mocht je het niet doorhebben..quote:
Dit ook, jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En de dag er na hopen dat je schoenen ooit nog herkenbaar zouden worden onder de laag bier, zooi, kots en geen idee wat allemaal
En dit. Gvd, wat een jarenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf meurde je ook alsof je al drie dagen op de grond van een kroeg had gelegen. Kleren 2x wassen om de rookwalm eruit te krijgen. Ging je onder de douche staan en kwam het gewoon je porien uit walmen…. Toptijden
Ja, je hebt je server icon nooit aangepast volgens mij. Ik wist gelijk wie je was!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Bos81, mocht je het niet doorhebben..
Dan, jaquote:
True, we konden ons overal wel misdragen, maar Rowwen Hèze was wel van de buitencategoriequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij schuurfeesten zo hoor
Jij ook, Yg?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf meurde je ook alsof je al drie dagen op de grond van een kroeg had gelegen. Kleren 2x wassen om de rookwalm eruit te krijgen. Ging je onder de douche staan en kwam het gewoon je porien uit walmen…. Toptijden
Heeft misschien een paar jaar van m'n leven gekost. En duizenden euro's maar het was het allemaal waardquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit ook, ja
[..]
En dit. Gvd, wat een jaren
Oh ok, nja, ook niet bijster ver weg natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ook dat hij uit de Achterhoek komt, zoals @:ygritte zei
Ik kom uit een kakdorp. Maar ik had wel vriendinnen die tussen de koeien woonden. Daar hadden ze wel altijd flinke bierfeestjes met matige c artiestenquote:
Oh well. Als je 't maar leuk had, denk ik dan maarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft misschien een paar jaar van m'n leven gekost. En duizenden euro's maar het was het allemaal waard
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ook dat hij uit de Achterhoek komt, zoals @:ygritte zei
Deze ygritte weetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom uit een kakdorp. Maar ik had wel vriendinnen die tussen de koeien woonden. Daar hadden ze wel altijd flinke bierfeestjes met matige c artiesten
Okay, nu zit ik bij hockeyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom uit een kakdorp. Maar ik had wel vriendinnen die tussen de koeien woonden. Daar hadden ze wel altijd flinke bierfeestjes met matige c artiesten
Klopt die is al jaren deze, soms verandert die wel hoor...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je hebt je server icon nooit aangepast volgens mij. Ik wist gelijk wie je was!
'T is over hoor. Scherpe randjes zijn er wel af :$quote:
Waar heb jij al die tijd gezeten??quote:
Ik moet zeggen dat ik dat best wat jaren heb vol gehouden. Tegenwoordig niet meer. Als ik nu nog een weekend als toen moest proberen kon ik een week niet werkenquote:
Ik hou wel van herkenbaarheid. Leuk dat je hier nog actief bent.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt die is al jaren deze, soms verandert die wel hoor...
Dan is wandelen gewoon een excuus voor een hele dag daydrinkingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef Dqod het volgende:
Tijd voor lekker saai en burgerlijk, tot aan m'n 50e ofzo. Dan alles overnieuw
Ieder weekend op vrijdag én zaterdag. Flink afzien als ik er nu over nadenk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat best wat jaren heb vol gehouden. Tegenwoordig niet meer. Als ik nu nog een weekend als toen moest proberen kon ik een week niet werken
Zo, dat nieuws gaat snel. Ja, dat klopt, sinds kort inderdaad. Ik zat even 14 jaar in London.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar heb jij al die tijd gezeten??
Je woont weer in NL toch??![]()
quote:
Fles wijn aan de bakkes, pil in de mik en gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is wandelen gewoon een excuus voor een hele dag daydrinking
Ik weet bij god niet hoe ik dat vroeger deedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat best wat jaren heb vol gehouden. Tegenwoordig niet meer. Als ik nu nog een weekend als toen moest proberen kon ik een week niet werken
Niets mis mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]Daar wordt nooit alcohol gedronken toch?
![]()
Wij hadden wel altijd ouders met royale drankkasten. Kon je best het een en ander snoepen voordat je uit ging.
Kijken op LInkedIn wil wel helpenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat nieuws gaat snel. Ja, dat klopt, sinds kort inderdaad. Ik zat even 14 jaar in London.
ik heb ze nooit gehad...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
'T is over hoor. Scherpe randjes zijn er wel af :$
Ooit komt het weer goed. Denk ikquote:
Ja, daar heb je gelijk in. Even niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kijken op LInkedIn wil wel helpen
Ja, maar ja. Dat soort dingen trokken mij dan ook echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gehad...
ik weet dat ik bij eindfeest groep 8 moest komen opdraven, maar zodra ik wegkon komen ging ik direct weg, verschrikkelijk
De zondag was soms nog het ergstequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder weekend op vrijdag én zaterdag. Flink afzien als ik er nu over nadenk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd plaatje 2 geweest. En dan in slow-motion.
Maandag was mijn alcohol vrije dag ...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ging graag van donderdag tot en met zaterdag uit
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben nog nooit op donderdag uitgegaan volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Hockeyfeestenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]Daar wordt nooit alcohol gedronken toch?
![]()
Wij hadden wel altijd ouders met royale drankkasten. Kon je best het een en ander snoepen voordat je uit ging.
Hoe gaat het met jouquote:
Ik nog steeds wel regelmatig 1. Maar dan daarna ook weer 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd plaatje 2 geweest. En dan in slow-motion.
ja studentenavondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op donderdag uitgegaan volgens mij.
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou
Volgens mij zowat 10 jaar vermist hier
Op stratumseind. Terwijl ik niet eens in Eindhoven studeerdequote:
SSDDquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.
Gaat prima hier, et toi?
Ik ben nooit uitwonend student geweest. Misschien heeft dat ermee te maken, geen idee. Ik was blijkbaar niet zo spannend.quote:
Volgens je PoHi 2014quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.
Gaat prima hier, et toi?
nope helemaal niets, ik ben saaier dan saai en zie daar geen verandering in komen, and im fine with thatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Dat soort dingen trokken mij dan ook echt niet.
Mgoed, "opgesloten vrije geest" zeg maar. Dat gaat een keer mis.
Jij verder helemaal niet dan? Geen enkele uitspatting?
Wow, raar man. Ja, dat gaat natuurlijk gewoon door. In mijn hoofd zijn ze een jaar of 10quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD
Nee ik moet niet zeuren, weinig te klagen. Volwassen zoons intussen
Ik ging alleen niet op maandag en dinsdag uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was hier studentenavond. En dan vervolgensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna niemand van toen post nog hier. Alleen Koen, Fles en ik.
Raar concept.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
Soms komt er nog een oudgediende langs.... Maar ook dat wordt steeds minder. Ze schijnen een leven te hebben gevonden met kinderen...![]()
![]()
Waar hebben ze die kinderen gevonden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
Soms komt er nog een oudgediende langs.... Maar ook dat wordt steeds minder. Ze schijnen een leven te hebben gevonden met kinderen...![]()
![]()
op donderdag kreeg je op veel plekken bier voro 1 euroquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was hier studentenavond. En dan vervolgensin de collegebanken
@crv af en toe ook nog, @DaMart was er tot vorig jaar nog geregeldquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
![]()
Ik wou m'n keel schrapen, maar ik bedacht me dat ik niet tot nauwelijks in de ksc postte, destijdsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
![]()
Het viel me op dat het forum een stuk rustiger is geworden, dat is wel jammer. Nou ja, ergens begrijp ik het ook wel. Mensen komen en gaan, zo ben ik zelf ook even weggeweest voor naar wat nu blijkt 8 jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
![]()
Kantine van sportclub en daarna nog ergens in een cafe belanden. Altijd blij als ik weer thuis was, de laatste jaren kon ik dan ook meteen in bed kruipenquote:
Ik had dat deel van mijn leven voor geen goud willen missenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nooit uitwonend student geweest. Misschien heeft dat ermee te maken, geen idee. Ik was blijkbaar niet zo spannend.
Kinderen maken alles kapotquote:
Vind ik niet persé saai. Vroeg verstandigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nope helemaal niets, ik ben saaier dan saai en zie daar geen verandering in komen, and im fine with that
Toen was je toch nog geen regular hier?? of wel...quote:
Je bent hier pas recent beland achter @Moeraskat aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou m'n keel schrapen, maar ik bedacht me dat ik niet tot nauwelijks in de ksc postte, destijds
Ik kan me niet herinneren dat jij actief in deze reeks deelnam eigenlijk in die tijd? Maar ik kan het mis hebben.quote:
Met de nachttrein weer terugquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was hier studentenavond. En dan vervolgensin de collegebanken
Ahhh, onze man uit Zwitserland.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:crv af en toe ook nog, @:damart was er tot vorig jaar nog geregeld
Kantine, dan naar de Griek, dan café. Maandagen waren een helquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kantine van sportclub en daarna nog ergens in een cafe belanden. Altijd blij als ik weer thuis was, de laatste jaren kon ik dan ook meteen in bed kruipen
Ging je naar de Versuz toe?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Maandag trouwens ook nog vaak, wie ben ik voor de gek aan het houden![]()
Personeels en kapstersavond uiteraard
De nachttrein missen en dan toch maar bij een vrouw uit de kroeg blijven slapenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de nachttrein weer terug
Geen idee, ik kan me stuk in ieder geval wel nog herinnerenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was je toch nog geen regular hier?? of wel...
Ook wel in GRTDOJWquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan me stuk in ieder geval wel nog herinneren
Oh dat hoefde ik niet. In het centrum wonenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de nachttrein weer terug
Ik ging wel elke vrijdag- en zaterdagavond uit. Maar ik ben nooit van grote feesten geweest. Meer van de kroegen. Hoewel ik de IT wel leuk vond.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had dat deel van mijn leven voor geen goud willen missen
Dat zou ook kunnen. Zoveel sc's..quote:
Damart was er eerder vandaag nogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:crv af en toe ook nog, @:damart was er tot vorig jaar nog geregeld
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Damart was er eerder vandaag nog
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da’s nep. Frankrijk is goedkoper wonen
Ging je nooit in andere steden uit dan? Hier gingen we wel vaker richting Utrecht/Den Bosch.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat hoefde ik niet. In het centrum wonen![]()
Als ik dan mijn fiets niet snel genoeg kon vinden ging ik lopen. Altijd spijt van die beslissing de dag erna
Nee, momenteel weer in Nederland.quote:
Heb jij vroeger lopen feestbeesten met @UitStralingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je nooit in andere steden uit dan? Hier gingen we wel vaker richting Utrecht/Den Bosch.
Jawel, maar dan had ik altijd wel een vriendin of kennis daar wonen en bleef ik/we daar slapen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je nooit in andere steden uit dan? Hier gingen we wel vaker richting Utrecht/Den Bosch.
Ja, zoiets ja. Deze ronde zat ik er 14 jaar.quote:
Iets van 3 jaar volgens mij alweer weer.quote:
Denk dat de generatiekloof ons daar parten speelt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij vroeger lopen feestbeesten met @:uitstraling
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Dinsdag meestal rustig, uit eten, bioscoopje en met elkaars geslachtsdelen spelen anders kwamen we daar niet aan toe
Ik ben nog steeds een horecatijger maar tegenwoordig zit ik liever aan een eettafeltje en op een terrasjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij vroeger lopen feestbeesten met @:uitstraling
mja, is niet uit verstandigheid hoor. meer persoonlijke omstandighedenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik niet persé saai. Vroeg verstandig
Ben nog steeds onverklaarbaar geil op dinsdagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar nam je de tijd voor
Ik heb je toch wel gemist, op een hele rare manier die ikzelf niet snapquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben nog steeds onverklaarbaar geil op dinsdagen.
Ik snap dit volkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je toch wel gemist, op een hele rare manier die ikzelf niet snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |