Raar concept.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
Bijna niemand van toen post nog hier. Alleen Koen, Fles en ik.
Soms komt er nog een oudgediende langs.... Maar ook dat wordt steeds minder. Ze schijnen een leven te hebben gevonden met kinderen...![]()
![]()
Waar hebben ze die kinderen gevonden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
Soms komt er nog een oudgediende langs.... Maar ook dat wordt steeds minder. Ze schijnen een leven te hebben gevonden met kinderen...![]()
![]()
op donderdag kreeg je op veel plekken bier voro 1 euroquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was hier studentenavond. En dan vervolgensin de collegebanken
@crv af en toe ook nog, @DaMart was er tot vorig jaar nog geregeldquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
![]()
Ik wou m'n keel schrapen, maar ik bedacht me dat ik niet tot nauwelijks in de ksc postte, destijdsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
![]()
Het viel me op dat het forum een stuk rustiger is geworden, dat is wel jammer. Nou ja, ergens begrijp ik het ook wel. Mensen komen en gaan, zo ben ik zelf ook even weggeweest voor naar wat nu blijkt 8 jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens je PoHi 2014
8 jaar dus.
![]()
Kantine van sportclub en daarna nog ergens in een cafe belanden. Altijd blij als ik weer thuis was, de laatste jaren kon ik dan ook meteen in bed kruipenquote:
Ik had dat deel van mijn leven voor geen goud willen missenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nooit uitwonend student geweest. Misschien heeft dat ermee te maken, geen idee. Ik was blijkbaar niet zo spannend.
Vind ik niet persé saai. Vroeg verstandigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nope helemaal niets, ik ben saaier dan saai en zie daar geen verandering in komen, and im fine with that
Toen was je toch nog geen regular hier?? of wel...quote:
Je bent hier pas recent beland achter @Moeraskat aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou m'n keel schrapen, maar ik bedacht me dat ik niet tot nauwelijks in de ksc postte, destijds
Ik kan me niet herinneren dat jij actief in deze reeks deelnam eigenlijk in die tijd? Maar ik kan het mis hebben.quote:
Met de nachttrein weer terugquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was hier studentenavond. En dan vervolgensin de collegebanken
Ahhh, onze man uit Zwitserland.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:crv af en toe ook nog, @:damart was er tot vorig jaar nog geregeld
Kantine, dan naar de Griek, dan café. Maandagen waren een helquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kantine van sportclub en daarna nog ergens in een cafe belanden. Altijd blij als ik weer thuis was, de laatste jaren kon ik dan ook meteen in bed kruipen
Ging je naar de Versuz toe?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Maandag trouwens ook nog vaak, wie ben ik voor de gek aan het houden![]()
Personeels en kapstersavond uiteraard
De nachttrein missen en dan toch maar bij een vrouw uit de kroeg blijven slapenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de nachttrein weer terug
Geen idee, ik kan me stuk in ieder geval wel nog herinnerenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was je toch nog geen regular hier?? of wel...
Ook wel in GRTDOJWquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan me stuk in ieder geval wel nog herinneren
Oh dat hoefde ik niet. In het centrum wonenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de nachttrein weer terug
Ik ging wel elke vrijdag- en zaterdagavond uit. Maar ik ben nooit van grote feesten geweest. Meer van de kroegen. Hoewel ik de IT wel leuk vond.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had dat deel van mijn leven voor geen goud willen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |