De zondag was soms nog het ergstequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder weekend op vrijdag én zaterdag. Flink afzien als ik er nu over nadenk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd plaatje 2 geweest. En dan in slow-motion.
Maandag was mijn alcohol vrije dag ...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ging graag van donderdag tot en met zaterdag uit
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben nog nooit op donderdag uitgegaan volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Hockeyfeestenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]Daar wordt nooit alcohol gedronken toch?
![]()
Wij hadden wel altijd ouders met royale drankkasten. Kon je best het een en ander snoepen voordat je uit ging.
Hoe gaat het met jouquote:
Ik nog steeds wel regelmatig 1. Maar dan daarna ook weer 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd plaatje 2 geweest. En dan in slow-motion.
ja studentenavondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op donderdag uitgegaan volgens mij.
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou
Volgens mij zowat 10 jaar vermist hier
SSDDquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.
Gaat prima hier, et toi?
Ik ben nooit uitwonend student geweest. Misschien heeft dat ermee te maken, geen idee. Ik was blijkbaar niet zo spannend.quote:
Volgens je PoHi 2014quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.
Gaat prima hier, et toi?
nope helemaal niets, ik ben saaier dan saai en zie daar geen verandering in komen, and im fine with thatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Dat soort dingen trokken mij dan ook echt niet.
Mgoed, "opgesloten vrije geest" zeg maar. Dat gaat een keer mis.
Jij verder helemaal niet dan? Geen enkele uitspatting?
Wow, raar man. Ja, dat gaat natuurlijk gewoon door. In mijn hoofd zijn ze een jaar of 10quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD
Nee ik moet niet zeuren, weinig te klagen. Volwassen zoons intussen
Ik ging alleen niet op maandag en dinsdag uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was hier studentenavond. En dan vervolgensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna niemand van toen post nog hier. Alleen Koen, Fles en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |