quote:
Fles wijn aan de bakkes, pil in de mik en gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is wandelen gewoon een excuus voor een hele dag daydrinking
Ik weet bij god niet hoe ik dat vroeger deedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat best wat jaren heb vol gehouden. Tegenwoordig niet meer. Als ik nu nog een weekend als toen moest proberen kon ik een week niet werken
Niets mis mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]Daar wordt nooit alcohol gedronken toch?
![]()
Wij hadden wel altijd ouders met royale drankkasten. Kon je best het een en ander snoepen voordat je uit ging.
Kijken op LInkedIn wil wel helpenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat nieuws gaat snel. Ja, dat klopt, sinds kort inderdaad. Ik zat even 14 jaar in London.
ik heb ze nooit gehad...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
'T is over hoor. Scherpe randjes zijn er wel af :$
Ooit komt het weer goed. Denk ikquote:
Ja, daar heb je gelijk in. Even niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kijken op LInkedIn wil wel helpen
Ja, maar ja. Dat soort dingen trokken mij dan ook echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gehad...
ik weet dat ik bij eindfeest groep 8 moest komen opdraven, maar zodra ik wegkon komen ging ik direct weg, verschrikkelijk
De zondag was soms nog het ergstequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder weekend op vrijdag én zaterdag. Flink afzien als ik er nu over nadenk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd plaatje 2 geweest. En dan in slow-motion.
Maandag was mijn alcohol vrije dag ...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ging graag van donderdag tot en met zaterdag uit
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben nog nooit op donderdag uitgegaan volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Hockeyfeestenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]Daar wordt nooit alcohol gedronken toch?
![]()
Wij hadden wel altijd ouders met royale drankkasten. Kon je best het een en ander snoepen voordat je uit ging.
Hoe gaat het met jouquote:
Ik nog steeds wel regelmatig 1. Maar dan daarna ook weer 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd plaatje 2 geweest. En dan in slow-motion.
ja studentenavondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op donderdag uitgegaan volgens mij.
Dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Geen idee hoelang maar een jaar of 8 zal het zeker zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou
Volgens mij zowat 10 jaar vermist hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |