Los komt oet Twentequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar komt Lp vandaan dan?
Ben getogen in een boerendorpje in Overijssel iig
Ik ben Bos81, mocht je het niet doorhebben..quote:
Dit ook, jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En de dag er na hopen dat je schoenen ooit nog herkenbaar zouden worden onder de laag bier, zooi, kots en geen idee wat allemaal
En dit. Gvd, wat een jarenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf meurde je ook alsof je al drie dagen op de grond van een kroeg had gelegen. Kleren 2x wassen om de rookwalm eruit te krijgen. Ging je onder de douche staan en kwam het gewoon je porien uit walmen…. Toptijden
Ja, je hebt je server icon nooit aangepast volgens mij. Ik wist gelijk wie je was!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Bos81, mocht je het niet doorhebben..
Dan, jaquote:
True, we konden ons overal wel misdragen, maar Rowwen Hèze was wel van de buitencategoriequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij schuurfeesten zo hoor
Jij ook, Yg?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf meurde je ook alsof je al drie dagen op de grond van een kroeg had gelegen. Kleren 2x wassen om de rookwalm eruit te krijgen. Ging je onder de douche staan en kwam het gewoon je porien uit walmen…. Toptijden
Heeft misschien een paar jaar van m'n leven gekost. En duizenden euro's maar het was het allemaal waardquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit ook, ja
[..]
En dit. Gvd, wat een jaren
Oh ok, nja, ook niet bijster ver weg natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ook dat hij uit de Achterhoek komt, zoals @:ygritte zei
Ik kom uit een kakdorp. Maar ik had wel vriendinnen die tussen de koeien woonden. Daar hadden ze wel altijd flinke bierfeestjes met matige c artiestenquote:
Oh well. Als je 't maar leuk had, denk ik dan maarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft misschien een paar jaar van m'n leven gekost. En duizenden euro's maar het was het allemaal waard
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ook dat hij uit de Achterhoek komt, zoals @:ygritte zei
Deze ygritte weetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom uit een kakdorp. Maar ik had wel vriendinnen die tussen de koeien woonden. Daar hadden ze wel altijd flinke bierfeestjes met matige c artiesten
Okay, nu zit ik bij hockeyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom uit een kakdorp. Maar ik had wel vriendinnen die tussen de koeien woonden. Daar hadden ze wel altijd flinke bierfeestjes met matige c artiesten
Klopt die is al jaren deze, soms verandert die wel hoor...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je hebt je server icon nooit aangepast volgens mij. Ik wist gelijk wie je was!
'T is over hoor. Scherpe randjes zijn er wel af :$quote:
Waar heb jij al die tijd gezeten??quote:
Ik moet zeggen dat ik dat best wat jaren heb vol gehouden. Tegenwoordig niet meer. Als ik nu nog een weekend als toen moest proberen kon ik een week niet werkenquote:
Ik hou wel van herkenbaarheid. Leuk dat je hier nog actief bent.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt die is al jaren deze, soms verandert die wel hoor...
Dan is wandelen gewoon een excuus voor een hele dag daydrinkingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef Dqod het volgende:
Tijd voor lekker saai en burgerlijk, tot aan m'n 50e ofzo. Dan alles overnieuw
Ieder weekend op vrijdag én zaterdag. Flink afzien als ik er nu over nadenk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat best wat jaren heb vol gehouden. Tegenwoordig niet meer. Als ik nu nog een weekend als toen moest proberen kon ik een week niet werken
Zo, dat nieuws gaat snel. Ja, dat klopt, sinds kort inderdaad. Ik zat even 14 jaar in London.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar heb jij al die tijd gezeten??
Je woont weer in NL toch??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |