Hoe kom ik precies aan dat gezin?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doe toch hetzelfde maar dan aan de vrouwenkant. Discover your inner you. Met dinnetjes partyen.
Oh fuck… wat heb ik toen precies gezegd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag gaat alvast op de no go lijst [ afbeelding ]
Toen had je een erg strakke panty aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh fuck… wat heb ik toen precies gezegd?
Boos doen tegen US.quote:
Ah, dat ben ik denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is voor 40+'ers die zichzelf nog ruig vinden.
Oh datquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen had je een erg strakke panty aan
Ja ik niet dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor een frisse neus, de natuur en het lijf.
Ik probeer even te verzinnen hoe dit in technische zin dan ontstaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boos doen tegen US.
Whupseen zevenling
Stond je wel prima hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh datJa toen dacht ik… ik ga wel ff wat anders doen, geen zin in gezeik.
Niks mis met toffe huisvader zijn hoor ook al heb je soms nog heimwee naar de natte onderlip van een toevallig te ontmoeten Italiaanse vamp.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik niet dan?
Heb ook jaren gecrosst, enduro en lange motorvakanties gedaan.
Toch is zelf iets doen en fit zijn vooral belangrijk als je wat ouder word.
Maar doe ook nog wel veel kracht, ben nu echt wel afgetraind. Een beest.![]()
Oh, technische hindernissenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik probeer even te verzinnen hoe dit in technische zin dan ontstaat.
Geef mij even een moment…..
Ja dat heeft elke man, ontworpen om zoveel mogelijk te bevruchten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met toffe huisvader zijn hoor ook al heb je soms nog heimwee naar de natte onderlip van een toevallig te ontmoeten Italiaanse vamp.
www.feestzaad.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik probeer even te verzinnen hoe dit in technische zin dan ontstaat.
Geef mij even een moment…..
Laten we ook vooral niet aan het feit voorbij gaan dat ik al iemand naast mij heb zitten en geen kinderwens hebquote:
Glow in the dark, lekker indianenstrepen mee op je wangen tekenen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je dan een petrischaaltje met extra glitter krijgen?
En dan kom je hier vragen hoe je aan e gezinnetje komt? THAT'S YOUR GEZINNETJE RIGHT THEREquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we ook vooral niet aan het feit voorbij gaan dat ik al iemand naast mij heb zitten en geen kinderwens heb
Leuk joh. Alles oversized, blote buik en vierkante neuzen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:10 schreef Ygritte het volgende:
Zucht… de huidige mode is kut. Zadig is ook kut want die worden nu wel echt takke duur. Stelletje secousses.
Wat is de huidige mode dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:10 schreef Ygritte het volgende:
Zucht… de huidige mode is kut. Zadig is ook kut want die worden nu wel echt takke duur. Stelletje secousses.
Nee hoor, wij zijn gewoon 2 individuen die helemaal hotel de botel van elkaar raakten en vervolgens besloten dat het leven met z’n tweeën een stuk leuker isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan kom je hier vragen hoe je aan e gezinnetje komt? THAT'S YOUR GEZINNETJE RIGHT THERE
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn gewoon 2 individuen die helemaal hotel de botel van elkaar raakten en vervolgens besloten dat het leven met z’n tweeën een stuk leuker is
Ja en een te hoog jaren 90 en joggingpak gehaltequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk joh. Alles oversized, blote buik en vierkante neuzen.
Lol, dit deed ik ook met mijn spijkerbroek toen ik 14/15 wasquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/collections/GsvItXhxTeC/
Mmmmm ook niet mijn kopje thee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/collections/GsvItXhxTeC/
Geen idee nog, eigenlijk. Jij en ik sws nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is er het normaalst hier en wie niet?
Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
Die gladde parachute broeken snap ik trouwens ook niet.
Of ik wordt gewoon oud…. Kan ook natuurlijk…..
Maak hem in rood latex en je kan britney nadoenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Met wat meer vrouwelijke vormen is dit wel leuk als voor een saaie dinsdagavond als er niks op TV is.
https://www.zalando.nl/nl(...)d-neg21e087-g11.html
Ik vind Britney kikkeroog onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak hem in rood latex en je kan britney nadoen
Oeh bah, nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit soort zakken:
[ afbeelding ]
Dit is ook walgelijk
[ afbeelding ]
Ik zou dit niet eens met uitgaan dragenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Met wat meer vrouwelijke vormen is dit wel leuk als voor een saaie dinsdagavond als er niks op TV is.
https://www.zalando.nl/nl(...)d-neg21e087-g11.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik zie mijzelf in mijn early teens. En nee, dat waren geen goeie jaren
Had je ook een navelpiercing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik zie mijzelf in mijn early teens. En nee, dat waren geen goeie jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |