We zijn ook blij met jouquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Is het wereldwijde complimentjesdag ofzo?
Dat zou het minder gemeend maken. Dus zonde.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je zo gespierd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
Heerlijk, kroeltopics. Zou jullie allemaal in mijn gespierde armen nemen
Vandaag smeren we elkaar in met suikerspin, sabbelen we op elkaars aardbeienlolly en gooien we rode rozenblaadjes met lieve gedichtjes naar elkaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik loogquote:
Het is vandaag International Fanny Packs Dayquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeg je dit omdat het wereldwijde complimentjesdag is?
bah wat zoetsappigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag smeren we elkaar in met suikerspin, sabbelen we op elkaars aardbeienlolly en gooien we rode rozenblaadjes met lieve gedichtjes naar elkaar
Onatopp is that you?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Mijn benen wel tho. Killing machines, die dingen
Hoi Xenia Onatopp.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Ga verderquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Zou dan ook weer niet zeggen dat ik slap ben, nee. Boer'n-roots eh :$quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéSinds Pipi Langkous heb ik wel wat met sterke vrouwen.
Die ken ik niet, maar ik ga het nu onderzoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |