meh, bubbeltjeswater met zwartebessenvleugjequote:
Fanny packsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is vandaag International Fanny Packs Day
Famke Janssen in 007 GoldenEyequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dan ook weer niet zeggen dat ik slap ben, nee. Boer'n-roots eh :$
[..]
Die ken ik niet, maar ik ga het nu onderzoeken
En rood peenhaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéSinds Pipi Langkous heb ik wel wat met sterke vrouwen.
Dat was het wel, eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Famke Janssen in 007 GoldenEye
Thanks anywayquote:
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat weer begonnen?![]()
Nee, ik heb Star Trek zitten kijken
Is dat op de publieke omroep? Dan kan ik het ook eens kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoog
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat op de publieke omroep? Dan kan ik het ook eens kijken
Ga ik morgen terugkijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoog
Nee, nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Kijken jullie ook allemaal boer zoekt vrouw?
NEE NEE NEE.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..quote:
Is toch romantischquote:
Buda om 5 uur op om de koeien te melkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..![]()
Ik kijk beidequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk.
HHB heeft te veel een BZV gehalte
Ja, lijkt me niks.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda om 5 uur op om de koeien te melken
Ze is een schapenherder(in)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda om 5 uur op om de koeien te melken
Ik ga nog liever verplicht in een ijsbad liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch romantischBeetje met je kerel op de bank, rood wijntje erbij, kaarslicht, en dan romantiek op de trekker kijken
Om 11:30 warme prak, daarna hooi van zolder halen, beetje ploegen met de trekker, om 18:00 weer warme prak, daarna de boerin melken en dan op Kwiwitijd naar bedquote:
En woont hier vlak bijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is een schapenherder(in)
Dat spektakelstuk van de weekwinnares was echtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hhb wel eigenlijk.
Bzv steeds minder
Niks zeggen, ik ben met wat vertraging begonnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat spektakelstuk van de weekwinnares was echt
Was doddie een boerendochter?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Dqod het volgende:
Best leuk om te doen, koei'n melk'n
Vroegah als mini-dkut altijd mee met pa
Mindere kant; opspattende koeienvlaaien
Okee, dan houd ik verder mijn mondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks zeggen, ik ben met wat vertraging begonnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga nog liever verplicht in een ijsbad liggen.
Sort of. Pa zat destijds bij de bedrijfsverzorging. Op oproep koeien melken en boerderij/vee-dingen doenquote:
Doe even normaal johquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch romantischBeetje met je kerel op de bank, rood wijntje erbij, kaarslicht, en dan romantiek op de trekker kijken
Mocht je ook op de trekker rijden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sort of. Pa zat destijds bij de bedrijfsverzorging. Op oproep koeien melken en boerderij/vee-dingen doen
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreselijk nuffig mens is dat ja.
Regelrechte misdaad tegen de mannelijke libido.
Nou, TOEN nog niet neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mocht je ook op de trekker rijden?
Op wie lijkt jouw vrouw eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |