SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
Neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je ook een navelpiercing?
Dattumquote:
Amenquote:
Lekker plot, maar het doet wel erg denken aan de Terrans uit Discovery en Enterprise. En volgens mij hadden ze in Voyager ook al zo’n verhaallijntjequote:
There there.gifquote:
Ja overbekend (what if Nazi) plot wel maar lekkere uitvoering met die Borg Queen en Q.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker plot, maar het doet wel erg denken aan de Terrans uit Discovery en Enterprise. En volgens mij hadden ze in Voyager ook al zo’n verhaallijntje
Sowiesoquote:
Ja eensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja overbekend (what if Nazi) plot wel maar lekkere uitvoering met die Borg Queen en Q.
En Seven
Teveel eerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij uitgroeit tot een vaste waarde hier
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij uitgroeit tot een vaste waarde hier
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar wel bedankt
Also;
[ afbeelding ]
We zijn ook blij met jouquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Is het wereldwijde complimentjesdag ofzo?
Dat zou het minder gemeend maken. Dus zonde.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je zo gespierd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
Heerlijk, kroeltopics. Zou jullie allemaal in mijn gespierde armen nemen
Vandaag smeren we elkaar in met suikerspin, sabbelen we op elkaars aardbeienlolly en gooien we rode rozenblaadjes met lieve gedichtjes naar elkaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik loogquote:
Het is vandaag International Fanny Packs Dayquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeg je dit omdat het wereldwijde complimentjesdag is?
bah wat zoetsappigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag smeren we elkaar in met suikerspin, sabbelen we op elkaars aardbeienlolly en gooien we rode rozenblaadjes met lieve gedichtjes naar elkaar
Onatopp is that you?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Mijn benen wel tho. Killing machines, die dingen
Hoi Xenia Onatopp.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Ga verderquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Dqod het volgende:
Zou dan ook weer niet zeggen dat ik slap ben, nee. Boer'n-roots eh :$quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéSinds Pipi Langkous heb ik wel wat met sterke vrouwen.
Die ken ik niet, maar ik ga het nu onderzoekenquote:
meh, bubbeltjeswater met zwartebessenvleugjequote:
Fanny packsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is vandaag International Fanny Packs Day
Famke Janssen in 007 GoldenEyequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dan ook weer niet zeggen dat ik slap ben, nee. Boer'n-roots eh :$
[..]
Die ken ik niet, maar ik ga het nu onderzoeken
En rood peenhaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéSinds Pipi Langkous heb ik wel wat met sterke vrouwen.
Dat was het wel, eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Famke Janssen in 007 GoldenEye
Thanks anywayquote:
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat weer begonnen?![]()
Nee, ik heb Star Trek zitten kijken
Is dat op de publieke omroep? Dan kan ik het ook eens kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoog
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat op de publieke omroep? Dan kan ik het ook eens kijken
Ga ik morgen terugkijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net was de eerste aflevering. Niveau is best hoog
Nee, nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Kijken jullie ook allemaal boer zoekt vrouw?
NEE NEE NEE.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..quote:
Is toch romantischquote:
Buda om 5 uur op om de koeien te melkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouwelijke boerin die dit jaar een man zoekt, best wel leuk gaat vinden..![]()
Ik kijk beidequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk.
HHB heeft te veel een BZV gehalte
Ja, lijkt me niks.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda om 5 uur op om de koeien te melken
Ze is een schapenherder(in)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda om 5 uur op om de koeien te melken
Ik ga nog liever verplicht in een ijsbad liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch romantischBeetje met je kerel op de bank, rood wijntje erbij, kaarslicht, en dan romantiek op de trekker kijken
Om 11:30 warme prak, daarna hooi van zolder halen, beetje ploegen met de trekker, om 18:00 weer warme prak, daarna de boerin melken en dan op Kwiwitijd naar bedquote:
En woont hier vlak bijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is een schapenherder(in)
Hhb wel eigenlijk.quote:
Dat spektakelstuk van de weekwinnares was echtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hhb wel eigenlijk.
Bzv steeds minder
Niks zeggen, ik ben met wat vertraging begonnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat spektakelstuk van de weekwinnares was echt
Was doddie een boerendochter?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Dqod het volgende:
Best leuk om te doen, koei'n melk'n
Vroegah als mini-dkut altijd mee met pa
Mindere kant; opspattende koeienvlaaien
Okee, dan houd ik verder mijn mondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks zeggen, ik ben met wat vertraging begonnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga nog liever verplicht in een ijsbad liggen.
Sort of. Pa zat destijds bij de bedrijfsverzorging. Op oproep koeien melken en boerderij/vee-dingen doenquote:
Doe even normaal johquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch romantischBeetje met je kerel op de bank, rood wijntje erbij, kaarslicht, en dan romantiek op de trekker kijken
Mocht je ook op de trekker rijden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sort of. Pa zat destijds bij de bedrijfsverzorging. Op oproep koeien melken en boerderij/vee-dingen doen
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreselijk nuffig mens is dat ja.
Regelrechte misdaad tegen de mannelijke libido.
Het is dimm hè, normaal is een vies woordquote:
Nou, TOEN nog niet neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mocht je ook op de trekker rijden?
Op wie lijkt jouw vrouw eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |