Damart was er eerder vandaag nogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:crv af en toe ook nog, @:damart was er tot vorig jaar nog geregeld
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Damart was er eerder vandaag nog
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da’s nep. Frankrijk is goedkoper wonen
Ging je nooit in andere steden uit dan? Hier gingen we wel vaker richting Utrecht/Den Bosch.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat hoefde ik niet. In het centrum wonen![]()
Als ik dan mijn fiets niet snel genoeg kon vinden ging ik lopen. Altijd spijt van die beslissing de dag erna
Nee, momenteel weer in Nederland.quote:
Heb jij vroeger lopen feestbeesten met @UitStralingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je nooit in andere steden uit dan? Hier gingen we wel vaker richting Utrecht/Den Bosch.
Jawel, maar dan had ik altijd wel een vriendin of kennis daar wonen en bleef ik/we daar slapen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je nooit in andere steden uit dan? Hier gingen we wel vaker richting Utrecht/Den Bosch.
Ja, zoiets ja. Deze ronde zat ik er 14 jaar.quote:
Iets van 3 jaar volgens mij alweer weer.quote:
Denk dat de generatiekloof ons daar parten speelt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij vroeger lopen feestbeesten met @:uitstraling
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Dinsdag meestal rustig, uit eten, bioscoopje en met elkaars geslachtsdelen spelen anders kwamen we daar niet aan toe
Ik ben nog steeds een horecatijger maar tegenwoordig zit ik liever aan een eettafeltje en op een terrasjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij vroeger lopen feestbeesten met @:uitstraling
mja, is niet uit verstandigheid hoor. meer persoonlijke omstandighedenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik niet persé saai. Vroeg verstandig
Ben nog steeds onverklaarbaar geil op dinsdagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar nam je de tijd voor
Ik heb je toch wel gemist, op een hele rare manier die ikzelf niet snapquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben nog steeds onverklaarbaar geil op dinsdagen.
Ik snap dit volkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je toch wel gemist, op een hele rare manier die ikzelf niet snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |