Bah en het is nog een naar misselijk mens ook, hups het ravijn in.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt precies, exact op de vrouw van een maat van me.
Was de wereld maar normaalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is dimm hè, normaal is een vies woord
niks van gemerkt gelukkigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Is het wereldwijde complimentjesdag ofzo?
Poahquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, TOEN nog niet nee
Later wel een keer, met een van m'n stages. Landje geploegd
Op wat voor soort stages doe je ‘land ploegen’ ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, TOEN nog niet nee
Later wel een keer, met een van m'n stages. Landje geploegd
Von'k best knap van mezelf ja. Op 1 klein inschattingsfoutje in de eerste bocht na, ging het gewoon keigoedquote:
Waar komt gij zo ineens vandaan?quote:
Stageplek op boerderij. Tijdens mijn opleiding dierverzorgingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op wat voor soort stages doe je ‘land ploegen’ ?
Geitenwollensokjes erbij, knus dekentje, borrelplankje met 100% verantwoorde biologische kaas en snackgroente.quote:
Leah Remini.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je die Amerikaanse sitcom met die dikke en die vrouw?
Dat zijn er veel, maar ik gok op king of Queensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze lijkt op die dikke?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ploegen niet meer iets voor een landbouwbedrijf?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stageplek op boerderij. Tijdens mijn opleiding dierverzorging
oh mijn eigen leven mag saai zijn, maar wat leven in de rest van de wereld is wel fijnquote:
Nou ja, als je het zo stelt…quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om 11:30 warme prak, daarna hooi van zolder halen, beetje ploegen met de trekker, om 18:00 weer warme prak, daarna de boerin melken en dan op Kwiwitijd naar bed
Met die FedEx gast?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is ploegen niet meer iets voor een landbouwbedrijf?
Roseanne?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon machtig mooi, Ygje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is ploegen niet meer iets voor een landbouwbedrijf?
Fixed that for youquote:
Maar dat klopt ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Ik had een blonde in mijn hoofd bedacht
Amerikaanse matroos oplaaienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda![]()
[ afbeelding ]
Hij is niet voor de gezelligheid hier
Smek smek smek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak je dan toch gewoon zo’n smiley mondje mee?
Wel interessantquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda![]()
[ afbeelding ]
Hij is niet voor de gezelligheid hier
Ik denk het wel, maar twijfel nog lichtelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
s dat de sequal op brommers kiekn?
Op zijn Liesjes?
Straight until wet, daar ga je alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |