SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Verwacht de z.g. koppeltjes in de finale.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week dan tussen Tobi en Grace?
Ik denk Nouchine. In dit geval een zekerheidjequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef r0ydr het volgende:
Zal een spannende zijn kwa uitslag zaterdag
[poll=3861]
Nouchine trouwens ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef r0ydr het volgende:
[poll=3861]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef r0ydr het volgende:
[poll=3861]
Ik vermoed omdat zij marrokaans is half dat ze daardoor alleen al grote achterban heeft.quote:
Ben er vrij zeker van dat Nouchine zaterdag gaat blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef r0ydr het volgende:
[poll=3861]
Maar komt er een nieuwe LB?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:57 schreef Ptr67 het volgende:
Benieuwd wat de nouchine fans op twitter nu allemaal gaan zeggen. Nu hebben ze de kans om hun Nouchine in de finale te spelen. Salarkamp, Kristofkamp & Nouchinekamp?
Salar eruit strijd tussen Nawel en Nouchine... Nawel wint dit met gemak
Nawel eruit strijd tussen vermoedelijk Salar en Tobi/Grace (dit laatste hangt af van de nieuwe LB)
Nou hier een soort van Nochine fan ik ga op salar ging altijd voor nawelquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:57 schreef Ptr67 het volgende:
Benieuwd wat de nouchine fans op twitter nu allemaal gaan zeggen. Nu hebben ze de kans om hun Nouchine in de finale te spelen. Salarkamp, Kristofkamp & Nouchinekamp?
Nawel eruit strijd tussen vermoedelijk Salar en Tobi/Grace (dit laatste hangt af van de nieuwe LB)
Iets van Marokkaans en Algerijnsquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat zij marrokaans is half dat ze daardoor alleen al grote achterban heeft.
"Nawel wint dit met gemak"quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:57 schreef Ptr67 het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:00 schreef humpty het volgende:
Salar gaat nergens....de smaakmaker halen ze er echt niet uit
Ze hebben hem niet voor niets met Nawel op de bank gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:00 schreef humpty het volgende:
Salar gaat nergens heen....de smaakmaker halen ze er echt niet uit
Het is nu onderhand ook wel echt tijd dat Nawel gaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:00 schreef humpty het volgende:
Salar gaat nergens heen....de smaakmaker halen ze er echt niet uit
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef humpty het volgende:
Gaat iemand mij nog troosten zegt Salar ik ben ook genomineerd....geintje zegt hij er achter aan
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is nu onderhand ook wel echt tijd dat Nawel gaat
Niet langquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Stargazing het volgende:
Hoelang duurt het voor Nawel begint te zeuren "7keer, 7 keer"
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
Dit wordt de Waterloo voor Nawel, wat des te triester is, omdat ze nog nooit van Napoleon had gehoord.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
Dit wordt de Waterloo voor Nawel, wat des te triester is, omdat ze nog nooit van Napoleon had gehoord.
Die weet niks van geschiedenis.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
seven year itchquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Stargazing het volgende:
Ben er net weer heb het niet mee gekregenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:05 schreef zodeju het volgende:
Weet iemand wie op Grace gestemd heeft waardoor zij zichzelf moest redden.
Ook geen ideequote:Op donderdag 10 maart 2022 14:05 schreef zodeju het volgende:
Weet iemand wie op Grace gestemd heeft waardoor zij zichzelf moest redden.
Wat weet die wel? Kan niet eens een gesprek voeren. Parels voor de zwijnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die weet niks van geschiedenis.
Denk dat ze het verschil tussen WO 1 en WO 2 niet eens weet.
Volgens mij heeft Nawel nog nooit een boek opengeslagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die weet niks van geschiedenis.
Denk dat ze het verschil tussen WO 1 en WO 2 niet eens weet.
Oh, omdat Salar zegt ik had nooit gedacht dat Grace erop kwam.....tegen Tobias.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook geen idee
Maar denk
Salar
Kristof
Nouchine
Gok ook maar watquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, omdat Salar zegt ik had nooit gedacht dat Grace erop kwam.....tegen Tobias.
Maar ze kent wel alle K3liedjes uit haar hoofd...ook knapquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nawel nog nooit een boek opengeslagen.
ze heeft volgens mij van de week trots zitten vertellen dat ze nog nooit een school had afgemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het niveau is van haar bewonderaars.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zou toch het liefste tegen haar willen zeggen, dat ze het 1 keer zelf schuld was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Stargazing het volgende:
Zou ook nog door BB bedacht kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, omdat Salar zegt ik had nooit gedacht dat Grace erop kwam.....tegen Tobias.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het zo is gegaan:
Tobias : Nawel + Nouchine
Kristof : Nawel + Grace
Salar : Nawel + Grace
Nawel : Tobias + 3 Salar
Grace : Noucine + 2 Salar
Nouchine : Grace + Tobias
Salar : 5
Grace : 3
Nawel : 3
Maar weten de mannen ook dat ze haar stemmen maar op 1 persoon mocht inzetten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:11 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft het zelf zooo dom gespeeld daar verbazen de mannen zich over
1 keer haar schuld, 1 keer de kijkers die hebben beslistquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou toch het liefste tegen haar willen zeggen, dat ze het 1 keer zelf schuld was.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : Nouchine + 2 Salar
Nawel had precies hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef engine het volgende:
Grace Nawel nog maar een keer genaaid. Wat een leuke vriendin.
Grace moest kiezen tussen haarzelf en Nawel, denk je nu echt dat Nawel Grace had gered moesten de rollen omgedraaid zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef engine het volgende:
Heeft Grace dan zichzelf van het bord gehaaldquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft niet gezegd grace te gaan redden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel had precies hetzelfde gedaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:14 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
Heeft Grace dan zichzelf van het bord gehaald![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:14 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
ja, daar is ze al al die tijd over aan het jankenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:14 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
Grace heeft ook niet gezegd dat ze Nawel zou redden als ze er zelf op kwam.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel heeft niet gezegd grace te gaan redden.
Dan had ik dat wel geschreven denk je niet?quote:
Ja, maar Salar kon ook eigenlijk niet anders. Of hij dacht dat hij de enige was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou ook nog door BB bedacht kunnen zijn.
Benieuwd of ze alles nominaties laten zien in de uitzending.
Als Tobias erop zou staan, ze heeft niets gezegd over wat ze zou doen als ze er zelf op stondquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, daar is ze al al die tijd over aan het janken
ze geeft zichzelf gered terwijl ze Nawel beloofd had dat ze Nawel zou redden bij een gelijke stand
als salar wint dan moet er nog 1 van toob en grees wegquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Stargazing het volgende:
Deze nominatie bepaalt ook welke Belg naast Kris in de finale staat
OF welke 2 Nederlanders.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel geschreven denk je niet?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het mooie is eigenlijk, de extra stemmen zijn zinloos geweest. Nawel en Grace zouden sws 3 stemmen krijgen. Daar komt dan 1 persoon bij met 5 stemmen, of 1 met 3 als er meer verdeeld was. En Grace redt zichzelf, dus met 100% zekerheid kun je zeggen dat Nawel ook deze keer weer genomineerd zou zijn.
ftfyquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:16 schreef danilel het volgende:
[..]
als salar wint dan moet er nog 1 van toob en grees en salar weg
als salar verliest dan is het toob en grees in de finale
als nawel wint dan dan moet er nog eens gestemd worden tussen nouche en nawel
als nawel verliest dan staat nouche naast kris in de finale
sjpannenddd
Dan had Nowel alles op Tobias moeten zetten, was ze safe geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat iedereen zichzelf van het bord zou halen als het zo was. En bij een gelijke stand Tobi en Nawel had ze voor Tobi gekozenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef engine het volgende:
Nee.. Tobias 5 en zij en grace nog steeds 3. Had ze alleen tegen Tobias gestaan, meer kans om te winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had Nowel alles op Tobias moeten zetten, was ze safe geweest.
yep met haar kontjequote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is alleen wat ongepast om te zeggen dat Nouchine dat zou doen.
Dit is de grootste FB groep over BB, waar Nawel tot nu toe altijd met gemak de polls wint.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, blijf het raar vinden.....zal dan toch dat hij kan winnen van Nawel.
Ja zag het en aangepast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Tobias 5 en zij en grace nog steeds 3. Had ze alleen tegen Tobias gestaan, meer kans om te winnen.
In het huis weten ze alleen niets over de populariteit buiten. Wat ze gehoord hebben stond Tobias altijd op plek 1 of 2. Dus ik kan me voorstellen dat je dan dat risico niet wilt nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja zag het en aangepast.
Salar was dan veilig geweest
26 maartquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:20 schreef Sestra666 het volgende:
wanneer is de laatste dag eigenlijk?
Het enige wat zij weet over boeken, is een vlucht boeken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Omdat ik die link van Freaky nog eens las, en ik ook wel mijn bedenkingen heb over eea mbt Kristofquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kristof wint niet van Salar.
Hij word hoogstens 3e
Denk dat ze ervan overtuigd is dat tegen wie ze er ook op staat zij zal winnen. (ben er ook bang voor)Hoop zo dat Salar wint.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Tobias 5 en zij en grace nog steeds 3. Had ze alleen tegen Tobias gestaan, meer kans om te winnen.
zelfs dat niet, dat laat ze door iemand anders doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het enige wat zij weet over boeken, is een vlucht boeken.
Dat valsspelen (sturen) van BB klopt dan welquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kansloos. hij moest wel naar de finale.
Ja, een ver-assing voor Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef ammartje het volgende:
Waarom zo vroeg de bbq aan. Zou er nog iets komen vandaag?
In ieder geval weten we zaterdag al wie BB gaat winnen. Wel spannendquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, blijf het raar vinden.....zal dan toch dat hij kan winnen van Nawel.
Maar het is nog vroeg.....de laatste uren van het stemmen komt de fanbase om de hoekquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is de grootste FB groep over BB, waar Nawel tot nu toe altijd met gemak de polls wint.
[ afbeelding ]
Moest wel. anders had Kristof carnaval kunnen vieren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat valsspelen (sturen) van BB klopt dan wel
Is ook waar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het is nog vroeg.....de laatste uren van het stemmen komt de fanbase om de hoek
Had hij dat maar gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest wel. anders had Kristof carnaval kunnen vieren.
het is toch achterlijk dat ze in de gaten gehouden moet worden qua eten door Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
noes heeft iets weer opgegeten en dan heel verbaasd doen
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het enige wat zij weet over boeken, is een vlucht boeken.
Nawel weer genomineerdquote:
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja dat blijf ik wel vreemd vinden waarom is Salar voor het geld gegaan en opgegeven heeft. Erg raar
@DGK_Tegengas Kun je dat stukje nog terug vinden, wat ongeveer 10 minuten voordat Kristof z'n bekendmaking deed gister op stream 1.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja dat blijf ik wel vreemd vinden waarom is Salar voor het geld gegaan en opgegeven heeft. Erg raar
Ok maar ja ben bang dat haar ban toch te groot isquote:
Nee, nu moet ze gaan voor elke keer....dan is het echt bijzonder.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel weer genomineerd
Even een weekje niet was leuk geweest.
Ik hoop toch wel dat Salar het van Nawel wint , jammer dat juist zij tegenover elkaar staanquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ok maar ja ben bang dat haar ban toch te groot is
Eigenlijk is dat ook wel zo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nu moet ze gaan voor elke keer....dan is het echt bijzonder.
Als ze alletwee niet hadden gedrukt op de rode knop hadden ze allebei niks gehad geen geld en geen sleutelquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Kristof en salar gingen naar de gameroom voor een spel en ze moesten geloof een soort geldbalk wat opliep stoppen op het punt wat je wilde maar helemaal bovenaan 3500 gold niet ofzo ja salar legde het vreemd uit en was chaotisch salar ging tot 3.300 ofzo terwijl kristof dit liet gaan en voor de sleutel ging zoietsquote:
Max bedrag was 4500 dacht ik daarom was het vreemd dat Salar redelijk vroeg drukte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kristof en salar gingen naar de gameroom voor een spel en ze moesten geloof een soort geldbalk wat opliep stoppen op het punt wat je wilde maar helemaal bovenaan 3500 gold niet ofzo ja salar legde het vreemd uit en was chaotisch salar ging tot 3.300 ofzo terwijl kristof dit liet gaan en voor de sleutel ging zoiets
Ah okay dat heb ik niet gezien maar dan snap ik het nuquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kristof en salar gingen naar de gameroom voor een spel en ze moesten geloof een soort geldbalk wat opliep stoppen op het punt wat je wilde maar helemaal bovenaan 3500 gold niet ofzo ja salar legde het vreemd uit en was chaotisch salar ging tot 3.300 ofzo terwijl kristof dit liet gaan en voor de sleutel ging zoiets
Dan was de vraag of Kristof ging drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als ze alletwee niet hadden gedrukt op de rode knop hadden ze allebei niks gehad geen geld en geen sleutel
Het is allemaal een beetje vreemd.....2spelers in de gameroom bezig terwijl er buiten een feestje begint....normaal krijg je sl. en nu konden ze het zomaar aan om met twee dingen tegelijk bezig zijn...zo knap van BB.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Het gouden sleutel verhaal vind ik trouwens ook erg raar.
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vreemd.....2spelers in de gameroom bezig terwijl er buiten een feestje begint....normaal krijg je sl. en nu konden ze het zomaar aan om met twee dingen tegelijk bezig zijn...zo knap van BB.
Het was nog steeds een SL, alleen dit keer met 2x dezelfde stream.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vreemd.....2spelers in de gameroom bezig terwijl er buiten een feestje begint....normaal krijg je sl. en nu konden ze het zomaar aan om met twee dingen tegelijk bezig zijn...zo knap van BB.
Groot gelijk! Have funquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, en nu ga ik de zon in op naar een terrasje .....![]()
De nominaties zijn bekend - 10 maart 2022. https://streamable.com/r532rf
Ok, maar toch raar dat BB niet ff kon wachten totdat die twee uitgespeeld waren...quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was nog steeds een SL, alleen dit keer met 2x dezelfde stream.
alsof bb ooit rekening houdt met dat soort dingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, maar toch raar dat BB niet ff kon wachten totdat die twee uitgespeeld waren...
Dat ging puur om de drama.. dat spel had ook makkelijk om 14:00 uur gespeeld kunnen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, maar toch raar dat BB niet ff kon wachten totdat die twee uitgespeeld waren...
nog steeds problemen met die groep, volgend mij ben ik daar geblocktquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is de grootste FB groep over BB, waar Nawel tot nu toe altijd met gemak de polls wint.
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat zij helemaal niet wintquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
euhhh
nog even
een LB die zichzelf mag saven is toch ook wel de druppel he![]()
welke link?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik die link van Freaky nog eens las, en ik ook wel mijn bedenkingen heb over eea mbt Kristof
Gewoon een vrijstelling alleen ff anders benoemd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
euhhh
nog even
https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlIquote:
de enige manier om Nawel er nog geloofwaardig uit te krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Nu gaan we zien of BB een Nawel fanboy is of toch een Grace fanboy...
Totaal niet mee eens.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Deze BB is nog slechter dan die van vorige jaar, jammer .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ze zouden het ook andersom kunnen doen ... eerst NL, volgende week BEquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Maarrr..er moet een Belg uit deze week, dus we gaan het zien...
Jammer dan , vorig jaar gebeurde er meer dan dit jaar, en deze BB stopt ook nog eens eerder.quote:
eerste keer dat ik BB kijk en vind het maar een vuil spel :pquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan , vorig jaar gebeurde er meer dan dit jaar, en deze BB stopt ook nog eens eerder.
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan , vorig jaar gebeurde er meer dan dit jaar, en deze BB stopt ook nog eens eerder.
Dit is niet mijn eerste BB maar ik ben het wel met je eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
eerste keer dat ik BB kijk en vind het maar een vuil spel :p
Klopt. Betere casting ook dan vorig jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:04 schreef suzi1 het volgende:
we hebben ook beter verstaanbare belgen. zolang ze niet fluisteren dan. en er wordt niet frans geluld
dan nakwel al van te voren met haar tiquetoquers een pakje kunnen gaan uitzoeken voordat het duidelijk was dat carnaval überhaupt gevierd zou kunnen wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest wel. anders had Kristof carnaval kunnen vieren.
Als jij dat vindt , prima toch? Ik zie het andersquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.
Dit jaar lijkt wel een budgetprogramma geworden zijn, en inderdaad deed BB veel meer opdrachten....quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik kijk allang geen tv meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.
Wat gebeurde er meer dan? Was vorig jaar echt niet meer als dit jaar zeker niet kwa spellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens ... ook meer twists.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Budget programmaquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt wel een budgetprogramma geworden zijn, en inderdaad deed BB veel meer opdrachten....
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij dat vindt , prima toch? Ik zie het anders
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij dat kunnen doen in het huis en heb ik en anderen daarvan kunnen genieten
Maar we mochten steeds minder zien.....iedereen met ei en niet voor een uurtje. En konden alles mee kijken. Dans marathon was ook veel langer en konden kijken.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben het helemaal eens met jou, trouwens zelfs Nick zei het zelfs van vorig jaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er veel meer opdrachten dan vorig jaar, toen ging alleen maar om nomineren en verder was er geen donder te doen tussen de opdrachten in die meestal erg low budget waren en flauw. Ik bedoel, knippen en plakken op de liveuitzending dag....en dan die 2 kut Brabo's erbij Mike en Matt, nou count your blessings....quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt wel een budgetprogramma geworden zijn, en inderdaad deed BB veel meer opdrachten....
nee joh dat is totaaaaaaal niet discutabelquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
euhhh
nog even
Nu alleen nog leren geen bekende spelers meer die al beginnen met een voorsprong qua fans.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Betere casting ook dan vorig jaar.
Tobias stelt teleur. Denkt dat hij superieur is maar als je zijn evolutie in het huis aandachtig bekijkt is dit wel een domme boer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Tobias maakt een eiersalade met een broodje
Dat waren lange spellen ja die hebben we nu niet gehad maar andere spellen van vorig jaar waren ook onder SL hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we mochten steeds minder zien.....iedereen met ei en niet voor een uurtje. En konden alles mee kijken. Dans marathon was ook veel langer en konden kijken.....
hadden ze net zo goed direct immuniteit kunnen gevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef danilel het volgende:
[..]
nee joh dat is totaaaaaaal niet discutabel![]()
![]()
![]()
Daarom ben ik volgend jaar ook gewoon voor nominaties zonder kijker invloed, enkel tijdens de finale. Net als in Australia.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu alleen nog leren geen bekende spelers meer die al beginnen met een voorsprong qua fans.
hij zou willen dat hij een boer wasquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:09 schreef czvt het volgende:
[..]
Tobias stelt teleur. Denkt dat hij superieur is maar als je zijn evolutie in het huis aandachtig bekijkt is dit wel een domme boer.
bbq'en kan altijdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
tis wel een belachelijke tijd om te eten
Dit moet je toch ook echt met een grote korrel zout nemen, zulke posts zap ik gelijk weg totaal niks onpartijdigs aan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlI
Maar dan ook : ik neem alles met korrels zout, maar vind het wel apart dat Kristof er iedere keer goed uitkomt
Vandaar mijn woordkeuze DOMME boer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou willen dat hij een boer was
die zijn vaak wat slimmer
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb voor het eerst 8 keer gestemd op Salar
4 keer Nederland en 4 keer Belgiëquote:
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon worden
ik zeg goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
4 keer Nederland en 4 keer België
Privé e-mail
Werk e-mail
Sollicitatie e-mail
En oud Hotmail adres
Toen waren ze op
snowboardquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...
gaat mss met dit ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
4 keer Nederland en 4 keer België
Privé e-mail
Werk e-mail
Sollicitatie e-mail
En oud Hotmail adres
Toen waren ze op
Dat komt omdat bijna alles in de Gameroom gedaan wordt en bijna niets in de tuin. Als ze straks een opdracht in de tuin krijgen dan zien wie die vermoedelijk wel weer, al dan niet deels.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon worden
Let's gooo!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb voor het eerst 8 keer gestemd op Salar
gmail : gebruik een plusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
gaat mss met dit ook?
tijdelijke email adressen
https://getnada.com/
ze hadden genoeg jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Drankfeestjes......gesponserde ijs....was allemaal wat luxer.
Het werktquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
gaat mss met dit ook?
tijdelijke email adressen
https://getnada.com/
klopt, dat was ook duidelijk zichtbaar, maar nu wordt er op een onzichtbare manier gemanipuleerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...
Dat heb je met enkel knip en plak uitzendingen die je in Australië hebt helemaal. Wees blij dat we hier streams hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:25 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt, dat was ook duidelijk zichtbaar, maar nu wordt er op een onzichtbare manier gemanipuleerd
Voor de Belgen onder ons. BB in Belgie destijds met Spillie. Dat was BB puur.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
dat vind ik niet eens een echte BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je met enkel knip en plak uitzendingen die je in Australië hebt helemaal. Wees blij dat we hier streams hebben.
Omdat hij al in de finale staat!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:33 schreef wolffie het volgende:
Waarom is kristoff niet genomineerd? Salar gaat dit winnen, niet slim van Nawel dan.
Gaat nawel toch naar huis zaterdag. En die tobias en kristoff zitten er nog.🤮
Ik hoop het, maar BB kan het tegendeel bewijzen dat ze geen Nawel wankers zijn. Maar vrees dat ze een sterke Belg tegen en minder sterke Belg in de finale willen. Dus Kristof tegenover Nawel, dus moet Salar wel exit...helaas...unless a twist is coming...geheime kamer...quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:33 schreef wolffie het volgende:
Waarom is kristoff niet genomineerd? Salar gaat dit winnen, niet slim van Nawel dan.
Gaat nawel toch naar huis zaterdag. En die tobias en kristoff zitten er nog.🤮
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:34 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Omdat hij al in de finale staat!
nawel heeft zometeen een zenuwinzinking en moet naar het pieter baan centrum worden afgevoerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:37 schreef engine het volgende:
De finale week begint met 4 maar verwacht dat er gedurende de week nog iemand af valt.. Denk daarom dat Kristof naar de finale week moest.
Wie man/vrouw wil in godsnaam samenwonen met meubilair Nawel?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
nawel heeft zometeen een zenuwinzinking en moet naar het pieter baan centrum worden afgevoerd
Ow misschien krijgen we nog wel een sliding van Nawel!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef Lux069 het volgende:
Het heeft 7 pogingen geduurd, maar Nawel lijkt de nominatie eindelijk te kunnen "dragen".
Els was daar ook zo goed in.
Stuur ik daar een vliegtuigje overquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
nawel heeft zometeen een zenuwinzinking en moet naar het pieter baan centrum worden afgevoerd
Ja vertelde net tegen Salar dat ie oa op Grace hade gestemd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:46 schreef Lux069 het volgende:
Mocht Kristof trouwens nog stemmen? Had dat gemist vandaag.
het is walgelijk wat er allemaal wordt geschreven op FB en Twitterquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:47 schreef rinardo het volgende:
Kristof
Sociaal media gaat los op dit moment
stel dat jullie samen een kind krijgen, dan is het met keizersnede
en het wordt een keizer of keizerin
eerst ff kotzen, dan kan ze daarna erover slidenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:44 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Kost wel veel energie zo'n sliding, kun je beter niet te misselijk voor zijn
das Nouch stylequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:51 schreef danilel het volgende:
[..]
eerst ff kotzen, dan kan ze daarna erover sliden
Wie is Fouad?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou wie maakt even fb pagina aan voor fouad haha
Die pop hahaquote:
Ze zal wel moeten anders geeft ze grace een slecht gevoelquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef Lux069 het volgende:
Het heeft 7 pogingen geduurd, maar Nawel lijkt de nominatie eindelijk te kunnen "dragen".
Els was daar ook zo goed in.
4 xquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Klootzakken, 7x op rij Nawel nomineren, triest hoor.
Wel bizar dat zij 3x mocht stemmen??
En nog zelf er op staat. Jammer dat Tobias niet genomineerd is.
Wie wind zaait zal storm oogsten. Dat heeft ze zelf in de hand.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
uhm niemandquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef czvt het volgende:
[..]
Wie man/vrouw wil in godsnaam samenwonen met meubilair Nawel?
Schandalig inderdaad dat ze proberen zichzelf te redden ... lemmingen zouden het moeten zijn .. allemaal zo de afgrond in!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat ze proberen zichzelf te redden ... lemmingen zouden het moeten zijn .. allemaal zo de afgrond in!
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat ze proberen zichzelf te redden ... lemmingen zouden het moeten zijn .. allemaal zo de afgrond in!
Geeft aan hoe dom ze isquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
onbegrijpelijk weer .. wellicht zeiden ze iets wat niet mocht .. ben even F1 aan het luisteren.quote:
Polls hebben we niets aan.... keer op keer bewezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:16 schreef rinardo het volgende:
2 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Dat weten we nu al.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef Kinga het volgende:
Nou mooi. Zaterdag weten we de winnaar van BB 2022.
F1TV met grandprix radio als geluidquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook
wat een drama dat viaplay
ik wil olav![]()
![]()
King Salarquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weten we nu al.
De productie heeft haar keuze al gemaakt.
Dat is op deze manier wel duidelijkquote:
viaplay is echtquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:24 schreef danilel het volgende:
[..]
F1TV met grandprix radio als geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |