Volgens mij heeft Nawel nog nooit een boek opengeslagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die weet niks van geschiedenis.
Denk dat ze het verschil tussen WO 1 en WO 2 niet eens weet.
Oh, omdat Salar zegt ik had nooit gedacht dat Grace erop kwam.....tegen Tobias.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook geen idee
Maar denk
Salar
Kristof
Nouchine
Gok ook maar watquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, omdat Salar zegt ik had nooit gedacht dat Grace erop kwam.....tegen Tobias.
Maar ze kent wel alle K3liedjes uit haar hoofd...ook knapquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nawel nog nooit een boek opengeslagen.
ze heeft volgens mij van de week trots zitten vertellen dat ze nog nooit een school had afgemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het niveau is van haar bewonderaars.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zou toch het liefste tegen haar willen zeggen, dat ze het 1 keer zelf schuld was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Stargazing het volgende:
Hoelang duurt het voor Nawel begint te zeuren "7keer, 7 keer"
Zou ook nog door BB bedacht kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, omdat Salar zegt ik had nooit gedacht dat Grace erop kwam.....tegen Tobias.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het zo is gegaan:
Tobias : Nawel + Nouchine
Kristof : Nawel + Grace
Salar : Nawel + Grace
Nawel : Tobias + 3 Salar
Grace : Noucine + 2 Salar
Nouchine : Grace + Tobias
Salar : 5
Grace : 3
Nawel : 3
Maar weten de mannen ook dat ze haar stemmen maar op 1 persoon mocht inzetten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:11 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft het zelf zooo dom gespeeld daar verbazen de mannen zich over
1 keer haar schuld, 1 keer de kijkers die hebben beslistquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou toch het liefste tegen haar willen zeggen, dat ze het 1 keer zelf schuld was.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het zo is gegaan:
Tobias : Nawel + Nouchine
Kristof : Nawel + Grace
Salar : Nawel + Grace
Nawel : Tobias + 3 Salar
Grace : Nouchine + 2 Salar
Nouchine : Grace + Tobias
Salar : 5
Grace : 3
Nawel : 3
Nawel had precies hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef engine het volgende:
Grace Nawel nog maar een keer genaaid. Wat een leuke vriendin.
Grace moest kiezen tussen haarzelf en Nawel, denk je nu echt dat Nawel Grace had gered moesten de rollen omgedraaid zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef engine het volgende:
Grace Nawel nog maar een keer genaaid. Wat een leuke vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |