Ik ookquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het enige wat zij weet over boeken, is een vlucht boeken.
Nawel weer genomineerdquote:
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja dat blijf ik wel vreemd vinden waarom is Salar voor het geld gegaan en opgegeven heeft. Erg raar
@DGK_Tegengas Kun je dat stukje nog terug vinden, wat ongeveer 10 minuten voordat Kristof z'n bekendmaking deed gister op stream 1.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja dat blijf ik wel vreemd vinden waarom is Salar voor het geld gegaan en opgegeven heeft. Erg raar
Ok maar ja ben bang dat haar ban toch te groot isquote:
Nee, nu moet ze gaan voor elke keer....dan is het echt bijzonder.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel weer genomineerd
Even een weekje niet was leuk geweest.
Ik hoop toch wel dat Salar het van Nawel wint , jammer dat juist zij tegenover elkaar staanquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ok maar ja ben bang dat haar ban toch te groot is
Eigenlijk is dat ook wel zo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nu moet ze gaan voor elke keer....dan is het echt bijzonder.
Als ze alletwee niet hadden gedrukt op de rode knop hadden ze allebei niks gehad geen geld en geen sleutelquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Kristof en salar gingen naar de gameroom voor een spel en ze moesten geloof een soort geldbalk wat opliep stoppen op het punt wat je wilde maar helemaal bovenaan 3500 gold niet ofzo ja salar legde het vreemd uit en was chaotisch salar ging tot 3.300 ofzo terwijl kristof dit liet gaan en voor de sleutel ging zoietsquote:
Max bedrag was 4500 dacht ik daarom was het vreemd dat Salar redelijk vroeg drukte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kristof en salar gingen naar de gameroom voor een spel en ze moesten geloof een soort geldbalk wat opliep stoppen op het punt wat je wilde maar helemaal bovenaan 3500 gold niet ofzo ja salar legde het vreemd uit en was chaotisch salar ging tot 3.300 ofzo terwijl kristof dit liet gaan en voor de sleutel ging zoiets
Ah okay dat heb ik niet gezien maar dan snap ik het nuquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kristof en salar gingen naar de gameroom voor een spel en ze moesten geloof een soort geldbalk wat opliep stoppen op het punt wat je wilde maar helemaal bovenaan 3500 gold niet ofzo ja salar legde het vreemd uit en was chaotisch salar ging tot 3.300 ofzo terwijl kristof dit liet gaan en voor de sleutel ging zoiets
Dan was de vraag of Kristof ging drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als ze alletwee niet hadden gedrukt op de rode knop hadden ze allebei niks gehad geen geld en geen sleutel
Het is allemaal een beetje vreemd.....2spelers in de gameroom bezig terwijl er buiten een feestje begint....normaal krijg je sl. en nu konden ze het zomaar aan om met twee dingen tegelijk bezig zijn...zo knap van BB.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Het gouden sleutel verhaal vind ik trouwens ook erg raar.
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vreemd.....2spelers in de gameroom bezig terwijl er buiten een feestje begint....normaal krijg je sl. en nu konden ze het zomaar aan om met twee dingen tegelijk bezig zijn...zo knap van BB.
Het was nog steeds een SL, alleen dit keer met 2x dezelfde stream.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vreemd.....2spelers in de gameroom bezig terwijl er buiten een feestje begint....normaal krijg je sl. en nu konden ze het zomaar aan om met twee dingen tegelijk bezig zijn...zo knap van BB.
Groot gelijk! Have funquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, en nu ga ik de zon in op naar een terrasje .....![]()
De nominaties zijn bekend - 10 maart 2022. https://streamable.com/r532rf
Ok, maar toch raar dat BB niet ff kon wachten totdat die twee uitgespeeld waren...quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was nog steeds een SL, alleen dit keer met 2x dezelfde stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |