Dit is de grootste FB groep over BB, waar Nawel tot nu toe altijd met gemak de polls wint.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, blijf het raar vinden.....zal dan toch dat hij kan winnen van Nawel.
Ja zag het en aangepast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Tobias 5 en zij en grace nog steeds 3. Had ze alleen tegen Tobias gestaan, meer kans om te winnen.
In het huis weten ze alleen niets over de populariteit buiten. Wat ze gehoord hebben stond Tobias altijd op plek 1 of 2. Dus ik kan me voorstellen dat je dan dat risico niet wilt nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja zag het en aangepast.
Salar was dan veilig geweest
26 maartquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:20 schreef Sestra666 het volgende:
wanneer is de laatste dag eigenlijk?
Het enige wat zij weet over boeken, is een vlucht boeken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nawel nog nooit een boek opengeslagen.
Omdat ik die link van Freaky nog eens las, en ik ook wel mijn bedenkingen heb over eea mbt Kristofquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kristof wint niet van Salar.
Hij word hoogstens 3e
Denk dat ze ervan overtuigd is dat tegen wie ze er ook op staat zij zal winnen. (ben er ook bang voor)Hoop zo dat Salar wint.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Tobias 5 en zij en grace nog steeds 3. Had ze alleen tegen Tobias gestaan, meer kans om te winnen.
zelfs dat niet, dat laat ze door iemand anders doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het enige wat zij weet over boeken, is een vlucht boeken.
Dat valsspelen (sturen) van BB klopt dan welquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kansloos. hij moest wel naar de finale.
Ja, een ver-assing voor Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef ammartje het volgende:
Waarom zo vroeg de bbq aan. Zou er nog iets komen vandaag?
In ieder geval weten we zaterdag al wie BB gaat winnen. Wel spannendquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, blijf het raar vinden.....zal dan toch dat hij kan winnen van Nawel.
Maar het is nog vroeg.....de laatste uren van het stemmen komt de fanbase om de hoekquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is de grootste FB groep over BB, waar Nawel tot nu toe altijd met gemak de polls wint.
[ afbeelding ]
Moest wel. anders had Kristof carnaval kunnen vieren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat valsspelen (sturen) van BB klopt dan wel
Is ook waar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het is nog vroeg.....de laatste uren van het stemmen komt de fanbase om de hoek
Had hij dat maar gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest wel. anders had Kristof carnaval kunnen vieren.
het is toch achterlijk dat ze in de gaten gehouden moet worden qua eten door Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
noes heeft iets weer opgegeten en dan heel verbaasd doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |