alsof bb ooit rekening houdt met dat soort dingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, maar toch raar dat BB niet ff kon wachten totdat die twee uitgespeeld waren...
Dat ging puur om de drama.. dat spel had ook makkelijk om 14:00 uur gespeeld kunnen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, maar toch raar dat BB niet ff kon wachten totdat die twee uitgespeeld waren...
nog steeds problemen met die groep, volgend mij ben ik daar geblocktquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is de grootste FB groep over BB, waar Nawel tot nu toe altijd met gemak de polls wint.
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat zij helemaal niet wintquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
euhhh
nog even
een LB die zichzelf mag saven is toch ook wel de druppel he![]()
welke link?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik die link van Freaky nog eens las, en ik ook wel mijn bedenkingen heb over eea mbt Kristof
Gewoon een vrijstelling alleen ff anders benoemd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
euhhh
nog even
een LB die zichzelf mag saven is toch ook wel de druppel he![]()
https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlIquote:
de enige manier om Nawel er nog geloofwaardig uit te krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Nu gaan we zien of BB een Nawel fanboy is of toch een Grace fanboy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |