ik zeg goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
4 keer Nederland en 4 keer België
Privé e-mail
Werk e-mail
Sollicitatie e-mail
En oud Hotmail adres
Toen waren ze op
snowboardquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...
gaat mss met dit ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
4 keer Nederland en 4 keer België
Privé e-mail
Werk e-mail
Sollicitatie e-mail
En oud Hotmail adres
Toen waren ze op
Dat komt omdat bijna alles in de Gameroom gedaan wordt en bijna niets in de tuin. Als ze straks een opdracht in de tuin krijgen dan zien wie die vermoedelijk wel weer, al dan niet deels.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon worden
Let's gooo!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb voor het eerst 8 keer gestemd op Salar
gmail : gebruik een plusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
gaat mss met dit ook?
tijdelijke email adressen
https://getnada.com/
ze hadden genoeg jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Drankfeestjes......gesponserde ijs....was allemaal wat luxer.
Het werktquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
gaat mss met dit ook?
tijdelijke email adressen
https://getnada.com/
ik had wat in je dm geslidequote:
klopt, dat was ook duidelijk zichtbaar, maar nu wordt er op een onzichtbare manier gemanipuleerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...
Dat heb je met enkel knip en plak uitzendingen die je in Australië hebt helemaal. Wees blij dat we hier streams hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:25 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt, dat was ook duidelijk zichtbaar, maar nu wordt er op een onzichtbare manier gemanipuleerd
Voor de Belgen onder ons. BB in Belgie destijds met Spillie. Dat was BB puur.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon worden
dat vind ik niet eens een echte BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je met enkel knip en plak uitzendingen die je in Australië hebt helemaal. Wees blij dat we hier streams hebben.
Omdat hij al in de finale staat!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:33 schreef wolffie het volgende:
Waarom is kristoff niet genomineerd? Salar gaat dit winnen, niet slim van Nawel dan.
Gaat nawel toch naar huis zaterdag. En die tobias en kristoff zitten er nog.🤮
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |