Budget programmaquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt wel een budgetprogramma geworden zijn, en inderdaad deed BB veel meer opdrachten....
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij dat vindt , prima toch? Ik zie het anders
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij dat kunnen doen in het huis en heb ik en anderen daarvan kunnen genieten
Maar we mochten steeds minder zien.....iedereen met ei en niet voor een uurtje. En konden alles mee kijken. Dans marathon was ook veel langer en konden kijken.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.
Ben het helemaal eens met jou, trouwens zelfs Nick zei het zelfs van vorig jaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.
Dit jaar zijn er veel meer opdrachten dan vorig jaar, toen ging alleen maar om nomineren en verder was er geen donder te doen tussen de opdrachten in die meestal erg low budget waren en flauw. Ik bedoel, knippen en plakken op de liveuitzending dag....en dan die 2 kut Brabo's erbij Mike en Matt, nou count your blessings....quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt wel een budgetprogramma geworden zijn, en inderdaad deed BB veel meer opdrachten....
nee joh dat is totaaaaaaal niet discutabelquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
euhhh
nog even
een LB die zichzelf mag saven is toch ook wel de druppel he![]()
Nu alleen nog leren geen bekende spelers meer die al beginnen met een voorsprong qua fans.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Betere casting ook dan vorig jaar.
Tobias stelt teleur. Denkt dat hij superieur is maar als je zijn evolutie in het huis aandachtig bekijkt is dit wel een domme boer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Tobias maakt een eiersalade met een broodje
Dat waren lange spellen ja die hebben we nu niet gehad maar andere spellen van vorig jaar waren ook onder SL hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we mochten steeds minder zien.....iedereen met ei en niet voor een uurtje. En konden alles mee kijken. Dans marathon was ook veel langer en konden kijken.....
hadden ze net zo goed direct immuniteit kunnen gevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef danilel het volgende:
[..]
nee joh dat is totaaaaaaal niet discutabel![]()
![]()
![]()
Daarom ben ik volgend jaar ook gewoon voor nominaties zonder kijker invloed, enkel tijdens de finale. Net als in Australia.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu alleen nog leren geen bekende spelers meer die al beginnen met een voorsprong qua fans.
hij zou willen dat hij een boer wasquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:09 schreef czvt het volgende:
[..]
Tobias stelt teleur. Denkt dat hij superieur is maar als je zijn evolutie in het huis aandachtig bekijkt is dit wel een domme boer.
bbq'en kan altijdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
tis wel een belachelijke tijd om te eten
Dit moet je toch ook echt met een grote korrel zout nemen, zulke posts zap ik gelijk weg totaal niks onpartijdigs aan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlI
Maar dan ook : ik neem alles met korrels zout, maar vind het wel apart dat Kristof er iedere keer goed uitkomt
Vandaar mijn woordkeuze DOMME boer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou willen dat hij een boer was
die zijn vaak wat slimmer
ik gok dat ze vanavond ook weer wat etenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb voor het eerst 8 keer gestemd op Salar
4 keer Nederland en 4 keer Belgiëquote:
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon worden
ik zeg goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
4 keer Nederland en 4 keer België
Privé e-mail
Werk e-mail
Sollicitatie e-mail
En oud Hotmail adres
Toen waren ze op
snowboardquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...
gaat mss met dit ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
4 keer Nederland en 4 keer België
Privé e-mail
Werk e-mail
Sollicitatie e-mail
En oud Hotmail adres
Toen waren ze op
Dat komt omdat bijna alles in de Gameroom gedaan wordt en bijna niets in de tuin. Als ze straks een opdracht in de tuin krijgen dan zien wie die vermoedelijk wel weer, al dan niet deels.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind dit een flut jaar, vorig jaar konden we als streamer veel meer zien, werden er veel meer langdurige opdrachten gedaan waar veel minder mee gemanipuleerd kon worden
Let's gooo!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb voor het eerst 8 keer gestemd op Salar
gmail : gebruik een plusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
gaat mss met dit ook?
tijdelijke email adressen
https://getnada.com/
ze hadden genoeg jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Drankfeestjes......gesponserde ijs....was allemaal wat luxer.
Het werktquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
gaat mss met dit ook?
tijdelijke email adressen
https://getnada.com/
ik had wat in je dm geslidequote:
klopt, dat was ook duidelijk zichtbaar, maar nu wordt er op een onzichtbare manier gemanipuleerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een surfplank...
Dat heb je met enkel knip en plak uitzendingen die je in Australië hebt helemaal. Wees blij dat we hier streams hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:25 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt, dat was ook duidelijk zichtbaar, maar nu wordt er op een onzichtbare manier gemanipuleerd
Voor de Belgen onder ons. BB in Belgie destijds met Spillie. Dat was BB puur.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
[..]
dat vind ik niet eens een echte BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je met enkel knip en plak uitzendingen die je in Australië hebt helemaal. Wees blij dat we hier streams hebben.
Omdat hij al in de finale staat!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:33 schreef wolffie het volgende:
Waarom is kristoff niet genomineerd? Salar gaat dit winnen, niet slim van Nawel dan.
Gaat nawel toch naar huis zaterdag. En die tobias en kristoff zitten er nog.🤮
Ik hoop het, maar BB kan het tegendeel bewijzen dat ze geen Nawel wankers zijn. Maar vrees dat ze een sterke Belg tegen en minder sterke Belg in de finale willen. Dus Kristof tegenover Nawel, dus moet Salar wel exit...helaas...unless a twist is coming...geheime kamer...quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:33 schreef wolffie het volgende:
Waarom is kristoff niet genomineerd? Salar gaat dit winnen, niet slim van Nawel dan.
Gaat nawel toch naar huis zaterdag. En die tobias en kristoff zitten er nog.🤮
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:34 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Omdat hij al in de finale staat!
nawel heeft zometeen een zenuwinzinking en moet naar het pieter baan centrum worden afgevoerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:37 schreef engine het volgende:
De finale week begint met 4 maar verwacht dat er gedurende de week nog iemand af valt.. Denk daarom dat Kristof naar de finale week moest.
Wie man/vrouw wil in godsnaam samenwonen met meubilair Nawel?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
nawel heeft zometeen een zenuwinzinking en moet naar het pieter baan centrum worden afgevoerd
Ow misschien krijgen we nog wel een sliding van Nawel!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef Lux069 het volgende:
Het heeft 7 pogingen geduurd, maar Nawel lijkt de nominatie eindelijk te kunnen "dragen".
Els was daar ook zo goed in.
Stuur ik daar een vliegtuigje overquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
nawel heeft zometeen een zenuwinzinking en moet naar het pieter baan centrum worden afgevoerd
Ja vertelde net tegen Salar dat ie oa op Grace hade gestemd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:46 schreef Lux069 het volgende:
Mocht Kristof trouwens nog stemmen? Had dat gemist vandaag.
het is walgelijk wat er allemaal wordt geschreven op FB en Twitterquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:47 schreef rinardo het volgende:
Kristof
Sociaal media gaat los op dit moment
stel dat jullie samen een kind krijgen, dan is het met keizersnede
en het wordt een keizer of keizerin
eerst ff kotzen, dan kan ze daarna erover slidenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:44 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Kost wel veel energie zo'n sliding, kun je beter niet te misselijk voor zijn
das Nouch stylequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:51 schreef danilel het volgende:
[..]
eerst ff kotzen, dan kan ze daarna erover sliden
Wie is Fouad?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou wie maakt even fb pagina aan voor fouad haha
Die pop hahaquote:
Ze zal wel moeten anders geeft ze grace een slecht gevoelquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef Lux069 het volgende:
Het heeft 7 pogingen geduurd, maar Nawel lijkt de nominatie eindelijk te kunnen "dragen".
Els was daar ook zo goed in.
4 xquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Klootzakken, 7x op rij Nawel nomineren, triest hoor.
Wel bizar dat zij 3x mocht stemmen??
En nog zelf er op staat. Jammer dat Tobias niet genomineerd is.
Wie wind zaait zal storm oogsten. Dat heeft ze zelf in de hand.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
uhm niemandquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef czvt het volgende:
[..]
Wie man/vrouw wil in godsnaam samenwonen met meubilair Nawel?
Schandalig inderdaad dat ze proberen zichzelf te redden ... lemmingen zouden het moeten zijn .. allemaal zo de afgrond in!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat ze proberen zichzelf te redden ... lemmingen zouden het moeten zijn .. allemaal zo de afgrond in!
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat ze proberen zichzelf te redden ... lemmingen zouden het moeten zijn .. allemaal zo de afgrond in!
Geeft aan hoe dom ze isquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
onbegrijpelijk weer .. wellicht zeiden ze iets wat niet mocht .. ben even F1 aan het luisteren.quote:
Polls hebben we niets aan.... keer op keer bewezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:16 schreef rinardo het volgende:
2 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Dat weten we nu al.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef Kinga het volgende:
Nou mooi. Zaterdag weten we de winnaar van BB 2022.
F1TV met grandprix radio als geluidquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook
wat een drama dat viaplay
ik wil olav![]()
![]()
King Salarquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weten we nu al.
De productie heeft haar keuze al gemaakt.
Dat is op deze manier wel duidelijkquote:
viaplay is echtquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:24 schreef danilel het volgende:
[..]
F1TV met grandprix radio als geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |