Totaal niet mee eens.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Deze BB is nog slechter dan die van vorige jaar, jammer .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ze zouden het ook andersom kunnen doen ... eerst NL, volgende week BEquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Maarrr..er moet een Belg uit deze week, dus we gaan het zien...
Jammer dan , vorig jaar gebeurde er meer dan dit jaar, en deze BB stopt ook nog eens eerder.quote:
eerste keer dat ik BB kijk en vind het maar een vuil spel :pquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan , vorig jaar gebeurde er meer dan dit jaar, en deze BB stopt ook nog eens eerder.
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan , vorig jaar gebeurde er meer dan dit jaar, en deze BB stopt ook nog eens eerder.
Dit is niet mijn eerste BB maar ik ben het wel met je eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
eerste keer dat ik BB kijk en vind het maar een vuil spel :p
Klopt. Betere casting ook dan vorig jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:04 schreef suzi1 het volgende:
we hebben ook beter verstaanbare belgen. zolang ze niet fluisteren dan. en er wordt niet frans geluld
dan nakwel al van te voren met haar tiquetoquers een pakje kunnen gaan uitzoeken voordat het duidelijk was dat carnaval überhaupt gevierd zou kunnen wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest wel. anders had Kristof carnaval kunnen vieren.
Als jij dat vindt , prima toch? Ik zie het andersquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.
Dit jaar lijkt wel een budgetprogramma geworden zijn, en inderdaad deed BB veel meer opdrachten....quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik kijk allang geen tv meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er gebeurd nu veel meer, er zijn meer opdrachten, zijn kwalitatief beter en leuker dan vorig jaar. En de TV uitzendingen zijn leuker om te kijken.
Wat gebeurde er meer dan? Was vorig jaar echt niet meer als dit jaar zeker niet kwa spellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens ... ook meer twists.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |