SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 10-03-2022 13:42:27 ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:07 schreef Kinga het volgende:
Of heeft ze Nawel gesafed en zichzelf op de bank gehouden?
denk tobi genaaidquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:07 schreef Kinga het volgende:
Of heeft ze Nawel gesafed en zichzelf op de bank gehouden?
called it.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:08 schreef Angelflush het volgende:
Salar nu naar dbk.
Nawel probeert bij Grace uit te vogelen waarom ze zo verdrietig is.... dus wat ze heeft moeten beslissen.
Dat zullen ze toch van te voren gecheckt hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:10 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat grace de finale niet in mag vanwege geen NL paspoort
Vanwege het snotteren over het overhemd heen dat ze draagt, dat is zijn shirt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:10 schreef Stargazing het volgende:
Als Tobi niet genomineerd is, waarom zei Grace dan "sorry Tobi"
de tijd tikte zeiden ze afgelopen zondag hequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch van te voren gecheckt hebben.
Natuurlijk checken ze dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch van te voren gecheckt hebben.
Of Tobias.....twee nederlanders Salar en Grace.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:14 schreef Angelflush het volgende:
Grace is Nawel aan t ophemelen, je bent een prachtig mens , je mama en zussen zijn trots op je enz enz.
Ik denk dat Grace zichzelf gered heeft ten koste van Nawel.
Dan is het knap van haar.....ik zou moeilijk een traantje eruit kunnen persen, zij houdt het een uur vol.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:14 schreef suzi1 het volgende:
ze geeft gwn een 'mooi' tv-momentje. verder is er niks bijzonders. content machen
Lijkt me sterk dat grace de meeste stemmen heeftquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef Ireth het volgende:
Maar wat als Grace meer stemmen had en ze zichzelf niet mocht saven? Dan moeten kiezen tussen tobi en nawel, nawel gesaved, dan een bankje met (Salar), Grace en Toop
Je moet ergens in gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat grace de meeste stemmen heeft
Ik ga er van uit dat Nouchine op haar en Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat grace de meeste stemmen heeft
Heeft Grace dan 3stemmen weg te geven??quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:21 schreef Stargazing het volgende:
Nawel: Salar(x3) - Tobias
Nouchine:Grace - Tobias
Grace:Salar (x2) - Nouchine
Kristof:Nawel - Nouchine
Tobias: Nawel - Nouchine
Salar: Nawel - Tobias
Dan zitten we aan
Salar (5)
Nawel (3)
Tobias (3)
Nouchine(3)
De vraag is dan wel: wie heeft Grace van de bank gehaald..
Nawel of Nouchine?
Ze heeft een keuze gemaakt waar ze niet achter stond dus.... Nouchine dan?
extra stem omdat ze lb isquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Grace dan 3stemmen weg te geven??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:27 schreef humpty het volgende:
Dat jullie dat zelf niet kunnen berekenen zegt Salar tegen Nouch
Dat lijkt mij logisch.. Nawel moest het ook op een persoon zetten!quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zien
Ga ervanuit dat degenen die geen extra stem hebben dit niet wetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch.. Nawel moest het ook op een persoon zetten!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:27 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is deze persoon geen fan van Krees
Nee denk het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grace zei dat ze ook moest huilen om iets van buiten
dit laten ze haar toch niet lezen neem ik aan
ik begreep dat ze er 2 per persoon mocht zettenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zien
zal moeten vd redactiequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
Wat een verspilling weer met de overgebleven ballonnen. Ze kunnen ze altijd nog een voor een andere dag gebruiken. Nee open rukken die zakjes.
Zou toch heel erg zijn ...kan mij dat niet voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus, Grace zou illegaal in Nederland verblijven en dus geen recht hebben op een finaleplaats? Ik verzin dit ff voor mezelf..🧐🤔
Ze heeft mee mogen doen dus lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus, Grace zou illegaal in Nederland verblijven en dus geen recht hebben op een finaleplaats? Ik verzin dit ff voor mezelf..🧐🤔
Ja denk van wel. Even lekker beetje twitteren... Krantje erbij ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet
Wat wel zou kunnen als ze een uitkering heeft ze niks van de pot kan pakken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft mee mogen doen dus lijkt me sterk.
ik zag zoiets ook op twitter voorbijkomenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Poahquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef danilel het volgende:
Hoppa Nawel, uw tetten in den uitverkoop, alles voor de stemmen
[ afbeelding ]
Het is al 100% zeker. Zaterdagavond wordt ze het land uitgezet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef humpty het volgende:
Geloof er niks van dat ze hier illegaal is
Ze heeft nog niet naar Nouchine geroepen om te vragen waar ze zolang blijft.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:41 schreef humpty het volgende:
Nouchine moet weer wat ophalen voor Nawel die op de stoelen hangt buiten
en het slaafje rent
Uiteraardquote:
jij kunt soms ook wel een relnicht persoon zijn hèquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Het is al 100% zeker. Zaterdagavond wordt ze het land uitgezet.
Zit er op te wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet naar Nouchine geroepen om te vragen waar ze zolang blijft.
ik moet eerlijk toegeven dat het van de buitenkant niet lelijk is alleen ik vind haar veel ouder uitzien dan ze daadwerkelijk is en idd, de tandjes...quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze heeft wel een mooi figuur hoor. Knappe meid alleen jammer van die tandjes.
Juist.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace is werkzoekend en zou idd een uitkering kunnen hebben, mssn mag ze het geld niet houden, mocht ze de pot winnen of verliest ze dan tijdelijk haar uitkering en moet ze op de pot teren die ze wint?
Bij bijstand houden ze dat geld in ja. Maar ww zal ze een beetje mogen houden?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace is werkzoekend en zou idd een uitkering kunnen hebben, mssn mag ze het geld niet houden, mocht ze de pot winnen of verliest ze dan tijdelijk haar uitkering en moet ze op de pot teren die ze wint?
Grace: Het is alles gelijk van buiten, van hier, alles komt bij me boven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef humpty het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
jij kunt soms ook wel een relnicht persoon zijn hè
op twitter zul je bedoelenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar het wordt hier ondertussen ook wel steeds gekker met de theorieën.
Geen idee hoe dat zit, heb zelf nooit een uitkering gehad of in de bijstand gezeten, dus ken die regels nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bij bijstand houden ze dat geld in ja. Maar ww zal ze een beetje mogen houden?
Maar dat zal ze zelf toch ook wel weten?
Ze heeft overhangende oogleden en dan haar neptanden, die haar mond vervormen. Prachtig figuur maar een oude kop. 🤔quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat het van de buitenkant niet lelijk is alleen ik vind haar veel ouder uitzien dan ze daadwerkelijk is en idd, de tandjes...
Wat een onzinquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat wel zou kunnen als ze een uitkering heeft ze niks van de pot kan pakken.
En misschien de uitkering verzwegen......dat met geen nlpaspoort wordt denk ik echt wel in begin al naar gekeken en niet op het laatst pas bekend gemaakt.
een echte PLORK dusquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ze heeft overhangende oogleden en dan haar neptanden, die haar mond vervormen. Prachtig figuur maar een oude kop. 🤔
Ja ze ziet er vaak wel ouder uit inderdaad. Komt ook een beetje door haar kleren.... Zo'n pak hoort niet bij iemand van 27.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat het van de buitenkant niet lelijk is alleen ik vind haar veel ouder uitzien dan ze daadwerkelijk is en idd, de tandjes...
Ze krijgt nu 100 per dag van BB toch, dus als ze een uitkeringen mocht hebben zal ze die tijdelijk hebben moeten stopzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Broekje van Leroy geleendquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:50 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Klein duimpje en de 7 mijls laarzen
Zo zeg maat ???quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:50 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Klein duimpje en de 7 mijls laarzen
Het bleek toch ook dat haar zoontje helemaal illegaal in Nederland verbleef . Haar ouders hadden nooit opgegeven dat Grace naar Nederland kwam met kind.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bij bijstand houden ze dat geld in ja. Maar ww zal ze een beetje mogen houden?
Maar dat zal ze zelf toch ook wel weten?
Volgens mij was mijn zin best duidelijk.quote:
Niet zo praten pikquote:
Het zal best allemaal ingewikkeld geweest zijn maar uiteindelijk toch goedkomenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het bleek toch ook dat haar zoontje helemaal illegaal in Nederland verbleef . Haar ouders hadden nooit opgegeven dat Grace naar Nederland kwam met kind.
Weet dat zelfs als je geld krijgt of eten van een ander om rond te kunnen komen het aan moet geven aan de instanties....een moeder deed extra boodschappen voor haar dochter en kwam daar mee in het nieuws dat ze een groot bedrag moest terug betalen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, heb zelf nooit een uitkering gehad of in de bijstand gezeten, dus ken die regels niet
Grace heeft gewerkt totdat ze in Dec met BigBrother ging meedoen. Heeft zelf verteld. Ze kan/gaat alleen niet meer naar dat werk terug.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker offtopic allemaalquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet dat zelfs als je geld krijgt of eten van een ander om rond te kunnen komen het aan moet geven aan de instanties....een moeder deed extra boodschappen voor haar dochter en kwam daar mee in het nieuws dat ze een groot bedrag moest terug betalen.
Ik gelukkig ook niet maar er was toen ook iets met Natasia uit DGKquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, heb zelf nooit een uitkering gehad of in de bijstand gezeten, dus ken die regels niet
dat dacht ik ook tussen 2 vriendjes inquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit opeens is Roy Donders, geen homo meer… ff off-topic! 🤣
Grace kwam alleen naar Nederland. Zoontje bleef als baby achter bij zus.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het bleek toch ook dat haar zoontje helemaal illegaal in Nederland verbleef . Haar ouders hadden nooit opgegeven dat Grace naar Nederland kwam met kind.
Is dat zo? Iedereen zit nu een beetje te speculeren wat Grace zo van streek heeft gemaakt van buitenquote:
Met bijstand mag je 12.000 spaargeld hebben. De uitkering zal stop gezet worden en ze zal haar vermogen naar ratio en duurzaam moeten gebruiken om zichzelf te onderhouden. Indien ze bij de 12.000 in de buurt komt kan ze aanvraag doen om uitkering weer te activeren, echter gaat dan wel bekeken worden of ze langer met haar vermogen heeft moeten dan en waar het aan uitgegeven is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie hier enkel aannames , OT is Grace aan het cleanenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is dat zo? Iedereen zit nu een beetje te speculeren wat Grace zo van streek heeft gemaakt van buiten
Omdat het structureel elke maand was, dan wordt het gezien als inkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet dat zelfs als je geld krijgt of eten van een ander om rond te kunnen komen het aan moet geven aan de instanties....een moeder deed extra boodschappen voor haar dochter en kwam daar mee in het nieuws dat ze een groot bedrag moest terug betalen.
Zo'n ¤ 6.295,-, Grace is alleenstaande, (zoon woont sinds 2 jaar bij de ouders van zijn vriendin.)quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met bijstand mag je 12.000 spaargeld hebben. De uitkering zal stop gezet worden en ze zal haar vermogen naar ratio en duurzaam moeten gebruiken om zichzelf te onderhouden. Indien ze bij de 12.000 in de buurt komt kan ze aanvraag doen om uitkering weer te activeren, echter gaat dan wel bekeken worden of ze langer met haar vermogen heeft moeten dan en waar het aan uitgegeven is.
Dan lees je daar toch gewoon overheen, op de streams is er weinig aan de hand, maak je niet zo druk johquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor, wat een slap gelul hier![]()
Bah
Dat zou kunnen, ik weet iig van de norm voor gezinnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo'n ¤ 6.295,-, Grace is alleenstaande, (zoon woont sinds 2 jaar bij de ouders van zijn vriendin.)
Want de wortel van alle kwaad is geldzucht. Door zich daaraan over te geven zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben ze zichzelf veel leed berokkend.quote:
Nouchine heeft al een boel veilig kunnen stellen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht dat al die Hawaï overhemden van Kristof waren meer ik denk nu dat die bij de beachparty spullen zaten.
Ze blijven er allemaal in lopen.
Gezinnen ¤ 13.010 in 2022.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet iig van de norm voor gezinnen.
Ontopic: dat gekreun werkt ook op mijn zenuwen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet iig van de norm voor gezinnen.
Ontopic: dat gekreun werkt ook op mijn zenuwen
Vooruit danquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik mag toch vragen wat voor maat hij heeft? Pik! 🤔
Lunchpauze bij de regie. Doen ze elke dag rond deze tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom trouwens weer 2 dezelfde streams??? Slinger ik daar de klapjap voor aan??
om te controleren of ze niet uit de school klapt?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:06 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd wat er komt, want camera volgt voortdurend Krees
Ja en dat heeft Tobias ook door ...die gaat daar juist sportenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:06 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd wat er komt, want camera volgt voortdurend Krees
Ik denk het nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:08 schreef WARIO14 het volgende:
Nominaties :
Ik verwacht dat Salar tegenover Nawel zal komen te staan .
En als het dan nog twee keer Nawel-stream zou zijn, oké.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom trouwens weer 2 dezelfde streams??? Slinger ik daar de klapjap voor aan??
Net wel, ben je net iets te laat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als het dan nog twee keer Nawel-stream zou zijn, oké.
Maar dat niet eens.
Dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik denk Nouchine, Salar en Nawal.
En Nouchine gaat naar huis.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heb ik weer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net wel, ben je net iets te laat.
Wat een onzin verhaal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
De shit is aan: https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlI
4 tweets ... geen hond bij BB die het iets interesseert. Hoe meer ophef, hoe liever ze het hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Denk ik ook was even een TV momentje van haarquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:14 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik denk dat het echt iets onbenulligs is van Grace! Ik vind het sowieso erg vreemd dat BB ook nog vragen gaat stellen aan Nouchine en Nawel!! Het ligt er allemaal te dik bovenop en de uitkomst is niks schokkend! 🧐
Je wordt beloond.... 2x pocahontasXdoornroosje... nu niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als het dan nog twee keer Nawel-stream zou zijn, oké.
Maar dat niet eens.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
en wie dan het hardst kan schreeuwen wint ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En dan volgende week
Salar- Tobias
Salar- Grace
Grace- Tobias
Kristoff en Nawel zijn dan automatisch finalisten.
Finale zal gaan tussen Grace en Nawel.
Grace wint volgens mij nooit van Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En dan volgende week
Salar- Tobias
Salar- Grace
Grace- Tobias
Kristoff en Nawel zijn dan automatisch finalisten.
Finale zal gaan tussen Grace en Nawel.
Zo zal het gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
Als Salar en Nawel er op staan, dan zet BB er gewoon een derde bij en die gaat naar huis. BB reguleert alles.
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:21 schreef Scud het volgende:
[..]
Grace wint volgens mij nooit van Salar.
waar lees je dat?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En we hebben een strawpoll:
https://strawpoll.com/polls/NoZrL19Pkn3
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeezzzzzzzzz Grace hou op met dat gejank. Is toch logisch dat je jezelf red. Nu ben je bezig zieltjes te winnen
echt he, ze is zielsgelukkig van binnen, kan niet andersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeezzzzzzzzz Grace hou op met dat gejank. Is toch logisch dat je jezelf red. Nu ben je bezig zieltjes te winnen
Ja dit slaat echt nergens op. Aandachtstrekkerij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef Kinga het volgende:
Nou mooi. Zaterdag weten we de winnaar van BB 2022.
Ze hebben het net toch gezien? Er werd ook door de bewoners gezegd dat het Nawel en Salar zijn en daarna kwam Grace met haar uitlegquote:
Ik kijk streams gastquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Kijk je stream 2? Je loopt achter kerel.
Donder eens op man.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. omdat het niet met jouw wereldbeeld klopt? Het is wat het is.
Dat kun je wel vergeten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is wel zo hoor. Ik hoop dat Salar wint van Nawel
Ik hoop het maar, hoe langer ik kijk hoe meer ik denk dat men aanstuurt op een Belgische winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Sestra666 het volgende:
domme koe die nawelgaat ze niet winnen van salar
Ja maar niet bij iedereen;)quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben direct al voor kristof geweest
Salar heeft zijn plekje in de loop verdient
kan niet, de stemming staat al openquote:
Ja dit dus. En dan weet je dat Nawel de jackpot pakt, tegen die fanbase is niks meer in te brengen dan...quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:41 schreef Lrod01 het volgende:
Als Salar dit verliest hoef ik de rest ook niet meer te zien.
Volkomen mee akkoord. Er is geen vergelijk mogelijk tussen Salar en Nawel. Salar heeft normen en waarden en blijkbaar heeft hij een mooie opvoeding genoten. Dat zie je aan alles bij hem. Nawel daarentegen is het omgekeerde.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is wel zo hoor. Ik hoop dat Salar wint van Nawel
waar men zich vandaag de dag al niet druk om kan makenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoop dat hij Nawel naar huis krijgt maar ben bang van niet met die achterban.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Er zijn veel mensen die achter Salar staan hoor
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Salar heeft ook een enorme achterban en is, in tegenstelling to Nawel, Topfavoriet en enorm populair.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Nawel naar huis krijgt maar ben bang van niet met die achterban.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft ook een enorme achterban en is, in tegenstelling to Nawel, Topfavoriet en enorm populair.
Salar is Irans .... en meer zeg ik niet maar zo zit het welquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft ook een enorme achterban en is, in tegenstelling to Nawel, Topfavoriet en enorm populair.
Vanaf zaterdag iig veel minder kijkersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Nawel naar huis krijgt maar ben bang van niet met die achterban.
ja ik zag het, heb het aangepastquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Denk alleen dat je de verkeerde quote te pakken hebt
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ja ik zag het, heb het aangepast
Wat bedoel je nu?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Salar is Irans .... en meer zeg ik niet maar zo zit het wel
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Clasientje het volgende:
Oei dit gaat Salar denk ik niet winnen van Nawel jammer.
Absoluut tijd om de queen te onttronen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mijn stemmen gaan natuurlijk naar Salar! Tijd voor Nawel om te gaan.
Heh ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Volgens mij is Salar een Nederlanderquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn stem op Salar gezet,quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn stem op Salar gezet,
En dan nog ..........quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij is Salar een Nederlander
Hoop hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week dan tussen Tobi en Grace?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |