SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 10-03-2022 13:42:27 ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:07 schreef Kinga het volgende:
Of heeft ze Nawel gesafed en zichzelf op de bank gehouden?
denk tobi genaaidquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:07 schreef Kinga het volgende:
Of heeft ze Nawel gesafed en zichzelf op de bank gehouden?
called it.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:08 schreef Angelflush het volgende:
Salar nu naar dbk.
Nawel probeert bij Grace uit te vogelen waarom ze zo verdrietig is.... dus wat ze heeft moeten beslissen.
Dat zullen ze toch van te voren gecheckt hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:10 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat grace de finale niet in mag vanwege geen NL paspoort
Vanwege het snotteren over het overhemd heen dat ze draagt, dat is zijn shirt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:10 schreef Stargazing het volgende:
Als Tobi niet genomineerd is, waarom zei Grace dan "sorry Tobi"
de tijd tikte zeiden ze afgelopen zondag hequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch van te voren gecheckt hebben.
Natuurlijk checken ze dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch van te voren gecheckt hebben.
Of Tobias.....twee nederlanders Salar en Grace.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:14 schreef Angelflush het volgende:
Grace is Nawel aan t ophemelen, je bent een prachtig mens , je mama en zussen zijn trots op je enz enz.
Ik denk dat Grace zichzelf gered heeft ten koste van Nawel.
Dan is het knap van haar.....ik zou moeilijk een traantje eruit kunnen persen, zij houdt het een uur vol.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:14 schreef suzi1 het volgende:
ze geeft gwn een 'mooi' tv-momentje. verder is er niks bijzonders. content machen
Lijkt me sterk dat grace de meeste stemmen heeftquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef Ireth het volgende:
Maar wat als Grace meer stemmen had en ze zichzelf niet mocht saven? Dan moeten kiezen tussen tobi en nawel, nawel gesaved, dan een bankje met (Salar), Grace en Toop
Je moet ergens in gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat grace de meeste stemmen heeft
Ik ga er van uit dat Nouchine op haar en Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat grace de meeste stemmen heeft
Heeft Grace dan 3stemmen weg te geven??quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:21 schreef Stargazing het volgende:
Nawel: Salar(x3) - Tobias
Nouchine:Grace - Tobias
Grace:Salar (x2) - Nouchine
Kristof:Nawel - Nouchine
Tobias: Nawel - Nouchine
Salar: Nawel - Tobias
Dan zitten we aan
Salar (5)
Nawel (3)
Tobias (3)
Nouchine(3)
De vraag is dan wel: wie heeft Grace van de bank gehaald..
Nawel of Nouchine?
Ze heeft een keuze gemaakt waar ze niet achter stond dus.... Nouchine dan?
extra stem omdat ze lb isquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Grace dan 3stemmen weg te geven??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:27 schreef humpty het volgende:
Dat jullie dat zelf niet kunnen berekenen zegt Salar tegen Nouch
Dat lijkt mij logisch.. Nawel moest het ook op een persoon zetten!quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zien
Ga ervanuit dat degenen die geen extra stem hebben dit niet wetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch.. Nawel moest het ook op een persoon zetten!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:27 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is deze persoon geen fan van Krees
Nee denk het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grace zei dat ze ook moest huilen om iets van buiten
dit laten ze haar toch niet lezen neem ik aan
ik begreep dat ze er 2 per persoon mocht zettenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zien
zal moeten vd redactiequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
Wat een verspilling weer met de overgebleven ballonnen. Ze kunnen ze altijd nog een voor een andere dag gebruiken. Nee open rukken die zakjes.
Zou toch heel erg zijn ...kan mij dat niet voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus, Grace zou illegaal in Nederland verblijven en dus geen recht hebben op een finaleplaats? Ik verzin dit ff voor mezelf..🧐🤔
Ze heeft mee mogen doen dus lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus, Grace zou illegaal in Nederland verblijven en dus geen recht hebben op een finaleplaats? Ik verzin dit ff voor mezelf..🧐🤔
Ja denk van wel. Even lekker beetje twitteren... Krantje erbij ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet
Grace zei dat ze ook moest huilen om iets van buiten
dit laten ze haar toch niet lezen neem ik aan
Wat wel zou kunnen als ze een uitkering heeft ze niks van de pot kan pakken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft mee mogen doen dus lijkt me sterk.
ik zag zoiets ook op twitter voorbijkomenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Poahquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef danilel het volgende:
Hoppa Nawel, uw tetten in den uitverkoop, alles voor de stemmen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |