ik begreep dat ze er 2 per persoon mocht zettenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra stemmen die ze hadden op 1 persoon moesten zetten en niet mochten verdelen, maar we gaan het zien
zal moeten vd redactiequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
Wat een verspilling weer met de overgebleven ballonnen. Ze kunnen ze altijd nog een voor een andere dag gebruiken. Nee open rukken die zakjes.
Zou toch heel erg zijn ...kan mij dat niet voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus, Grace zou illegaal in Nederland verblijven en dus geen recht hebben op een finaleplaats? Ik verzin dit ff voor mezelf..🧐🤔
Ze heeft mee mogen doen dus lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus, Grace zou illegaal in Nederland verblijven en dus geen recht hebben op een finaleplaats? Ik verzin dit ff voor mezelf..🧐🤔
Ja denk van wel. Even lekker beetje twitteren... Krantje erbij ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet
Grace zei dat ze ook moest huilen om iets van buiten
dit laten ze haar toch niet lezen neem ik aan
Wat wel zou kunnen als ze een uitkering heeft ze niks van de pot kan pakken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft mee mogen doen dus lijkt me sterk.
ik zag zoiets ook op twitter voorbijkomenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Poahquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef danilel het volgende:
Hoppa Nawel, uw tetten in den uitverkoop, alles voor de stemmen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |