quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik denk Nouchine, Salar en Nawal.
En Nouchine gaat naar huis.
Heb ik weer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net wel, ben je net iets te laat.
Wat een onzin verhaal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
De shit is aan: https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlI
4 tweets ... geen hond bij BB die het iets interesseert. Hoe meer ophef, hoe liever ze het hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
De shit is aan: https://lovereality.nl/bi(...)MkqfPcJr2_nwMrvE8DlI
Denk ik ook was even een TV momentje van haarquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:14 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik denk dat het echt iets onbenulligs is van Grace! Ik vind het sowieso erg vreemd dat BB ook nog vragen gaat stellen aan Nouchine en Nawel!! Het ligt er allemaal te dik bovenop en de uitkomst is niks schokkend! 🧐
Je wordt beloond.... 2x pocahontasXdoornroosje... nu niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als het dan nog twee keer Nawel-stream zou zijn, oké.
Maar dat niet eens.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik denk Nouchine, Salar en Nawal.
En Nouchine gaat naar huis.
en wie dan het hardst kan schreeuwen wint ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En dan volgende week
Salar- Tobias
Salar- Grace
Grace- Tobias
Kristoff en Nawel zijn dan automatisch finalisten.
Finale zal gaan tussen Grace en Nawel.
Grace wint volgens mij nooit van Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En dan volgende week
Salar- Tobias
Salar- Grace
Grace- Tobias
Kristoff en Nawel zijn dan automatisch finalisten.
Finale zal gaan tussen Grace en Nawel.
Zo zal het gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
Als Salar en Nawel er op staan, dan zet BB er gewoon een derde bij en die gaat naar huis. BB reguleert alles.
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:21 schreef Scud het volgende:
[..]
Grace wint volgens mij nooit van Salar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |