Dan lees je daar toch gewoon overheen, op de streams is er weinig aan de hand, maak je niet zo druk johquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor, wat een slap gelul hier![]()
Bah
Dat zou kunnen, ik weet iig van de norm voor gezinnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo'n ¤ 6.295,-, Grace is alleenstaande, (zoon woont sinds 2 jaar bij de ouders van zijn vriendin.)
Want de wortel van alle kwaad is geldzucht. Door zich daaraan over te geven zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben ze zichzelf veel leed berokkend.quote:
Nouchine heeft al een boel veilig kunnen stellen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht dat al die Hawaï overhemden van Kristof waren meer ik denk nu dat die bij de beachparty spullen zaten.
Ze blijven er allemaal in lopen.
Gezinnen ¤ 13.010 in 2022.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet iig van de norm voor gezinnen.
Ontopic: dat gekreun werkt ook op mijn zenuwen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet iig van de norm voor gezinnen.
Ontopic: dat gekreun werkt ook op mijn zenuwen
Vooruit danquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik mag toch vragen wat voor maat hij heeft? Pik! 🤔
Lunchpauze bij de regie. Doen ze elke dag rond deze tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom trouwens weer 2 dezelfde streams??? Slinger ik daar de klapjap voor aan??
om te controleren of ze niet uit de school klapt?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:06 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd wat er komt, want camera volgt voortdurend Krees
Ja en dat heeft Tobias ook door ...die gaat daar juist sportenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:06 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd wat er komt, want camera volgt voortdurend Krees
Ik denk het nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:08 schreef WARIO14 het volgende:
Nominaties :
Ik verwacht dat Salar tegenover Nawel zal komen te staan .
En als het dan nog twee keer Nawel-stream zou zijn, oké.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom trouwens weer 2 dezelfde streams??? Slinger ik daar de klapjap voor aan??
Net wel, ben je net iets te laat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als het dan nog twee keer Nawel-stream zou zijn, oké.
Maar dat niet eens.
Dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik denk Nouchine, Salar en Nawal.
En Nouchine gaat naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |